Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megrendeltem hondáéknál a szimeringet. 870 Ft.
Dugó minek? Én kifordítok egy kesztyűt gombóccá és azzal dugaszolom be
az meg mipicsának?
sosem dugtam be......
csak ha kint alszik esőben, mert elég béna kialakítású az xr4 kipuffjs
hát még kell azert pár dolog kipuf dugó stb... csak lassan haladok mert sok lovét vissz
megvártam míg ki bruumogja magát rajta
Jó az a db killer a dob végén.
Könnyen le tudtad vakarni a motorról, vagy sokáig kérlelted?
Janszi talált magának xlt nem tudom ebben vajon milyen kivetni valót találna :D jó pénzért még sámlit is adok hozzá h le tudjon szálni rola:)) ezt az önelégült fejet
Így van. Szivató nélkül hidegen nem indul be, ha minden helyesen van beállítva. A szint is lehet magas.
akkor sokat kap
ha legalább nem kézmeleg nekem nem indul be anélkül
ha azt írja....... akkor jól csináljuk
soha nem hasznaltam szivatot
Nincs valakinek elfekvőben új kuplungdekni- és gyújtásdekni tömítése?
Átvenném!
A kezelési könyv írja is az XR-nél, hogy beindulás után váltsd át középső állásba a szivatót.
a stihl is olyan hogy ha nem kattintod mindjárt felesbe leáll
szóval ezek ilyen lehetnek.......
Ja, nekem is.
Meg játszanom kell a gázzal is, amíg be nem melegszik kicsit.
Akkor jó ez így.
nekem sosem pörgött fel
én kb 10-30s után már nyomom felesbe mert különben leáll
Lezárja egy pillangóval a keresztmetszetét.
De a régi 600-asom is felpörgött szivatóval, mikor visszatoltam, akkor meg beállt szépen alapjáratra.
külön fúvókás?
vagy olyan elzárós mint az xr4 szívatója?
mert nekem sem pörgeti jobban inkább kicsit visszafogja
ha meg külön rendszer akkor dugulás, haver xl600 volt ilyen, akárhogy volt a szívató cibálva nem csinált semmit
Az mitől lehet, hogy az XR szivatóra nem pörög fel?
Kb ugyanúgy pörög, ha már visszaengedem.
Magasabb fordulaton kellene neki duruzsolni szivatón.
Már megint az XL...

http://onroad.hu/cikk/royal-flush-avagy-honda-nagy-turaenduroinak-h
arom-evtizede.html
külön kezeli az első és a hátsó indexeket azért van 3 szál
simán össze lehet kötni aztán elég a 2 lábú relé
ha van a fejidom alatt egy fesszab amihez egy kondi is csatlakozik (gumis tokban van hozzákötve) akkor még működni is fog
vezetékek meg benne vannak
Sziasztok!

Ha esetleg valakit érdekelne:
XL 500-hoz van henger-dugó, komplett hengerfej szétszedve, a siklócsapágyaknál kopott volt, ezért egy esztergályos bronzgyűrűket készített bele. Ha valakit érdekel akkor keressen az enduro6@gmail.com e-mail címen!
Töltök fel egy pár részes sorozatot a 900RR-em javításáról.
Csapágysor csere(hajtókar,ill.főtengely)
HátHa érdekel valakit
tudom hogy nem XR,de csak egy betű az eltérés,RR
Szevasztok! Nem tudja valaki mennyi olaj kell az XL 200-ba?