Nekem is az volt az első védöfelszerelés amit megvettem! A Ti behatásotokra!Ha itt nem mondogatjátok mennyire fontos a láb védelme lehet még most is munkavédelmi bakancsba nyomom..
Az egy Rainers Nac-Nac csizma volt nagyon szerettem! Mondjuk a mostani Thorra sem panaszkodom csak szükös a sipcson része...
én az első úton be is takartam vele magam a ténérével, azóta fáj a bal bokám
igaz egy eléggé kopottas endúró gumi volt rajta és nem láttam a frissen kaszált réten a traktornyomot..... bütykös gumival semmi hiba nem lett volna
utána vettem egy crosscsizmát, előtte a dt-vel volt hogy papucsban jártunk a gyerekkel blokkig érő sarakban
Én sorozatosan ugy vagyok vele hogy amikor valamit nagyon szeretnék akkor azt megveszem..aztán amikor elfogy a Guba akkor gondolkodok hogy ezt se kellett volna azt se kellett volna..
egyszer egyik munkatársamnak összeírtam hogy mire költ és mennyit aztán csak pislogott hogy mennyit költ faszságokra évente
majd fele fizetése lett "kidobálva az ablakon"
az a gáz hogy nem tudsz 3 havi bért félretenni még egy év alatt sem........
hogy miért azt most nincs kedvem leírni, meg úgysem érdekelne senkit a dolog
Az endurozást én is DTvel kezdtem...50essel! 80as LC2es vázba 50es blokk..igaz hamar kihullott alólam mert azzol momentán átbasztak,igy eladtam alkatrésznek! Utána jópár év kihagyás után lett meg az 500as xl..a többit tudjátok
nekem volt egy szimó, amíg fiatal voltam örökké mászkáltunk
fúrás faragás stb
aztán amikor melózni jártam vele kellett egy full generál hogy tudjak minél olcsóbban járni vele(2l alatt evett) bandázni autóval jártunk
aztán ellaposodott a szimó téma amikor pestre jártam melózni
jött a gyerek avval motoroztunk aztán amikor nem fértünk már el jött a dt80 utána meg az első ténéré
majd a rendszámos cagiva amivel után az első erdélyi túra után lett az xr4, majd most a másik ténéré aszfaltra/soft terepre
szóval nem vagyok igazán lelkes motorbuzi
ha nincs gyerek lehet még mindig ott porosodna a szimó a sufniban
Nekem a DT125R volt az első, nem szocialista motorom. Nagyon örültem neki, hogy ennyiért tudtam venni egy papirost. Szerettem azt a motort. Csak hamar kinőttem.
attól függ honnan nézzük
az első szimóm 15 ezer volt használtan(bolti új ára is kb ennyi volt csak nem lehetett kapni) ekkor fateromnak olyan 5-6ezrer volt a havi fizetése
szimón 5 év alatt lett egy hátsókerékcsere, henger&főtengely és karbicsere, kuplungcsere persze full csapágyazással együtt ja és lánc+lánckerekek
utána megvolt még vagy legalább 15 évig akkor adtam el mielőtt a dt-t vettem(és azóta is megy még)
szóval most 3 havi pénzért már egész jó gépeket lehet ám kapni.......
Azt en is elraktam volna elrettentesnek...:D szepen rendbehoztad!En is szepitgettem most telen de hulyeseg volt..utcara nem viszem terepen meg senkit nem erdekel milyen a festese
Asszem 210-ért, de már vagy 8 éve. De sokban állt meg. Csak a bal hűtőidom 15 volt rá Yamahától.
Dugó 21, hajtókar 18. Meg két tömítéskészlet, mert a hengerfejnél beledolgozott a vízbe. Végül fel lett síkolva és vettem gyári hengerfejtömítést. Utána jó lett.
Meg rengeteg szépítgetés.
játszani nem szoktam szóval nem kell erőmű