Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó szokott lenni
Szupi . Adatlapos Email-od él ?
olyan 20-30 percet volt rajtam
kilométerben kb 10-12

úgy tudtam megvan a doboza a padláson, de nincs....... de sisakzsákban volt a szekrényben is
Ini : Próbáltam sisakot , jó az xl-es . Akkor mehet a dolog ...
Menyit használtad a sisakot ?
Én is így szoktam
ezt akarom legközelebb kipróbálni
eddig mindig csavarokat hegesztettem be a lyukba....
Havernak WR 400-a van.
XR 600-hoz képest jóval könnyebb, robbanékonyabb, erősebb.
A berúgókar a holtponton elbírja a 80 kilómat, endurozni ajánlom :)
Ha nem akar kocogtatással kijönni, beton dűbelt kell beszorítani, és azzal együtt kiütni.
Simán ki tudod ütni/kocogtatni egy üthető csavarhúzóval. Én is így szedtem ki pár éve elöl és hátul is a csapágyakat. Támaszd fel az agyat két fa darabra,és akkor nem sérül.
ird meg mert en is kivancsi vagyok
Kövi héten lesz szétszedve, akkor kiderül :)
megtörtént
laca írj rám légyszives facen! Köszii
Bár csak nem disznőpörkölővel esik neki
Csak a küllőket ne érje! Kilágyul a picsába.
Gázmelegítővel addig melegíted a kerékagyat ameddig kiesik a csapágy
Szerintem jó, de nyúlik is felülről húztam rá a teleszkópra. Nekem 57 es a felső és 45 ös a becsúszó szár. azt nm néztem mekkora a harisnya újonnan.......
A simán marha hülyén néz ki. De jó rá.
Csak béna, hogy a teleszkóp csizmája vastagabb, mint a becsúszó szár harmónika nélkül.
hülye kérdés de ez jó a sima telóra is vagy inkább a fordított telóra való
Változatosság mindig kell
Nem de megszívtam a bunkó euró miatt így 10200 a kettő....
így van,de legalább hoztam egy kis témát ide
mennyi volt a buko és a csizma? ha nem vagyok tul...:)
Készen legyen jó legyen és motorozz vele ahogy mocis is írta!