ma az asszony 0.8-al ment de ahogy néztem még ez is sok volt
legközelebb visszamegyünk hátul 0.4-0,5re
elül most teniszlabda van benne, de az is 1 bar alatti ahogy nézem a lapulást
Sziasztok
Tudnátok nekem segíteni, hogy mi a megfelelő keréknyomás lightos terepen, földesúton?
Xr4-em van, de inkább supermotoként használtam eddig.
Most prógálgatom a terepezést is, de a kb 1,8 -ra fújt gumik keménynek tűnnek,
4t gépeknél az olyan 2 fordulat felé van nyitva
persze ha agyon van mókolva, idegen rugóval stb akkor ki tudja a helyes értéket......
a karbit látni kellene egy hozzáértőnek, az tuti tudna segíteni
én csak a hibát tudom megszüntetni, a megkeresése nemigen megy
menni megy csak egyszer hol fent van az alapjárat ha az alapjárati csavart elkezdem letekeri akkor vissza esik a normál szint alá és megáll...lehet egy plusz rugót kellene tennem ami visszahuzza! vagy esetleg az okozhatja hogy mozogkicsit a tolattyu?
mondjuk annak a tetején van egy membrán ezért onnan nem szivhat semmi pluszt
Holnap csinálok videót de szerintem erre aztfogod mondai hogy véres a torka erősen...plusz az alapjáratom sem lehet beállitani sehogy!Vagy az olajtól vag farsot sziv
ez tény!
Ahogy az is ogy a kedves motorom okádja a füstöt...állitólag a HF fel van uitva..na mármst hallottam olyanról hogy nem a gyári szelepszár szimeringet tették bele és olyankor enek fenn áll a veszélye! De azért eléggé aggasztó! Ugy nézem gyüjtögethetek uj dugóra gyürüre meg fúrásra is
legközelebb visszamegyünk hátul 0.4-0,5re
elül most teniszlabda van benne, de az is 1 bar alatti ahogy nézem a lapulást
Tudnátok nekem segíteni, hogy mi a megfelelő keréknyomás lightos terepen, földesúton?
Xr4-em van, de inkább supermotoként használtam eddig.
Most prógálgatom a terepezést is, de a kb 1,8 -ra fújt gumik keménynek tűnnek,
Köszi
Tamás
van valakinek tapasztalata kawasaki klr 600-ról,mennyire nyűgös motor?
1
2
3
persze ha agyon van mókolva, idegen rugóval stb akkor ki tudja a helyes értéket......
a karbit látni kellene egy hozzáértőnek, az tuti tudna segíteni
én csak a hibát tudom megszüntetni, a megkeresése nemigen megy
mondjuk annak a tetején van egy membrán ezért onnan nem szivhat semmi pluszt
fals levegőt meg egy flakon féktisztítóval ki lehet szűrni
ellenben ha nem tépem neki veszettül akkor max-ról-min-re esik az olajcsere intervallum alatt
Ahogy az is ogy a kedves motorom okádja a füstöt...állitólag a HF fel van uitva..na mármst hallottam olyanról hogy nem a gyári szelepszár szimeringet tették bele és olyankor enek fenn áll a veszélye! De azért eléggé aggasztó! Ugy nézem gyüjtögethetek uj dugóra gyürüre meg fúrásra is
ez tapasztalat
bár a hátsó sárvédő sem olyan "igazi"