Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jjaja közben észrevettem
lopott ne legyen mert az nagyon nagy tetüség a többi nem érdekel ...............
ja de most látom h okmányok nélkül,akkor viszont nem a képen látható gép az, én most eleget szerelgettem az xr 6 ot nekem elég volt az ősrégi 4t endurobol, rájöttem hogy nem egyszerű egy 20éves vagy idősebb enduróból olyat találni,ami jó is, sajnos kivannak már készülve ezek a legtöbbje,ami meg esetleg tényleg jó, 3kilót meg mégtöbbet akarnak elkérni érte,ami meg elég sok egy 20éves motorért,amikor 5ért már 10-15ével fiatalabb komolyabb gépet lehet venni,azért is váltottam most 2t re,azzal nem lehet olyan sok gond :D
mi a fasznak nekem a papír? tudok én azzal motorzni?
Az van ki irva,hogy okmányok nélkül ha ez papiros lenne akkor ajándék ennyiért
lenne 90 papírom hoznám is elfelé
vegyetek besült xr 6ot 90ezerért :D ha a kép nem illusztráció rendszámos is
http://www.kepesmotor.hu/honda...
de arra azért kell is ember, hogy tudjál is vele normálisan motorozni,azért crossnál van olyan hogy túl erős... :D
pont azért is olyan vonzó az 500 as:)
hát ez az enduro verzió belőle, a cr meg a pályacross.
ezen van gyárilag minden,ami utcai használatra kell, ez egy enduro, nincs úgy kihegyezve ,cr 56le, ez meg olyan 40körül,de elég jót lép, könnyebb meg kisebb mint az XR sokkal jobban kézreáll,kezelhetőbbnek érzem sokkal az Xr nél, erdőbe meg mindenhol tuti sokkal könnyebben lehet majd boldogulni.
cr 500 az vadállat gép, kemény lehet 500ccm 2t ből 1 hengeresen :D húzol 1 nagyobb gázt és már hanyatt is vágott :D
az m jelölés az mi a cr ben? cr 500 nagy vágyálmom.D
tudsz élni vaze:D
a kipuff van nagyon hátul :) mert van rajta egy 12 cm csonk de nem sokkal lesz elörébb igy sem nem érdekel az oldal idom mire takar.D
hali
na srácok, tegnaptól újra nem vagyok XR tulajdonos,elcseréltem egy crm250re a masinát,itt egy gyenge minőségű kép róla, amit este telóval csináltam a auchan parkolóba :D
nekem meg 15ezer a 15 liter
tavasszal tolom a ténérébe, aztán meglátom mit kezd vele
utána megy az xr4-be is
bár ha összejön a generál akkor pár csere 10w40es lesz
Túl rövid az az oldal idom nem takar rá rendesen a kipuffanóra
alakulás van
Sziasztok!
Problémám az xr400r 2004-es mocival, hogy csörög a hengerfej feltehetőleg a dekompresszor felöli oldalán hidegindítás után első 1 percig semmi zaj, aztán váltakozva hol adja hol nem. Üzemi hőfokon pedig már nem olyan erős a zörgés, de nagyon zavaró. Lehetséges hogy a kipufogó szelep zörög?
Hát majd kiderül akkor, mit produkál az enyém rá. Leharcoltnak nem nevezném, remélem nem fújok majd rá.
Á! Az felejtős. Csak alumínium van, bevonattal. Viszont lehet kapni hüvelyt. Felbővítik és beleillesztik.
Onnantól kezdve fúrható.
De ezek a nikasilos hengerek faszán bírják. Az előző 89-es XR-em hengerfalán szépen látszott még a hónolás. Ha nem sérül, akkor hihetetlenül tartós.
ha nincs kifutva a gep vagy nem reg van felujitva akkor inkabb 10w40 jobb bele szerintem...most nekem is az van a XR-be Motul 5100 10w40 mert csak 700 km van a blokkba de XL-t 3000-es 20w50-el hajtottam
hat en meg nem olvastam ....de joo ezt is tudni...akkor azt nem lehet furni?
Nekem Afam van de eddig semmi baja (bár nem túl sokat mentem vele asszem)
Nekem Motul 5100 10w40 van benne télen-nyáron