Janszi talált magának xlt nem tudom ebben vajon milyen kivetni valót találna :D jó pénzért még sámlit is adok hozzá h le tudjon szálni rola:)) ezt az önelégült fejet
külön fúvókás?
vagy olyan elzárós mint az xr4 szívatója?
mert nekem sem pörgeti jobban inkább kicsit visszafogja
ha meg külön rendszer akkor dugulás, haver xl600 volt ilyen, akárhogy volt a szívató cibálva nem csinált semmit
külön kezeli az első és a hátsó indexeket azért van 3 szál
simán össze lehet kötni aztán elég a 2 lábú relé
ha van a fejidom alatt egy fesszab amihez egy kondi is csatlakozik (gumis tokban van hozzákötve) akkor még működni is fog
vezetékek meg benne vannak
Ha esetleg valakit érdekelne:
XL 500-hoz van henger-dugó, komplett hengerfej szétszedve, a siklócsapágyaknál kopott volt, ezért egy esztergályos bronzgyűrűket készített bele. Ha valakit érdekel akkor keressen az enduro6@gmail.com e-mail címen!
Töltök fel egy pár részes sorozatot a 900RR-em javításáról.
Csapágysor csere(hajtókar,ill.főtengely)
HátHa érdekel valakit
tudom hogy nem XR,de csak egy betű az eltérés,RR
sosem dugtam be......
csak ha kint alszik esőben, mert elég béna kialakítású az xr4 kipuffjs
Könnyen le tudtad vakarni a motorról, vagy sokáig kérlelted?
ha legalább nem kézmeleg nekem nem indul be anélkül
Átvenném!
szóval ezek ilyen lehetnek.......
Meg játszanom kell a gázzal is, amíg be nem melegszik kicsit.
Akkor jó ez így.
én kb 10-30s után már nyomom felesbe mert különben leáll
De a régi 600-asom is felpörgött szivatóval, mikor visszatoltam, akkor meg beállt szépen alapjáratra.
vagy olyan elzárós mint az xr4 szívatója?
mert nekem sem pörgeti jobban inkább kicsit visszafogja
ha meg külön rendszer akkor dugulás, haver xl600 volt ilyen, akárhogy volt a szívató cibálva nem csinált semmit
Kb ugyanúgy pörög, ha már visszaengedem.
Magasabb fordulaton kellene neki duruzsolni szivatón.
http://onroad.hu/cikk/royal-flush-avagy-honda-nagy-turaenduroinak-h
arom-evtizede.html
simán össze lehet kötni aztán elég a 2 lábú relé
ha van a fejidom alatt egy fesszab amihez egy kondi is csatlakozik (gumis tokban van hozzákötve) akkor még működni is fog
vezetékek meg benne vannak
Ha esetleg valakit érdekelne:
XL 500-hoz van henger-dugó, komplett hengerfej szétszedve, a siklócsapágyaknál kopott volt, ezért egy esztergályos bronzgyűrűket készített bele. Ha valakit érdekel akkor keressen az enduro6@gmail.com e-mail címen!
Csapágysor csere(hajtókar,ill.főtengely)
HátHa érdekel valakit
tudom hogy nem XR,de csak egy betű az eltérés,RR