A domi karbinál szerintem sokkal jobb.Én mikor feltettem a 42 est pedig nem is volt jól beállítva de még így is jelentősen jobb volt a reakciója és a nyomatéka is nőtt.Vittem vele egy kört a csajom és mikor megálltunk azt mondta ha fent hagyom ezt a karbit akkor ő nem jön velem motorozni Nem tetszett neki,hogy majdnem hanyatt vágódtunk Igaz én is nagyon meglepődtem
Hivatalosan,a vezérlés cserekor,a lánckerekeket is cserélni kellene,ugyan úgy mint mikor hajtóláncot cserélsz!
Mert a lánckerék is kopik,ezért is mutatja azt a lánc ,hogy elnyúlt!
elhiszem ....de gondolom nem húzható párhuzam motorhasználat és motorhasználat közt.. nem mondom hogy a prox jobb lenne mert még nincs összehasonlítási alapom de nekem most a lényeg hogy baba hangja legyen ...többi nem érdekel
vezlánc beszerelve ( prox) ..előző did el volt nyúlva számlákat vissza kerestem 5000 km volt benne meg egy pici a berakás óta 1000 ként cseréltem az olajat meg a szűrőt nem volt kímélve a gép így ennyit bírt okuljon mindenki.D az én káromra most meg vagytok hívva:)
Helló!
Soha nem volt baj a kerékkel.
Milyen motorról van szó? Adatlap!
Lehet, van baj a felnivel is? Kerékcsere? A vastagabb küllő már az utolsó dobás lenne abban a kerékben....
Hello ! Köszönöm az infot ! Úgy néz ki talán kiderült melyik hova való.. Neked vagy nektek nem volt küllő törés problémátok a géppel ? Nekem már a f@szom tele van vele.. kb 13. küllőt cserélem de most már komplett szettet rendeltem, valamennyivel (pár századdal) vastagabbak ahogy mértem. A szerelő mondta hogy ez az utolsó húzkodás aztán csere mert megnyúltak... Mondott olyat is hogy esetleg nagyobb furatot lehetne készíteni az agyban aztán erős küllők bele... de félek szétroppantja az agyat.. mit gondolsz...
Ne már!
KTM LC4 400 előtt is és utána is XR600 volt és van a tulajdonomban, de ilyet azért nem mondanék. Semmi problémám nem volt vele, szerettem. Jó gép volt.
A motor hangjával sem voltak gondok, gyári értékre volt állítva minden, és nem volt csörgőkígyó.
Hagyd jól bemelegedni, ha leáll alapjáraton, csuklik gázadásra gyanakodj, hogy nem csak karbi gond van hanem hengerfej repedés. Ha a gyertya ki van lazulva ezt biztosra veheted...
Majd kiderül találok e 10 körül.
Most veszek friss gumikkal rá, már fellazult a talaj.