Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen tapasztalom egyébként a segitségnyujtás hiányát a tiszteletről nem is beszélve...bár már én sem vagyok suhanc! Ezt sejtem onnan is hogy egyre többen köszönnek csókolomot... pedig annyira nem nézek még ki szarul szerintem
Facebook? Neked van? mert akkor elárulom a becses nevem és az alapján meg kereshetnél..

Molnár András Andrush igy vagyok fent
áá azoknak a ringyóknak ez a vérében van legalábbis én olyat akarok
Sajnos manapság a tiszteletet gyorsan elfelejtik a segítségnyújtással együtt na de a nevét nem írhatom ide le de te küldhetsz nekem egy mailt ahol talán elárulom
Ott nem a bicepsz méret a lényeg hanem a rutin
Nem sértessz meg semmivel A tisztelet nálam alap dolog főleg ha idősebb az ember! Szegény apám mindig erre tanitott mig élt!
A nevét leirnád nekem mert lehet én is ismerem ha más nem hallomásból!
akkor akár be is mutathatsz neki bár bicepszben kicsit gyengébb vagyok de nagyon tudok szeretni
Nekem volt szerencsém már olyanhoz
hajszárítózná a rosseb eltenném emlékbe
Én is fehérvári vagyok nem akarlak megsérteni de tudok egy nagyon jó szerelőt akinek gépműhelye van az ö apja versenyszerelő volt a gyári pannonia csapatnál el mondok egy titkot is a Dankivics gecitöl kezdve mindenki (én is) hozzá hordja a gépműhelyes dolgokat ha gondolod be mutatlak neki de vele csak is TISZTELETTEL lehet beszélni!-és ezt rohadtul nem viccből mondtam!
egyik ismerősnek volt egy ilyen esete, utána vagy 2 órán át hajszárítózta a kocsiban az ülést
Tegyél fel légyszives képet arról az MTX-ről ! Főleg a hátulja érdekel.
(Nekem is van)
Nekem a mai nap után kicsit elment a kedvem....szombaton leszedem a karbit kitakaritom meg a keverék csavart beállitom gyárira hátha...de nem tudom mi van...lehet nem kéne erőltetni lehet ki kellene vennem a blokkot már most és akkor nem is idegesiteném magam hogy nem indul...ugyanakkor bennem van az is hogy még jó lenne kimenni egy kicst motorozni...először is olajat kéne bele vennem mert nem látszik a kémlelő nyilásnál sem hogy lenne benne...azt mondjuk kizárom hogy azért nem indulna..
Ezt a spriccelös dolgot szeretném majd az életben egyszer át élni egy spriccelös némberrel
Nekem viszont nagyon szépen indult a domi 2x oda húztam a gázt a spricces karbinak és egy pöcre indult szivatóval Azért ezek a síktolattyús spricces karbik nem hazudnak Gyári karbival lehetetet tekertetni hidegen
Sziasztok! Eladóvá vált pár XR 650 cuccom:
Gyári fejidom lámpával, gyári első sárvédő, gyári kipufogó. Hibátlan állapotban vannak, a kipufogót viszont ki kell égetni, mert túlságosan folytja a benne lévő koksz.
Megpróbáltam ma elinditani a motorom de nem sikerült...olyan mintha a henger hengerfej környékén kottyanna valami...csináltam videót is de nem hiszem hogy tulzottan jól hallható! be raktam 5ödikbe a motort és megtekertem a kereket igy hallani rendesen..
Mint ahogy itt sokan megmondták ez egy ilyen müfaj! nem érzem magam átverve igazán! amikor motort veszel vagy cserélsz azzal lesznek gondok amiket orvosolni kell!
minek kell tárcsásra csinálni? nem olyan bitang nehéz a gép....
pl asszonynak dobfékes a robogója és semmivel sem szarabb a fék mint a tárcsás
gondolom nem lejtmenetben használja egész nap
szerintem nem is szeretné
az lehet de kerékre sem tudja majd huzni
Az nem baj mert nem ugratni akkar
hát oda akkor komplett cucc kell ...az a baj hogy orr nehéz lenne töle az a szerencsétlen összvér
igen dobfékes de ezért kéne komlet csere kerék meg minden
mert xl é szerintem lehet jó lenne bár mtx elöl is dobfékes volt nem