Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem is próbáld ki max ha mást nem tapasztalatot nyersz
Én is poénból gyorsultam haver 250-es CR-je ellen hát rendesen lenyomta a DR-t rövid távon de végre én nyernék
az se baj ha nem nyerek , csak kipróbálom magam! meg kell az az érzés
aszfaltos lesz és 2db 400-as motor ellen
enduro szakosztály
milyen gépekkel? mert 2 busa között szarul fogsz szerepelni
de ha nyerni akarsz ilyen helyzetben akkor 400méter aszfalt és 400 méter friss szántás legyen az útvonal
Reggelt!
hülyeség lenne versenyezni Xr-el? csak gyorsulás...
és csak 3 motoros lesz, szóval tuti a dobogó
öcsémnek volt egy XL250 degree csak önindítós amiért adott egy simsont+30000ft ot így volt neki 55000Ft-ba csak vázilag agyon volt vágva motorikusan patent volt csak akkor még nem értetünk annyira hozzá és eladta ma már bánjuk -10-be is csak rányomot az önindítóra és pöfögött
ja és akinek gondja lenne a súllyal meg a méretekkel annak itt egy kis kedvcsináló
nem honda de nehéz
a dr-is ezért lett volt egy 350es AR-em ami 90000 forintomba volt és azt adtam a DR-ért nagyon tetszett 350után a 600cc
Nem rosz motor én is szeretem,nem mindenáron akarom elcserélni.
2.-ba még hirtelen gázra fel jön az eleje csak pl. ami neked volt 600as XL az jobban tetszik amúgy jó már az XR-ed?
ha már 250esben is gondolkozol akkor önindítósat keress
de annyira fog hiányozni a nyomaték hogy úgy is visszatérsz a 600ashoz
sajna a 200ezer alatti motorok ritkán jók......
akkor már inkább megéri egy full szakadtat venni apróért és megcsinálni
havernak van DR600 de meg nem mentem vele...de remelem mikor legkozelebb kimegyunk mar tudunk gepet cserelni meg nyomunk egy versenyt
Janszi az nem poweres hanem ATAC-os nem ugyanaz a 2
Volt 2 olasz és egy japán MTX-em úgyhogy eléggé ismerem őket
nekem pl. az olasz jobban bejött kevesebb probléma volt vele
nem gond, a lényeg ,hogy segíteni akarsz azért raktam fel a kérdést mert a DR sem tökéletes még hiába költöttem rá bőven vannak hibái és a DR-nek is van kis hangja hiába az új vezlánc .
Meg nagyon szeretnék valami Hondát helyette az lenne a jó ha valakinek lenne egy jó kis XL250-600 ig és cserélnénk
gyorsan kell olvasni
sajna ezek a 20+éves vasak lassan kikopnak, mert a nem rendszámosokra nemigen éri meg jelentősebb összegeket költeni, rendszámos meg ritka.....

amúgy amit linkeltem piros xt-t az ismerem, a motort is meg a gazdáját is, vett egy 660as xt-t aztán erre nincs szüksége
3 havi fizetésért megéri, én ennyiért vettem a szimót használtan 25éve
na mire irok mar reg le van targyalva minden....neha annyit irtok pillanatok alatt nem birok vissza olvasni
kicsit csorog es ha jool latom fustol is hidegen
köszi akkor nem cserélem
az is leg olaj mint az osszes
el ne csereld
Szia ha gondolod és meg lesz még a mocim volna egy cserém Honda mtx 125poveres
én már megbékéltem az idövel..ha épp nem esik akkor az idö ideális nekem motorozásra.. ha esik akkor nem...
Felénk most hatalmas árvizek vannak, minden tiszta víz és sár. Amióta meg van a motor, csak dagonyában és hóban meg fagyban mentem vele (nem volt normális idő), 420km-t tettem meg vele eddig, ebből kb. 15km volt ami nagyjából száraz talaj. Unom már a dagonyát, most várok. Ma is kimentem vele, igaz csak az úton kerültem egyet a faluba, de nem kéne kísérteni a sorsot rendszám nélküli motorral. Egyébként most le van mosva, olyan mint az új
miert te nem motorozol?
Mi holnap megyünk! Dokumentálom is ha tudom! Független a sártól
A fekete füst egyértelműen sok benzin! Viszont én nem feketét láttam. Mindegy, állítsátok be, 1-2 hét és felszárad minden, motorozzatok!