Többnyire nincs, és nem is kell a hozzánk hasonló hobbi motorozóknak
voltam a szerelőmnél (versenyszerelő volt, jóóó sok KTM átment már a keze alatt) mesélte, hogy van olyan 2002es 520as EXC amiben 500+ (az is lehet 600 már) óra volt és vízpumpa-szimeringen kívül mást nem cserélt (még szelepet is csak 1* kellett állítani) és az se volt kímélve, a bükkben szinte minden hétvégén nyakig van a dzsuvában
Az én motoromat ismeri mintha a sajátja lenne, ezen is vízpumpa-szimering csere volt, meg a hengerfej le volt szedve (szelepek becsiszolva + ekkor belekukkantott, dugattyú meg gyűrűk is fainak) és soha nem volt motorikus baja. Most is csak egy kis buziság szívatott engem ~200 óra van benne - 14ezer km
azért te elölről is meg hátulról is jobban nézel ki mint én szóval, a segítség is hamarabb megtalál
ha te találkozol értelmesebb ktm tulajokkal akkor kérdezek:
ami a szervizkönyvben van cserebere az mindig meg is van valósítva?
én ismerek nagyon kedves segítőkész KTMesket... na de őket itt nem találod meg, vagyis csak sunyiba olvassák, és inkább mail-ben írnak ha tudnak segíteni nem véletlen van egy fél exc szatyorban a szobámban (és nem az enyém ) meg se kérdeztem hogy kérhetek-e alkatrészt, már itt állt a kocsi, 80km-ről hozta a cuccait
a gödöllőiektől ne is várj semmit.. nem kevés pénzt tömtem volna a zsebükbe ha óhajtanak válaszolni, de szartak rá, nekem meg a telefonom pont rossz volt.. szóval ott max személyesen kapsz segítséget
durva azért milyen kókány emberek vannak remélem mielőbb megoldódik a problémád és jó lesz a motor ktm fórumon meg felesleges kérdezned szerintem, 80%a buzi, mert önmagába szerelmes..
ezért írtam hogy a meglévő zsetonhoz gyűjtögess még egy kicsit aztán szerezz be egy jobb állapotú gépet (vagy egy full fej újítandót apróért)
az ilyenekkel mint neked van megeszi az embert az ideg
ráadásul minden egyes ráköltött forint kidobott pénz mert jó eséllyel sosem fog visszajönni
amúgy tegnap volt egy önindítós honda xl600 a hirdetések között 70ért.......
en nem nagyon jarattam az XR-t....elso motorozaskor kicsit kimeletesebben mentem ami olyan 80 km lehetett es meg a masik motorozaskor nem ripoltam meg de utana mar kentem neki rendesen....olajat en 400 500 km utan csereltem
hu gyerekek..karbival ne legyen gondotok sose....
Nem tudom meséltem e hogy jártam! elmentem motorozni gondoltam kipróbálom élesben a "szörnyet"! olyan jól sikerült hogy melegen füstölt a motor és 1 óra alatt megevett 7liter benyát ugy hogy nyelezni se tudtam neki mert be dadogott és nem ment ugy ahogy kellene neki...haza jöttem szétkaptam a karbit nézegettem,a subertű nem voolt egyenletes arra gyanakodtam! Elvittem magammal egy helyi motoros boltba hogy ilyet akarok a dellorto karbimhoz! azt válaszolták hogy ilyet ne akarjak mert ez nem suber tű hanem bicikli küllőből csiszolt valami ami helyettesitette a tűt eddig,viszont mivel nem belevaló csak ugy ömlik az anyag a hengerbe!Nézzem csak meg a tetejét itt látszik ahogy fogóval elcsipték!...És valóban látszik...Elkérték a karbi adatait hátha találnak hát nem sikerült..irtam e mailt a Gödöllői 1WD motoros boltnak (KTM szerviz is) hátha segitenek! Nem kaptam semmilyen választ még csak anynit se hogy huzd a ..szodra a motorod! Irtam a KTM Zsemberynek mint márkaképviselet ők nem tudnak utánrendelni mert régi a motor...Hivtam egy közeli motorbontót ők sem tudnak adni ilyet, sőt még 38as torku karbit se! Motorsprint kft vette a fáradtságot és irt az osztrákoknak a problémámról illetve a Dellorto gyárnak is hátha valamelyik fiok alján maradt 1 darab! Ebay-en találtam PHBE Tűt csak azt nem irják oda hogy ez 34-36-38as karbiba való e! Szóval cumi cumi hátán van! Komplett karbit ajánlottak ugyan ezt...tű nélkül.. ugy fest gyüjtögethetek szépen karbira
azért ez nem simson hogy járatni kell ezer évig........
én már a dt-t is kb 10km távon járattam be utána kentem neki, persze nem tengelyig érő homokban
ha jól fúrják meg akkor nem lesz hiba
inkább menj vele el 100-150....... km egyhuzamban váltakozó fordulat tartományban
Milyen sűrűn? Most kerül bele friss olaj, amúgy meg úgy tudom 1000km körül van a bejáratós időszak meg az olajcsere is.
Terepre még nem akarom vinni, de városban is előfordul a lassú menet ahol felmelegedhet. Igaz nem kap akkora terhelést. Fotó majd ha elhoztam a szerelőtől.
Na ma kézhez kaptam a dugót, holnap viszem fúratni, aztán már csak a szerelő telefonját kell várni.
Bejáratásra van valakinek valami tippje? Úgy gondoltam melóban jó lenne, relatív alacsony tempó alacsony fordulattal, sok megállás, sok elindulás. De aztán most hallottam olyat hogy nem jó városban bejáratni, mert nem bírja a szüttyögéssel járó hőt.
Hátha valakit érdekel......