Azért vigyázz a keverék beállítással mert ha túl kevés üzemanyagot kap akkor olajból is kevesebbet kap ami nem igazán jó.Amúgy milyen arányba kevered a benzinhez az olajat?
nekem 04-07es évjáratot javasolt minden hozzáértő mikor keresgéltem. tartós, jó blokkjuk van főleg ha még nem volt szétszedve, akkor még nem ronthatták (nagyon ) el..
Kíváncsi vagyok a régire.. a "tűt" is lefotóznád belőle? Mert ilyen megoldást még nem láttam amit te írtál (szerencsére)
Na, akkor már csak be kell lőni és lehet gyepálni a gépet
mindenkihez más illik nekem egy könnyű, jól kezelhető, nyomatékos gép kellett, és megtaláltam nem azok közé tartozom aki nem lát tovább a narancsfánál, kacsintgattam én más márkák felé is, de ez nyert
Nem jött válasz sehonnen még az osztrákoktól se meg a dellortótól se igy vettem egy komplett karbit! nem birok tétlen maradni! ez is Dellorto ez is PHBE38 csak nem QD hanem NS! ugyan az felépitésre benne a tű is minden a helyén minden rögzitő megvan fel is raktam ugy ahogy volt azokkal a fuvokákkal és mindennel! elindult de a tüt lejjebb kell rakni szerintem mert sokat kap közép állásba! Szóval van egy komplett karbim alkatrésznek ami persze sose baj! Rendes volt a srác szétszedtük átnéztük tüzetesen mindent! bár azt mondta ki van takaritva azért én elemeire szedtem és azért volt benne retek! De amugy millioszor jobban néz ki mint a régi! le fotózom a régi belsejét szerintem mindenki ámulni fog
Minden esetre köszönöm a jó kivánságokat Kex a KTM forumot meg leszarom! ahogy azt a Gyökér Duke-ot is! Szeresse csak magát meg az arcát,és jusson el magával a fülledt erotikáig is
Attól függetlenül nem köpködöm le a KTM-et mert ha komolyabban érdekelne a motorozás akkor vagy azt vennék vagy husaberget de mivel nagy ritkán motorozok és azt is többnyire 2 személlyel teszem igy nekem a dominátor túrakényelem szempontjából a legtökéletesebb
Hát szelep az biztos többször volt állítva mint egyszer...
De amúgy már én is néztem az enyémen 30ó-nál,és semmit nem kellett állítani. Meg amúgy biztos vez lánc is volt cserélve...
Én meg a megbontásra/felújításra írtam amit írtam.
Itt nem a felújításon akadtam fenn hanem a szelephézag állításon.600 üzemóra az nem kevés minimum 30.000 km tuti van és csak egyszer kellett szelephézagot állítani egy olyan motoron ami gyárilag ki van hegyezve és a szelepei benyitási mélysége is jóval nagyobb mint pl:xr,xl vagy hasonló endurónak.És köztudott,hogy minél mélyebb a szelepnyitás annál sűrűbben kell hézagot állíttani.
Most tévedsz,mert az úgy van ahogy keX írja. Egy fórumos KTM szerelő a saját 525 EXC-jét bő 600 óra után bontotta meg először hogy felújítsa. A motor még ment,csak erős hangja volt már.
Az 520-as ugyanolyan tartós,mit egy 525-ös.
én nem mondom hogy így volt. de még csak nem is a tulajdonosa állította hanem a szerelő, aki nem túl mániákus ktm-es, csak sokkal találkozott
amúgy van még pár ember akinek 500+ot elment.. persze azok 04-07es évjáratba voltak (legjobb konstrukció) a 08as meg már 200nál szétmegy néhol "megéri" újabbat venni!
Azért ez a 600 üzemórás 520 as exc-s történet eléggé sántítt Legendának nem rossz csak kár,hogy a valósághoz sok köze nem lehet 600 üzemóra alatt egyszer volt hézag állítva Dehát a KTM-esektől már megszoktuk ezeket a legendákat
Nem azert...kiszamoltam hogy 1 ora alatt 70 km mentek atlagba es amiket eddig számoltam mind 40km korul voltak....amugy nekem is kovetkezo motornak 525 vagy 450 van betervezve
a videókból kiindulva amiket láttam, kellett kicsit mennie úton is hogy kiérjen az erdőbe, meg néha egykerekezgettek, de amúgy ő terepen nyomatta gondolom a szelep becsiszolás miatt mondod ezt.. mert rám szóltak hogy a sok utcázásnak velejárója
Na, akkor már csak be kell lőni és lehet gyepálni a gépet
Minden esetre köszönöm a jó kivánságokat Kex a KTM forumot meg leszarom! ahogy azt a Gyökér Duke-ot is! Szeresse csak magát meg az arcát,és jusson el magával a fülledt erotikáig is
De amúgy már én is néztem az enyémen 30ó-nál,és semmit nem kellett állítani. Meg amúgy biztos vez lánc is volt cserélve...
Én meg a megbontásra/felújításra írtam amit írtam.
Az 520-as ugyanolyan tartós,mit egy 525-ös.
amúgy van még pár ember akinek 500+ot elment.. persze azok 04-07es évjáratba voltak (legjobb konstrukció) a 08as meg már 200nál szétmegy néhol "megéri" újabbat venni!
sok sikert hozzá! remélem be fog válni neked is én imádom