Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2,3 kb
Már egyszer itt említettem, igaz ez sem kimondott cross gumi, de jók a tapasztalatok. Kenda Trakmaster. 14mm a gyári profilmélység. 17" Keressetek rá!

Masteron! Annyit azért elárulhatsz, hogy a Tiszáig eljöttök-e a túrán? 1-2 napra szívesen becsatlakoznék. Mert ha csak pl a dunántúlt céloztátok meg, az +1 nappal oda és +1 nappal vissza kell számolni.
Hát ha sok eső esik akkor 30 centi mély nyom vályúban kell körbe mennem,de most télen a legszarabb mert egy nyomba megyek amikor körbe megyek, és csak mélyül napról napra!Fáj a szívem nagyon a 125 -ösért, de 2 év alatt kifeküdt most szerény számítások szerint 100 körül kellene rákölteni, főtengely,henger szelepek vezetők,ha proxot veszek csak a furás dugó henger 35 körül, de a napi 2 literes fogyasztás mellette szól,Most 60 as 4 felömlős Simsonnal járok beveszi a napi 3,5 öt,Gondolkodom alacsonyabb motorban,mert a Párizs Dakaros magas a 170 centimhez,vagy én vagyok alacsony,De végül is összeakarom rakni a 125 őst,bár gondolkodom azon is hogy nem e lehetséges rátenni egy berugókart,
Mennyire durva terep? nekem lesz egy eladó 185-ös a nyárra :-) ilyene! új dugó, szelepek,vezműlánc :-)
Köszi! Valóban nem nagy de szezonba napi 100 kilométert kell motoroznom,ebböl 30 kilométer aszfalt, igy a fogyasztás se mindegy,ugyanis a minimál béren felül egy forint benzinpénzt se kapok,10 ezer voltos vadvédelmi keritéseket ellenörzök.Télen csak heti 2 nap fizut kapok akkor csak kétszer megyek körbe a földeken,A Degree közel 30 lovas,de az müszakis és nem éri meg hogy azt tegyem tönkre azért hogy dolgozhassak,
nagy teljesítmény veszteséget okozhat, ha a kipufogócsonk és a kipufogóvég ahol össze van eresztve ott kifúj? ami ott volt gumi(?) kicsit megadta magát...
úgy tűnik akkor még sokat akar motorozni
hanem
tervezzetek valami olyan túrát ami az osztrák határnál kezdődik és a román határ érintésével mentek vissza
ilyenbe be tudnék csatlakozni, mert lenne 2 nap mire ideértek
kiteszek pár 120 literes hordót az udvarra abban meg is tudnátok fürdeni
hideg van......
lefagy a gázégőm, sehol nem kaptam hópelyhes palackot
nem tudja annyira felmelegíteni az alumíniumot a gagyi gázégő hogy ráolvadjon
mondjuk az égő is fura mert nem olyan szép kékesfehér a lángja hanem inkább sárgás-kékes
Ennél a tipusnál Új korába sincs több 1cm-nél mert ez nem kimondott cross gumi ,de hát igazi cross gumi nincs is 17-esbe
Nekem amúgy is elég hülye ötletnek tűnik nem érezném biztonságba rajt a mocit Nem vételi szándékból kérdeztem csak hogy egyáltalán legális lenne-e!
Jó dolog lehet,de ezt nálunk szerintem nem lehetne használni tuti basztatnának érte a rendőrök
Ezzel a kontstrukcióval az az egy baj van,,hogy ha komolyabb motort vontatsz ,így aminek alapesetben az olajnyomás a váltóba is belle van vezetve,hogy kenje a tengelyeken üressen elforgó fogaskerekeket és a léptetővillákat,annak nem tesz jót ha nincs beindítva és úgy vontatják mert nem lessz ami kenje a váltót,az XR is ilyen.Tehát két megoldás marad,vagy leveszed a láncot és úgy huzod,vagy alapjáraton ketyegteted mig élnem éred a célod
Ha 2T a gép akkor huzigálhatod így annak ált.szóró olajzás van a váltóban
Értem pici a mintája sajnos, bár lehet kell, megkérdem a srácot aztán jelzek, köszi az infót!
Fent van még a http://www.sportmotor.hu/motor..." target="_blank">motoromon igy nem sok látszik belőle kb 8 mm es profil mélység az ára 5000 ft
Ára és állapota?
Mitas e09 érdekel?
Xl-re valakinek jó 17es krossgumia nincs véletlenül?
Sziasztok. Hány liter olaj megy az xl 600-ba ?
rendben,....
aha vagy ugy
Majd szólj ha elhoztad és bizniszelünk
Na de ez nagyon vastag volt már. Ha jól emlékszem közel 3× akkora volt a keresztmetszete.
Sokat de nem tudtuk összehozni. A gyári leömlővel nem kellett sokat mert a nettről kinéztük a karburátor oldalán, hogy mely motorhoz milyen kell. Elsőre jó lett, vagy legalábbis nekem annyira, hogy meg sem fordult a fejembe, hogy még tovább próbálkozzak. De a gyertyakép is jó lett elsőre. Előtte meg fehér volt.
ígérd be a felét hátha odaadja annyit megér