Az a baj az skf-el,hogy ha veszel ki kell patinttani a két zz-t és tele kell nyomni zsírral és akkor sokáig jó de ha ezt nem így csinálod hamar be szarik mert kisajnálják belőle a zsírt
szerzö Dominátor klub: Mindenki jól tudja, hogy a legnagyobb fojtást valójában a szívó és kipufogórendszerrel érik el a gyártók, viszont nem szabad ész nélkül lecserélni egy nyitott rendszerre, mert a motorod komolyan károsodhat tőle. (Szelep beégés, dugattyú átégés, megrepedhet a hengerfej..stb) nem akarok senkit riogatni, de csak akkor nyúljon a kipufogóhoz, ha tudja, mit csinál. A kétütemű motoroknál nem jobban, de fontos a 4 ütemnek is a megfelelő kipufogó rendszer. Nem mindegy a leömlő átmérője, hossza, és még a végdob sem csak a hangcsillapítás miatt van ott. A Dominatornak alapból nagyon szép hangja van, egy megfelelően és jól megépített rendszernél még jobban kijön ez a szép hang. Viszont ha hozzá nyúlsz a szívó oldalhoz, illetve a motorblokkhoz, elengedhetetlen a megfelelő kipufogórendszer építése. Sokan, költségcsökkentési okokból, átépítésnél csak 1 dobos rendszert csinálnak, csináltatnak. Ezzel nincs is baj, viszont esztétikailag (szerintem) csúnya lesz. Teljesítmény szempontjából lényegtelen hogy 1 vagy 2 dobos a rendszer, (de 2 dobbal halkabb a nyitás) ha megfelelően van tervezve, kivitelezve. Keresztmetszet számítással és hosszméretezéssel optimalizálható.
Ha csak a kipufogó rendszert cseréled, fontos hogy a karburátort utána kell fúvókázni. Itt fontos megemlíteni, hogy a gyári karburátor komoly átalakítással képes közepesen nyitott rendszerrel üzemelni. Ne felejtsétek el hogy a benzin (is) hűti-keni a dugattyút, szelepeket! Ha a nyitott kipufogó rendszer miatt elszegényedik a keverék, komoly mechanikai sérüléseknek nézhetsz elébe!
Még egy fontos dolog, Csak olyan kipufogódobot, rendszert szerelhetsz fel a motorodra. amiben az „E” betű illetve az engedélyszám benne van, különben sem műszaki vizsgán nem megy át, sem külföldre nem mehetsz a motoroddal. (illetve átmehetsz, csak a rendőr el ne kapjon. Ausztriában pl. vadásznak a rendőrök a nem gyári kipufogós gépekre.)
Igen, én is sokallom.
Mentségére legyen mondva hogy csúszik a kuplung és gyári áttétel van rajta. Ezeket orvosolom, aztán meglátjuk.
Valószínűleg az se tesz jót a fogyasztásnak hogy kb félig van kitekerve a keverék csavar. Így indul hidegen is szivató nélkül. Másfélnél már nem. Igazából azt se tudom hogy a gyári méretű fúvókák vannak-e benne.
ahogy vesszük
ha azt nézzük hogy egy 50es is simán betol 3 litert akkor annyira nem gáz
ellenben ennyivel simán elmegy egy 120 lovas sornégy is fájós csuklóval
vagy egy 1.0 suzuki
A sárvédő (anyelv) megvan, az a rész kell ami a lámpát tartja és lenyúlik. Meg persze a lámpa.
De persze ha nem az olasz MTX-é, hanem az eredeti japó!