Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

már hézagmérőt is vettem... kiatnulom elöbb vagy utobb.)
megnéztem köszi igy elégé egyszerünek tünik:)
Köszönöm a válaszokat
Szervizkönyv alapján
Hézagmérő lapok kellenek hozzá.
A külső kerékbe beteszed a belsőt, eltolod egyik irányba, majd megméred lapkával a szemközt lévő oldalon a hézagot.
Ugyan így megméred a külső kerék és a szivattyúház közti hézagot.
Az oldalirányú hézagot is meg kell mérni, ehhez összepakolod a cuccokat a házba, ráfektetsz egy sík eszközt (tolómérő szára) és aládugod a hézagmérőt.
képen láttma már de sztem élöben kéne ezt látnom vettem hézagméröt is ... de nem vagyok ennyire müszaki ember.)sajna
így is olyan alkarom van mind popelynak:D aszem 4.3 mértem vagy az körüli értéket rugóra... te hogy mérnéd a szivatyu kopását?
pedig az sem bonyolult
44,3 mm az alap. A határ 42,7 mm. Ha rövidebb, mert már elfáradt, akkor nem nyomja össze a lamellákat kellő erővel. Így nem jön létre akkora súrlódási erő, megcsúszhat a kuplung.
De miért lenne baj, ha hosszabb? (nem lesz amúgy)
Akkor maximum nagyobb erő kellene behúzni a kart.
hál isten most h szét volt szedve megmértem enyémet minden határértéken belül va és van még egy ugyanilyen garniturám szóval egy darabig el vagyok látva esetleg még egy olajszivatyum is van plöszbe... ha ugy esne.D bár annak a az értékeit ill a mérését nem tudtam értelmezni
az az igazság hogy nem tudom mert én még nem szedtem szét mert mást is kell cserélni rajta és egybe akarom csinálni addig nem is használom. Pontosan nem tudom melyik kolléga de valaki írta hogy az alsó határ 2.6 mm
az 4.3 nem? gondolom az altt és fölött nem jó...... lehet utána kell nézzek:)
A rugó hosszát se felejtsétek!
hány mm a tied hogy csuszik?
Én is hallottam ilyet hogy csúszott az olajtól nekem is olajcsere után szarabb volt bár az enyém alapból szar cserélni kell
Köszönöm szépen
az alsó sor mind a xl xl600600asé
Nem tudom miért csúszott meg,de mostmár mindegy is,mert már nem aktuális. Ilyen olajat meg többet nem használtam. Amúgy van itt még két kolléga akinek voltak hasonló tapasztalatai...
ennek van több része is? küldhetnél egy címet honnan lehet ehez hozzájutni
Az nem lehet hogy azért csúszott meg a kuplungod mert ugye sajnos nem csinálnak olajat csak egy szabbványra, ezért térnek el a tulajdonságok mert több szabványra is ráilleszthető így azolaj, és ez az olaj amivel megcsuszott egy másik szabványnak is megfelelt kis modositással, ezt modosították, de aztán így a te kuplungod meg már csúszott tőle? Kár hogy ilyen fos a netem utánnakeresnék azért ez már érdekes téma, perelhetnél a amerikában élnénk, mint a nagymama aki megszárította a macskát a mikróban
Igen az egyik szó szerint benzin volt negyedig mutatta de üres volt mondjuk még az elején volt nem is ismertem még a motort de itt volt az hogy elkezdtem megutálni
voltunk kint janszival pályán :) ha sikerül végr levakarnom a videót akkor felrakom :) sajna mára vége felé értünk ki:
persze nyugodtan tedd bele :)