Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az király lenne !

A sárvédő (anyelv) megvan, az a rész kell ami a lámpát tartja és lenyúlik. Meg persze a lámpa.
De persze ha nem az olasz MTX-é, hanem az eredeti japó!
mi mennénk hozzád meg nézni az mtx-be az xl elejét
hova megyünk?:) mert nem vágom ám
Az a baj az skf-el,hogy ha veszel ki kell patinttani a két zz-t és tele kell nyomni zsírral és akkor sokáig jó de ha ezt nem így csinálod hamar be szarik mert kisajnálják belőle a zsírt
Na mi van papám menjünk szombaton vagy nem jó?
lehet lesz rá egy farok idom ha kell
Jól hangzik, már alig várom . Nem akarok én nagyon belenyúlni, kezdésnek a gyári értékek visszaállítása a cél.
már basztam tönkre xl 600 r hengerfejet karburátor állítgatás miatt ( szegény keverék)
tudom van azért csak kevés, így ritkábban lépnek ki elém
szerzö Dominátor klub: Mindenki jól tudja, hogy a legnagyobb fojtást valójában a szívó és kipufogórendszerrel érik el a gyártók, viszont nem szabad ész nélkül lecserélni egy nyitott rendszerre, mert a motorod komolyan károsodhat tőle. (Szelep beégés, dugattyú átégés, megrepedhet a hengerfej..stb) nem akarok senkit riogatni, de csak akkor nyúljon a kipufogóhoz, ha tudja, mit csinál. A kétütemű motoroknál nem jobban, de fontos a 4 ütemnek is a megfelelő kipufogó rendszer. Nem mindegy a leömlő átmérője, hossza, és még a végdob sem csak a hangcsillapítás miatt van ott. A Dominatornak alapból nagyon szép hangja van, egy megfelelően és jól megépített rendszernél még jobban kijön ez a szép hang. Viszont ha hozzá nyúlsz a szívó oldalhoz, illetve a motorblokkhoz, elengedhetetlen a megfelelő kipufogórendszer építése. Sokan, költségcsökkentési okokból, átépítésnél csak 1 dobos rendszert csinálnak, csináltatnak. Ezzel nincs is baj, viszont esztétikailag (szerintem) csúnya lesz. Teljesítmény szempontjából lényegtelen hogy 1 vagy 2 dobos a rendszer, (de 2 dobbal halkabb a nyitás) ha megfelelően van tervezve, kivitelezve. Keresztmetszet számítással és hosszméretezéssel optimalizálható.

Ha csak a kipufogó rendszert cseréled, fontos hogy a karburátort utána kell fúvókázni. Itt fontos megemlíteni, hogy a gyári karburátor komoly átalakítással képes közepesen nyitott rendszerrel üzemelni. Ne felejtsétek el hogy a benzin (is) hűti-keni a dugattyút, szelepeket! Ha a nyitott kipufogó rendszer miatt elszegényedik a keverék, komoly mechanikai sérüléseknek nézhetsz elébe!

Még egy fontos dolog, Csak olyan kipufogódobot, rendszert szerelhetsz fel a motorodra. amiben az „E” betű illetve az engedélyszám benne van, különben sem műszaki vizsgán nem megy át, sem külföldre nem mehetsz a motoroddal. (illetve átmehetsz, csak a rendőr el ne kapjon. Ausztriában pl. vadásznak a rendőrök a nem gyári kipufogós gépekre.)
azért ezeknek az öreg 1 hengereseknek szükségük van a foljtásra
Tudom, majd elkezdek játszani a fúvókákkal. Csak az a baj hogy napi használatban van,így max hétvégente tudom szétbombázni.
egy motornak sosem szabad szivató nélkül indulnia
akkor nincs jól beállítva
nekem domi karburátor van rajta és egy sportdob szinte semmi folytás nincs
Igen, én is sokallom.
Mentségére legyen mondva hogy csúszik a kuplung és gyári áttétel van rajta. Ezeket orvosolom, aztán meglátjuk.
Valószínűleg az se tesz jót a fogyasztásnak hogy kb félig van kitekerve a keverék csavar. Így indul hidegen is szivató nélkül. Másfélnél már nem. Igazából azt se tudom hogy a gyári méretű fúvókák vannak-e benne.
nekem kevesebbet eszik amugy gyári áttétellel olyan5-5,5-et bár a multkor 130km-ren megevett 9,5-et de kétszemélyel és sokat araszoltunk egyesbe
mert nem fájt a csuklód
nekem annak idején 9 alatt nem evet a sornégyes de inkább 15litert
ahogy vesszük
ha azt nézzük hogy egy 50es is simán betol 3 litert akkor annyira nem gáz
ellenben ennyivel simán elmegy egy 120 lovas sornégy is fájós csuklóval
vagy egy 1.0 suzuki
6,5-es fogyasztás az xr6nak utcai használatban sok?:D
egyenlőre kivárok decemberben úgyis jön egy kis plusz lové aztán majd alakul itt tavaszig mulatság
persze, nincs is harag,ha véletlen azért tudok valamit jelzem. Tatán van egy slr 650 néztétek?
rendben de szerintem reális árat mondtam...hiszen volt itt 90 ért komplett motor is.. de ahogy érzed
az a baj nem a gyári agy van most benne és specko a csapágy ami kellet bele