Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Visszakerültek a telòk a gèpbe, màrcsak a hàtsó kerèkre vàrunk
Szevasz te igazi szekus
Szerintem oda adnám olcsóbban is ha meg volna de elvileg már nincs
Én már csak a gyors és kíméletes végben bízok:)
nem biztos hogy jól fogalmaztam meg...:D menet közben volt manöverezés hirtelen irányváltás! erre iroma motor sulyát..
Adtam fel hirdetést hogy elcserélném a motorom 4T-re.....aztán ma mentem egy kört a sajátommal ugy ahogy kell és rájöttem rosszul használtam eddig...ennek tényleg kell a fordulat! jó bevallom a héten nincs kocsim igy ma lement egy pálinka is elötte kicsit bátrabban huztam! Szóval leveszem a hirdetést mert a sulya nem pótolható a motornak
Hát bízzunk benne, hogy nincs nagy baja.
Nincs viszonyítási alapom. Ez az első 4 ütemű nagy köbcentis berúgósom.

tumaska: Ezt nem tudtam. De akkor is a blokk szét szedése van most soron. Már ott hagytam.
Nem értesz meg teljesen. A CDI-t egy speciálisan ahhoz készített tesztelő berendezéssel lehet ellenőrizni.
Te nem erezted hogy keves a szusz benne?
Hát ezért van szerelőnél, annak van műszere.
Amikor az elektromos vonalon indultam el én is nézegettem a CDI-et. De a bontottal ugyan ott vagyok, vagy működik vagy nem, esetleg egy hét múlva szarik be. Az utángyártott meg 1 volt. Ennyit nem akartam kiadni addig amíg nem biztos mi a baja.

mocis: Szerelő mutatta.
Akkor joo
Neked kellenek a feknyergek hogy van e kulonbseg a xl xr kozott?....nem felejtettem el csak mikor otthon vagyok allandoan esik es a motor kint all....ha meg kell holnap megnezem
már ledumáltuk:) köszi
miert gondoltad h nincs kompressiod?
Alapjarati most 62-es de majd 58-as lesz benne....fot meg nemtudom....mindig elfelejtem .....masteron tudja
Az a baj, azt nem tudod kimérni. Speciális berendezés kell hozzá. Esetleg egy cseredarabbal le lehet ellenőrizni, hogy azzal működik e.
Még nem. De a kompresszió, vagyis annak hiánya ettől független. De nyugi, ha ez megoldódik még mindig ránézhetünk a cdi-re:)
Jeladót néztétek a jobb oldalon? + CDI is lehet hibás.
értem ...
XR600. Előzmény kb annyi hogy megvettem, indult. Aztán egyszer csak bemondta az unalmast. Gyertya,pipa,kábel, trafó cseres. Semmi. Gyújtótekercs újra lett tekercselve (nem az egész), semmi. Itt untam meg és elvittem Kanyarhoz. Ő mérte. Most azt beszéltük hogy szétszedi a hengert és megnézi mi van.
Ezt még mindig árulják?
Tavaly már belinkelte ezt valaki, de jó rég.
szégyen bakker
miben mérettél kompressiót? nem ismerem az elözményeket
Na, kiderült hogy az enyémnek nem elektromos baja van. Viszont 6,5 a kompresszió. Már előre izgulok vajon mi lesz a meglepi.