A manuál 1.250 kpa nyomást ad meg a henger kompressziójának de aztán,hogy mi a szervíz limilt azt nem tudni Az xl 600 r nek a szívó 0,05 a kipufogó 0,10
Ha sokat állt akkor valószínübb,hogy kikeményedtek a szelepszár szimeringek és most,hogy elkezdted használni nem tud zárni rendesen,de azért egy kompresszió mérés se ártana
egy dugó kb annyi pénz mint egy gyűrűszett
aztán ha ovális hengerbe beteszed a vadiúj gyűrűszettet akkor ugyanúgy füstöl
gyűrűt kb akkor kellene cserélni amikor még minden jó
szóval fúrasd meg új cuccokkal elmegy még vagy 50 ezret
azért aki egész nap a gázkart tekergeti sokkal határozottabban markolja a répát is
ja és a fakanalat is
egyik osztálytársnőm zongorázott annak olyan acélos keze volt mint egy súlyemelőnek
de ez a rányomós cucc lehet téved egy kicsit
az opel meg 12 barig ment fel
mert füstöl mint álat meg melegszik is pik pak forro a henger
aztán ha ovális hengerbe beteszed a vadiúj gyűrűszettet akkor ugyanúgy füstöl
gyűrűt kb akkor kellene cserélni amikor még minden jó
szóval fúrasd meg új cuccokkal elmegy még vagy 50 ezret
Ez sajnos kopott motorra utal, henger dugó Stb.
ja és a fakanalat is
egyik osztálytársnőm zongorázott annak olyan acélos keze volt mint egy súlyemelőnek