ja de most látom h okmányok nélkül,akkor viszont nem a képen látható gép az, én most eleget szerelgettem az xr 6 ot nekem elég volt az ősrégi 4t endurobol, rájöttem hogy nem egyszerű egy 20éves vagy idősebb enduróból olyat találni,ami jó is, sajnos kivannak már készülve ezek a legtöbbje,ami meg esetleg tényleg jó, 3kilót meg mégtöbbet akarnak elkérni érte,ami meg elég sok egy 20éves motorért,amikor 5ért már 10-15ével fiatalabb komolyabb gépet lehet venni,azért is váltottam most 2t re,azzal nem lehet olyan sok gond :D
hát ez az enduro verzió belőle, a cr meg a pályacross.
ezen van gyárilag minden,ami utcai használatra kell, ez egy enduro, nincs úgy kihegyezve ,cr 56le, ez meg olyan 40körül,de elég jót lép, könnyebb meg kisebb mint az XR sokkal jobban kézreáll,kezelhetőbbnek érzem sokkal az Xr nél, erdőbe meg mindenhol tuti sokkal könnyebben lehet majd boldogulni.
cr 500 az vadállat gép, kemény lehet 500ccm 2t ből 1 hengeresen :D húzol 1 nagyobb gázt és már hanyatt is vágott :D
hali
na srácok, tegnaptól újra nem vagyok XR tulajdonos,elcseréltem egy crm250re a masinát,itt egy gyenge minőségű kép róla, amit este telóval csináltam a auchan parkolóba :D
nekem meg 15ezer a 15 liter
tavasszal tolom a ténérébe, aztán meglátom mit kezd vele
utána megy az xr4-be is
bár ha összejön a generál akkor pár csere 10w40es lesz
Sziasztok!
Problémám az xr400r 2004-es mocival, hogy csörög a hengerfej feltehetőleg a dekompresszor felöli oldalán hidegindítás után első 1 percig semmi zaj, aztán váltakozva hol adja hol nem. Üzemi hőfokon pedig már nem olyan erős a zörgés, de nagyon zavaró. Lehetséges hogy a kipufogó szelep zörög?
Á! Az felejtős. Csak alumínium van, bevonattal. Viszont lehet kapni hüvelyt. Felbővítik és beleillesztik.
Onnantól kezdve fúrható.
De ezek a nikasilos hengerek faszán bírják. Az előző 89-es XR-em hengerfalán szépen látszott még a hónolás. Ha nem sérül, akkor hihetetlenül tartós.
ha nincs kifutva a gep vagy nem reg van felujitva akkor inkabb 10w40 jobb bele szerintem...most nekem is az van a XR-be Motul 5100 10w40 mert csak 700 km van a blokkba de XL-t 3000-es 20w50-el hajtottam
http://www.kepesmotor.hu/honda...
ezen van gyárilag minden,ami utcai használatra kell, ez egy enduro, nincs úgy kihegyezve ,cr 56le, ez meg olyan 40körül,de elég jót lép, könnyebb meg kisebb mint az XR sokkal jobban kézreáll,kezelhetőbbnek érzem sokkal az Xr nél, erdőbe meg mindenhol tuti sokkal könnyebben lehet majd boldogulni.
cr 500 az vadállat gép, kemény lehet 500ccm 2t ből 1 hengeresen :D húzol 1 nagyobb gázt és már hanyatt is vágott :D
na srácok, tegnaptól újra nem vagyok XR tulajdonos,elcseréltem egy crm250re a masinát,itt egy gyenge minőségű kép róla, amit este telóval csináltam a auchan parkolóba :D
tavasszal tolom a ténérébe, aztán meglátom mit kezd vele
utána megy az xr4-be is
bár ha összejön a generál akkor pár csere 10w40es lesz
Problémám az xr400r 2004-es mocival, hogy csörög a hengerfej feltehetőleg a dekompresszor felöli oldalán hidegindítás után első 1 percig semmi zaj, aztán váltakozva hol adja hol nem. Üzemi hőfokon pedig már nem olyan erős a zörgés, de nagyon zavaró. Lehetséges hogy a kipufogó szelep zörög?
Onnantól kezdve fúrható.
De ezek a nikasilos hengerek faszán bírják. Az előző 89-es XR-em hengerfalán szépen látszott még a hónolás. Ha nem sérül, akkor hihetetlenül tartós.