Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mesélj!
Köszönöm szépen Ha megmarad a motor igényt tarok rá. De következő túrára már másik motorral szeretnék menni
én is csatlakozom az előttem szólóhoz király vagy
Köszi, de még Masteron 1 kollégával egyeztetve finomítani kell, de jobb mint a 2 karbi!
Itt az ígért sárvédő Hartingernek!
Van benne 2 izzószálas égő is!
Mi 8as kapupántcsavart, fa kötésű alátéttel, sima anyával lehegesztve! Bevált csak mi már a csavarokat lassan elkoptatjuk
Mi ennyire nem mentünk bele nem jégen motorozunk... Hóba meg tökéletes
Gratulálok hozzá Nekem már tavaly is tetszett a géped mikor láttam élőben
na majd meglátjuk mi marad az úton belőle a csonkatorony oda-visszából
az a szar hogy a 140es gumi már sokkal szélesebb mint ami belevaló
aztán összébbhúzza és eléggé "ballonos" lesz
ráadásul a széle miatt is gebasz van
előre kellene valami 80as vagy 70es hátra meg max 100
aztán olyan vastag lenne a gumi mint a felni

az önzárós anyát nem szar feltekerni a kapupántra?
Vágd rövidebbre a bütyköket
Én az elsővel majdnem kész vagyok. 260 stopni. 260 db M5-ös kapupánt csavar, 260db fakötésű alátét és 260 db önbiztosító anya. Majdnem 5000 forintot fizettem érte.
Egy kis játszadozás az 1 karbival:
Ennél azért több sérülés lenne mint az xr-nél :)
túl szép gép hogy menjek vele. meg én ahhoz vagyok szokva hogy időnként megérintem a talajt a kormánnyal
meg hát a léghűtéses motornak nem az egyhelyben állás a legjobb hűtés, hanem egyenes nem pörgetve folyamatosan haladni :D bár neki vízhűtéses a gépe, de mikor szétpörgeti azért dolgozik a gép belül is.
akkor te használj önmetszös csavart kívülről csavarozva kevesebb ideig tart elkészíteni:)
:)
kicsit jobb idő lesz akkor átgurulok vele és kipróbálod,hogy milyenek is ezek!
elég kényelmes gép
Valamit valamiért
azert amig jár a motor addig nem tud annyira vissza hülni
nekem minden gumim 140es, abba nem tudok csavarozni mert így is határeset
meg a csavarozási procedúra elvenné az egész napos heverészéstől az időt
ennyire azért nem komoly a vita XD de nem vetted hozzá hogy 20-25 év után azért gyengül az anyag is :D
Léghűtéses motort nem mosunk melegen! Nagyon könnyen meg tud repedni a henger-blokk-hegerfej! Láttam már versenyen a gyerek úgy tolta a motort eefogyott a kompresszió mert belehajtott egy TÓCSÁBA! Gondolom mennyire örülhetett neki!
egy ilyesmi horneten el tudnám képzelni magam
azért nem most hanem olyan 15 év múlva
bár a testalkatomhoz a ténéré jobban passzol, anyám is azt mondta hogy sokkal jobban nézek ki rajta mint a piroson
Elég a közepébe! Mi nem hardban nyomjuk és nem is mászunk hegyet vele... Így is kirakja a csapából az elejét és fog akkorát mint állat A mitas C02be elég a 60db csavar és az nem nagy összeg....