olajam nem folyt .. az van hogy ezekben a domi hengerekben talán ezek az újabbak van 2 furat a leömlök előtt
belül jobb és bal oldalon is és ha xlre teszed ezt a hengerfejet ezeket a furatokat meg kell szüntetni különben ott kifúj... nem a kompresszió megy el ott hanem egyszerűen a kipufogó gáz ott akar távozni.. ettől volt az a kifújós hangja amire hengerfej tömítést gondoltunk...
a karbit kell behangolni csak akkor hajlandó beindulni ha emelek az alapjáraton de ha beindult akkor vissza kell állitsam... ez mitöl lehet? amugy kerültem vele 1 et leszámítva hogy éreztem a karbi nem stabil egész jó lett
A váz nyakáról megy egy cső a szelepdeknire.
A blokk hátulján meg a szuszogó simán a környezetből szív ki-be.
Ez ketté ágazik. A felső nyitott, az alsót viszont érdemes lezárni, mert lentről port szív be. Ezt a kupakot néha le kell venni, hogy a kosz, víz kifollyon, ami a csőben lecsapódik.
Lényegtelen, hogy hidegen nincs.
A kondim nekem is eléggé gyatra...Rendesen lefárasztott az a kis sarazás..
Grat!
Már csak hajtani kell!
belül jobb és bal oldalon is és ha xlre teszed ezt a hengerfejet ezeket a furatokat meg kell szüntetni különben ott kifúj... nem a kompresszió megy el ott hanem egyszerűen a kipufogó gáz ott akar távozni.. ettől volt az a kifújós hangja amire hengerfej tömítést gondoltunk...
Kicsit megrángathattad volna. Csak egy picit.
A blokk hátulján meg a szuszogó simán a környezetből szív ki-be.
Ez ketté ágazik. A felső nyitott, az alsót viszont érdemes lezárni, mert lentről port szív be. Ezt a kupakot néha le kell venni, hogy a kosz, víz kifollyon, ami a csőben lecsapódik.