Hát akkor az nem volt túl kedvezményes Mert nekem a 6204 es Koyo csapágyra 1700 ft ot mondtak.A 6203 abból kell 2db annak meg ilyen 900 ft körüli a darab ára.Az első kerékbe 2 darab 6202 kell és annak darabja 800 ft körül van.Tehát ez így egyben szimeringek nélkül 5-6000 ft körül lesz.
itt vidékem minden drágább
ha rendelem akkor ott a posta, amióta nem járok pestre nincs jó üzlet
az elsőkbe nem is volt gáz valami 1300 darabja, a láckerék felüli nagy volt igazán drága 2700 ha jól emlékszem
volt zkl is ami 20 éve még elfogadható minőség volt, de azóta csak szarabb lett
bár a szimóba ilyen párszáz forintost vettem abban jól teljesít
az xt-be múlt héten vettem skf csapágyat
egyik fele olasz a másik bulgár
ellenben 12ezer volt az 5 csapágy és a 4 szimmerig
én olyan 5 ezrerre gondoltam....még jó hogy volt annyi zsetonom
a szimmeringek is a porvédős kivitelek 400ft körüliek
hogy milyenek kiderül a nyáron
volt koyo is de a boltos nem garantálta hogy japán
az a lényeg gumis porvédőst (2rs) meg normál illesztésűt vegyél
Kerék csapágy ügyben kinek mi a véleménye,mit érdemes bele tenni Skf még mindig van olyan jó mint régen,mert már azt híresztelik,hogy már nem kimondottan Svédországba gyártják és,hogy ez már nem valami jó
amúgy ez lenne
pár hete még 20ért árulták, most nem tudom miért nincs ár
használtan 10 volt, nem volt vészes az állapot
de az xr4-en még a gyári van, félelmetes mennyit bír.....
Valami agyhalott barom szétvágta a farokidomot, valami teherautólámpát hebrákolt rá és mivel alig van japán gyártású (nem is készült csak 83-84 ben) kíváncsi vagyok hogy néz ki.
ha rendelem akkor ott a posta, amióta nem járok pestre nincs jó üzlet
az elsőkbe nem is volt gáz valami 1300 darabja, a láckerék felüli nagy volt igazán drága 2700 ha jól emlékszem
volt zkl is ami 20 éve még elfogadható minőség volt, de azóta csak szarabb lett
bár a szimóba ilyen párszáz forintost vettem abban jól teljesít
egyik fele olasz a másik bulgár
ellenben 12ezer volt az 5 csapágy és a 4 szimmerig
én olyan 5 ezrerre gondoltam....még jó hogy volt annyi zsetonom
a szimmeringek is a porvédős kivitelek 400ft körüliek
hogy milyenek kiderül a nyáron
volt koyo is de a boltos nem garantálta hogy japán
az a lényeg gumis porvédőst (2rs) meg normál illesztésűt vegyél
orbánviktorponthu
amúgy ez lenne
pár hete még 20ért árulták, most nem tudom miért nincs ár
használtan 10 volt, nem volt vészes az állapot
de az xr4-en még a gyári van, félelmetes mennyit bír.....
Aztán mehet OT vizsgára.
Ja!
Valami agyhalott barom szétvágta a farokidomot, valami teherautólámpát hebrákolt rá és mivel alig van japán gyártású (nem is készült csak 83-84 ben) kíváncsi vagyok hogy néz ki.