Nézd meg a honda kezelési kézikönyvét és ott ajánlják a 20w-50 et.Téli időszakra nem ajánlott,de nyárra teljesen tökéletes.Ezekbe a 20 év feletti alacsony fordulatú léghűtéses motorokba nyugodtan lehet rakni.
ez jó dolog is lenne ha utána mindent újrahasznosítanának
nem a kukában végezné a régi csapágy........
1000 környezetvédőből meg kb 999 meg kellene korbácsolni naponta
Nem sajnálják... a környezetvédők kiszámolták, hogyha gyártanak 100ezer csapágyat akkor mennyi veszélyes zsír kerül majd ki a természetbe... amin úgy lehet csökkeneteni ha kevesebbet raknak bele.
Veszel autóhoz egy futóműgömbfejet és belül szinte száraz!
...ehhez fűzzük hozzá, hogy az átáramló olaj hűti a belső alkatrészeket, sőt magát a hengerfej öntvényt is. Tehát a sűrűbb olajból lényegessen kevesebbet tud a pumpa átnyomni, így belül túlmelegednek az alkatrészek.
Hideginditáskor meg percekig szárazon forog a hengerfejben minden.
Hosszabb állás után javasolt a szelepállító dugón beönteni 3-4 deci olajat, majd indítani.
Az olaj sürüségét jelző számoknál az elsőtől eltérni csak lefelé szabad !
10w helyett lehet 5w, de 20w NEM !
vagy nem nekem írtad?
nem a kukában végezné a régi csapágy........
1000 környezetvédőből meg kb 999 meg kellene korbácsolni naponta
Veszel autóhoz egy futóműgömbfejet és belül szinte száraz!
Hideginditáskor meg percekig szárazon forog a hengerfejben minden.
Hosszabb állás után javasolt a szelepállító dugón beönteni 3-4 deci olajat, majd indítani.
Az olaj sürüségét jelző számoknál az elsőtől eltérni csak lefelé szabad !
10w helyett lehet 5w, de 20w NEM !