Ez a jövő!Már szinte teljesen átvették az európai endurók a piacot.A Japánok nem erőltetik meg magukat ütőképes enduró gyártásába.Szép lassan mindenki besárgul aki komoly verseny endurót akar
Nem értettelek félre mert te arra utaltál,hogy jól megy az 500 as a rövid áttétellel Én meg azt sajnálom,hogy a dominak nem igazán terepbarát a kiegyensúlyozása de hát igazából nem kimondottan terepre készült
Én elhiszem,hogy rövid áttétellel rugalmasabb nekem is domi van csak 650 es ráadásul tunying karbival meg tunying veztengellyel ráadásul fordított telóval ami kb 5-6 kg val könnyebb mint a gyári de sajnos így is baromi orr nehéz a dominátor és azért annyira könnyen nem kapkodja az elejét mint a videóba a WR főleg nem laza talajon mert inkább elkapar
Azokat könnyen felismertem csak a videó elején azt hittem te vagy a kamerás és meg is lepődtem,hogy az nx 500 ilyen könnyedén emelgeti az elejét de aztán rájöttem,hogy az nem te vagy és a fejidom egy wr-re hasonlított
velem is előfordul nemtudom merre vagyok, biztos öregszem.legutobb egy düllővel arrább keveredtem és majdnem öntöző csatornába landolta azt hittem ott lessz a híd
klx450r
rmz450z
crf450x
wr450
ezek szerinten elérik a narancsok szintjét,szerintem mind jobb mint egy ktm!
http://www.kepesmotor.hu/felni...
A videók tegnap készültek a házi játszóterünkön az nem a túrán volt
pl crf250l
a fogyasztásán kívül semmi pozitívum nincs abban a motorban
Gabinak meg üzenem ne dudàlgasson mert ilyedtemben beleàllok a fékbe pároslábbal
pl XR400 XR600
Lehet most nekem is XR400 lenne.....
12en indultunk abból 8 narancs volt......
Szombat reggel itt ébredtem
Írj a mail címemre mennyit gondolsz érte, ha így jó neked!
Előre is köszi!
Nekem van 1 teljesen új gyári ilyenem. Hondánál vettem zacsijában van még, de nem raktam fel a gépre. Talán még a felfogató csavarok is megvannak