Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de igen de nem az olajtól szét kéne szednem de még szezon van már meg van csere darab
te mondtad van hozzá eleje olvas vissza rá jössz
a kuplung nem csúszik a motorban?
nem zavar hogy 1000 éve eladtam? beszívtál öcsi?
Én valvoline max life 10w40-et használok autóba is meg a motorba is nincs vele bajom
az az igazság szemezek vele kímélné a családi kasszát a hajtokar és dugo is féláron van a proxhoz képest és ezis csak japán
haverral menénk xl elejét meg nézni te iagazi............
Nézd meg a honda kezelési kézikönyvét és ott ajánlják a 20w-50 et.Téli időszakra nem ajánlott,de nyárra teljesen tökéletes.Ezekbe a 20 év feletti alacsony fordulatú léghűtéses motorokba nyugodtan lehet rakni.
nekem prox volt xl ben de szerintem ez a tkrj nem lehet rossz
ki az a mi ,? szerintem te szívtad túl magad mert egyáltalán nem értem miről beszélsz....
gyári kipufogo szelep 20800 prox acél 8300 tkrj 3500. ekkora külömbség lehet?
túl szívtad már megint magad ?
mi mennénk hozzád!
de beszélek de nem értem hova megyünk ? szombaton
vagy nem nekem írtad?
mi van papám nem beszélsz velem
Minden pénz kérdése
Igen lehet kapni jót is meg gagyit is
Gyárit is láttam már szét égve prox meg havernak el csöppent
prox az titánbol is gyárt
tudja valaki mi a külömbség a gyári szelep és a prox vagy wössner szelep között?esetleg a gyári valami jobb ötvözet nem acél?
ez jó dolog is lenne ha utána mindent újrahasznosítanának
nem a kukában végezné a régi csapágy........
1000 környezetvédőből meg kb 999 meg kellene korbácsolni naponta
Nem sajnálják... a környezetvédők kiszámolták, hogyha gyártanak 100ezer csapágyat akkor mennyi veszélyes zsír kerül majd ki a természetbe... amin úgy lehet csökkeneteni ha kevesebbet raknak bele.
Veszel autóhoz egy futóműgömbfejet és belül szinte száraz!
...ehhez fűzzük hozzá, hogy az átáramló olaj hűti a belső alkatrészeket, sőt magát a hengerfej öntvényt is. Tehát a sűrűbb olajból lényegessen kevesebbet tud a pumpa átnyomni, így belül túlmelegednek az alkatrészek.
Hideginditáskor meg percekig szárazon forog a hengerfejben minden.
Hosszabb állás után javasolt a szelepállító dugón beönteni 3-4 deci olajat, majd indítani.

Az olaj sürüségét jelző számoknál az elsőtől eltérni csak lefelé szabad !
10w helyett lehet 5w, de 20w NEM !
legjobb volna egy zsírzógomb az agyon aztán lehetne pumpálni befelé a cuccot
Nem igérek semmit ha lesz jelzek