az a szar hogy a 140es gumi már sokkal szélesebb mint ami belevaló
aztán összébbhúzza és eléggé "ballonos" lesz
ráadásul a széle miatt is gebasz van
előre kellene valami 80as vagy 70es hátra meg max 100
aztán olyan vastag lenne a gumi mint a felni
az önzárós anyát nem szar feltekerni a kapupántra?
Én az elsővel majdnem kész vagyok. 260 stopni. 260 db M5-ös kapupánt csavar, 260db fakötésű alátét és 260 db önbiztosító anya. Majdnem 5000 forintot fizettem érte.
meg hát a léghűtéses motornak nem az egyhelyben állás a legjobb hűtés, hanem egyenes nem pörgetve folyamatosan haladni :D bár neki vízhűtéses a gépe, de mikor szétpörgeti azért dolgozik a gép belül is.
Léghűtéses motort nem mosunk melegen! Nagyon könnyen meg tud repedni a henger-blokk-hegerfej! Láttam már versenyen a gyerek úgy tolta a motort eefogyott a kompresszió mert belehajtott egy TÓCSÁBA! Gondolom mennyire örülhetett neki!
egy ilyesmi horneten el tudnám képzelni magam
azért nem most hanem olyan 15 év múlva
bár a testalkatomhoz a ténéré jobban passzol, anyám is azt mondta hogy sokkal jobban nézek ki rajta mint a piroson
Elég a közepébe! Mi nem hardban nyomjuk és nem is mászunk hegyet vele... Így is kirakja a csapából az elejét és fog akkorát mint állat A mitas C02be elég a 60db csavar és az nem nagy összeg....
Van benne 2 izzószálas égő is!
aztán összébbhúzza és eléggé "ballonos" lesz
ráadásul a széle miatt is gebasz van
előre kellene valami 80as vagy 70es hátra meg max 100
aztán olyan vastag lenne a gumi mint a felni
az önzárós anyát nem szar feltekerni a kapupántra?
kicsit jobb idő lesz akkor átgurulok vele és kipróbálod,hogy milyenek is ezek!
elég kényelmes gép
meg a csavarozási procedúra elvenné az egész napos heverészéstől az időt
azért nem most hanem olyan 15 év múlva
bár a testalkatomhoz a ténéré jobban passzol, anyám is azt mondta hogy sokkal jobban nézek ki rajta mint a piroson