Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké, köszi!
Majd kiderül találok e 10 körül.
Most veszek friss gumikkal rá, már fellazult a talaj.
A domi karbinál szerintem sokkal jobb.Én mikor feltettem a 42 est pedig nem is volt jól beállítva de még így is jelentősen jobb volt a reakciója és a nyomatéka is nőtt.Vittem vele egy kört a csajom és mikor megálltunk azt mondta ha fent hagyom ezt a karbit akkor ő nem jön velem motorozni Nem tetszett neki,hogy majdnem hanyatt vágódtunk Igaz én is nagyon meglepődtem
Köszi!
Gondoltam én is. De jobb biztosra menni.Kipróbálhatnád az xr-em. Domi karbival is lép, de megnézem a tm-el!
Jó bizony hirtelenebb lesz tőle a motor,csak a használtakkal vigyázz mert ki tud kopni a síktolattyúja és utána szarakodni fog az alapjárat
Hali!
Xr600 ra is jó, a mikuni tm 40?
Megbolondítja kicsit?
Hogyan tört el küllőd. Nekem agyat is kellett felujjíttatnom szétfűzték megössze de semmi gondja. Évente viszont ellenőriztetni kell mindkét kereket.
ez kiküszöbölhető avval hogy nem akkor cserél láncot az ember akikor már a hátsó lámpát csapkodja.....
csak ugye sóher mindenki
Ja ,hivatalosan láckerekek,lánc,láncfeszíttő és a hozzátartozó cuccok + lánc vezető ezt megveszed újonnan akkor 100.000 ft nem takarja be
Hivatalosan,a vezérlés cserekor,a lánckerekeket is cserélni kellene,ugyan úgy mint mikor hajtóláncot cserélsz!
Mert a lánckerék is kopik,ezért is mutatja azt a lánc ,hogy elnyúlt!
ini ez nem bonyolult olyan mint az eszterlánc.. csak fiúban
miket nem tudtok ti......én azt sem tudom merre van benne a vezérműlánc
Persze, vágom, csak csodálom hogy ennyire szar a DID.
elhiszem ....de gondolom nem húzható párhuzam motorhasználat és motorhasználat közt.. nem mondom hogy a prox jobb lenne mert még nincs összehasonlítási alapom de nekem most a lényeg hogy baba hangja legyen ...többi nem érdekel
Érdekes!
Nekem is DID volt benn, 5000-nél többet mentem vele, de nem volt hangja soha!
vezlánc beszerelve ( prox) ..előző did el volt nyúlva számlákat vissza kerestem 5000 km volt benne meg egy pici a berakás óta 1000 ként cseréltem az olajat meg a szűrőt nem volt kímélve a gép így ennyit bírt okuljon mindenki.D az én káromra most meg vagytok hívva:)
Jó munkát! Aztán majd dobj képeket az dl ről, és az új gépről is!
Kuldd mar el legyszives a telefonszamod az alabbi e mail cimre.mert felivnalak ha nem gond. : drz400@citromail.hu
Végre megjött az eszed és rájöttél,hogy dominátort kell venni ha jót akarsz magadnak
az xl eladva lesz, pár dolog rendbe rakódik rajta ..most meg tolhatom a melot hogy legyen zsé az nx re..
Ez az én volt motorom!
Ha érdekelnek részlete akkor nézd meg a videókat az adatlapomon a felújításról!
Helló!
Soha nem volt baj a kerékkel.
Milyen motorról van szó? Adatlap!
Lehet, van baj a felnivel is? Kerékcsere? A vastagabb küllő már az utolsó dobás lenne abban a kerékben....
Hello ! Köszönöm az infot ! Úgy néz ki talán kiderült melyik hova való.. Neked vagy nektek nem volt küllő törés problémátok a géppel ? Nekem már a f@szom tele van vele.. kb 13. küllőt cserélem de most már komplett szettet rendeltem, valamennyivel (pár századdal) vastagabbak ahogy mértem. A szerelő mondta hogy ez az utolsó húzkodás aztán csere mert megnyúltak... Mondott olyat is hogy esetleg nagyobb furatot lehetne készíteni az agyban aztán erős küllők bele... de félek szétroppantja az agyat.. mit gondolsz...
Ne már!
KTM LC4 400 előtt is és utána is XR600 volt és van a tulajdonomban, de ilyet azért nem mondanék. Semmi problémám nem volt vele, szerettem. Jó gép volt.
A motor hangjával sem voltak gondok, gyári értékre volt állítva minden, és nem volt csörgőkígyó.
De egy KTM után kész felüdülés a típus ! ;-)
Hagyd jól bemelegedni, ha leáll alapjáraton, csuklik gázadásra gyanakodj, hogy nem csak karbi gond van hanem hengerfej repedés. Ha a gyertya ki van lazulva ezt biztosra veheted...