Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy,hogy túl nagy volt a leömlő és ez elbaszta a nyomatékát a motornak
Köszi,de már láttam a hirdetést, elég régi darab, és nem olcsó.
Mindenét szét kéne szedni hogy jó legyen, de a kiadása a legnagyobb baj.
aszem 20 vagy 22 és a felét igétem ha minden igaz init kell kérezni még nem hoztam el töle...
szia jo kis járgányod van..
sziasztok!
van egy xr gyulán elado olcson 85-ös papíros fentvan az aprodon ha érdekel
Szivessen! Egyébként mi a véleményed a 200 as xl-röl? A125 ös kicsit gyenge szerintem. Köszi
Nem tudom beszéltünk róla ,mennyi pálcikád van,mennyitől válnál meg?
nem ertem hogy hogy nem volt joo nyitott rendszerrel mikor ugy kene a igazinak lenni foleg spricces karbival
veled kell felezzek?
Sokat sznvedtél a befuvókzáson, hogy mi az optimális hozá?
Na az hiányzott volna még. Így is már idegbajt kaptam ha cserélni kellett valamit rajta mert annyiszor fúvókáztam meg szedtem szét, hogy már fejből vágnám. Pedig nem vagyok egy nagy szerelő.
De a Hondából a karbit legalább könnyű volt kiszedni nem úgy mint a Yamahából.
A leömlőcsere előtt Leginkább csak indulásba volt különbség. Utána már sokkal könnyebben emelte az elejét és jobban is gyorsul. Előtte a DRZ-e lever gyorsulásba úgy, hogy azonos fokozatból indultunk. A karbicsere után már nem vert le de igazán jó a leömlőcsere után lettl
vegul milyen spricces volt rajta tm40?.....en kiprobaltam volna egy tm42-vel is
Nagyon jó, és milyen volt a tm karbival? MI változott?
Nem tudtam, hogy mi a gond és ezért kezdésnek a sport dob ki lett cserélve egy fojtottra. Nem lett jó azzal sem utána jöttek a karburátorok. Az FCR valamivel jobb volt. Utána lett rá egy gyári dob de mivel úgy sem volt jó akkor rendeltem egy gyári leömlőt. És utána azzal a gyári leömlővel és a gyári dobbal a használtam. A dob végén az a 3 kis csavarral tartott furulya lett kiszedve. Egy az egyben egyik bovden sem volt jó de a Mikunihoz rövidebb kellett és így csak le kellett vágni kb. egy cm-t. Az Fcr pedig a markolattal együtt lett áttéve. Picivel rövidebbek ezek a karbik a gyáritól és egy picivel kisebb is az átmérőjük(bár ebbe már nem vagyok biztos) ezért esztergáltattam egy közbetétet a légszűrőház felé és egyet a hengerfej felé. Ez ha jól emlékszem egy ezres volt vagy kettő.
Akinek eladtam az utána itt hirdette a karbit, bár nem tudom mennyiért.
Milyen leömlőt vettél, gyárit? És melyik volt a jobb karbi? A bovden passzol a karbihoz? Meg a karbit hogy hoztad össze a levegőszürővel, vannak hozzá szettek néztem, de csak amerikába nagyon drága, vennék rá spricces karbit ez a kettő jött szüba de a keihint jobban istenitik, dobja gyári volt vagy valami tuning?
Az első lágyabbra volt véve. Hátul lejjebb lett ültetve. Én használtan vettem és nem gyári leömlő volt rajta. Akkora méretbeli különbség volt, hogy nem lehetett bekarburálni. Lent nagyon gyenge volt és nem is vette a lapot és volt gázadásnál egy "luk". Lett tesztelve Keihin FCR 41, Mikuni TM40-esel de sz@r volt. Utána rendeltem egy leömlőt és a spricces karbival már nagyon jó volt. Nagyjából ezek voltak.
Tényleg nagy a csend! Mik a fejlemények?
Mi a helyzet a HTS2000 projekttel srácok
Miket alakítottál a mocin? Telóbeállítások gyáriak voltak? Érdekelne mert szeretném éni az enyémet jobban személyre szabni
Igen már akkor kezdték vágni.Az útvonalon amin voltunk. Azóta már sokszor megjártuk azt a helyet.
Van egy kisebb vibrációja de engem nem zavar különösebben.
Ha hosszabb túrára akarod akkor az ülés szempontjából viszont jobb a KTM.
Igen pár éve tőlünk mentünk babodra, tavaly nem sokat voltunk,egy csomó részen már ki vágták az erdőt,már nem olyan mint régen..De azért idén többször le szeretnék jutni.Jó lenne egy ilyen sörtúra is nyáron.Szeretnék venni majd egy rendszámos nagy endurót,ezért kérdeztem az sxc vs xr-t.Akkor a rezgés, vibrálás nem zavar?
Hát lehet ,hogy kicsit az vagy. Az nem kutya . Te aztán szépen teszed bele kilométert és csak hegyen használod vagy szoktad közúton is ?
Szia! Te vittél engem egyszer Somogybabodra?
Az önindító az jó, bár a Mikunival már a Honda is jobban indult a felborulások után. A fék ami még jobb mint a Hondán. A motor karaktere nekem sokkal jobb volt a Hondának. Lent is sokkal jobb volt. Erősebbnek is tűnt pedig papíron ugyanaz. Dombokon felfelé sokkal jobban tudtam vele menni. Súlyba is hasonló lehet(bár nem mértem) mégis a Honda könnyebbnek tűnt mert lejjebb van a súlypontja.
A súlyelosztásba nagyobb rész van elöl a Hondán mint a KTM nek és arra gondolok, hogy azért nem jön be vagy szokni kell még jobban.
Volt sima LC4-em de ez sem különb sok mindenbe.
Fogyasztásuk is hasonló, mármint a Hondával.
Mohács és Bátaszék között lakok. Az "alföldi brigád" nagy része keceli de vannak Soltvadkertről is meg Kiskőrösről.
A túrkevei fekete földet először autóval tapasztaltam meg, mert lementem a település előtt a földes útra és az valami kegyetlen fogós föld. De azóta jártunk már ott motorral is.