250es már etz-ben is elég jó volt
ha normális benzint árulnának még tetszene is a dolog, régen szerettem a 2t füstöt, az iskolában mindig azt vártuk mikor nyírják a füvet a parkban és mentünk szünetben szimatolni
tudat alatt már akkor motoros voltam
de a mostani 2t füst már nem tetszik, forog a gyomrom tőle
tartós nő nem jó, nekem olyan van 16 éve(ennyi ideje van papír róla) de elcseszett a háztól legalább 10 motor árát
befektetésnek a motor sem az igazi de a nő még rosszabb
nem volt még időm kipróbálni sajna,csak a cserénél egy pár kör erejéig,most van egy kis időm most megnézegetem kicsit,milyen, ha már vannak tapasztalatok megosztom:)
de van azért erő benne alul ,power felett meg egész igéreteset lép :)
sajnos vagy nem engem ez mozgat:) lehet kezd az agyamra menni kéne már valami tartós nő aki helyre rakja a búrám lehet:D de én mindig a kis rozsdás xl emel álmodok
nem fogja,amúgy az XR en megvoltam lepődve, hogy milyen sokat evett, valahogy a másik XR em jóval kevesebbet kajált,lehet a nagyobb henger is közrejátszott,meg elég nagy fúvóka volt benne ahogy néztem
hát ja csak az a baj h régi 4t ben azért általában gyári a vez tengely ,feszítő meg csomó motyó,mert nemnagyon cserélgetik, 2t ben meg azért a kopó dolgok már voltak cserélni,na persze sok minden múlik a motor előéletén, szinte minden azon múlik,lehet jó egy régi 4t is meg 2t is,meg lehet szar is, ez nem az ütemek számán múlik maradjunk ennyiben,remélem ez a crm jobban bejön
az öreg 4t vel nincs semmi baj szart fogtál ki..... amit nyilván az ára is tükrözött mindkettönek megvan a varázsa 2tnek is meg 4t nek is a rég az a 2t ben is régi
ha normális benzint árulnának még tetszene is a dolog, régen szerettem a 2t füstöt, az iskolában mindig azt vártuk mikor nyírják a füvet a parkban és mentünk szünetben szimatolni
tudat alatt már akkor motoros voltam
de a mostani 2t füst már nem tetszik, forog a gyomrom tőle