Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sokáig,bőven túl van méretezve. Emelt kompressziónál a 11:1-es kompresszió viszonyú dugó a maximum amit bele raknék,mert ezt gond nélkül kibírja.
a főtengely vajon meddig bírja majd az emelt kompressziós dugót? meg a többi extrát?
Hello,üdv a klubban!
Nagy titkokat nem tudok mondani,nekem a blokk az teljesen gyári. Egy kicsit harapósabbá tudod tenni egy nyitott kipufogóval,és egy jobb karbival.
Két kipufogót próbáltam ki,egy LeoVince X3-at,és az FMF Powercore 4-et.....mindkettő jó választás,de az FMF jobb.....most ez van rajta. Karbiból egy TM36-os -Mikuni van rajta a gyári helyett,de jó rá a TM 38-is. Ha valóban gyári állapotú,akkor kapásból vedd ki a szűkítőt a legszűrőház tetejéből.......nem kell,és rakjál bele egy jobban szellőző légszűrőt(pl TwinAir). Ha még több erőt akarsz,akkor kell bele egy emelt kompressziós dugattyú,pl Wiseco,és egy másik vez tengely pl: HRC,vagy Hot Cams.....nekem a gyári van benne,és jól ment így is.
Futómű beállítással kapcsolatban pedig főleg nem tudok tuti beállítást mondani.....sok mindentől függ. A gyári alapbeállítástól kell elindulnod az ízlésednek megfelelően......ide bármikor vissza tudod állítani ha nem tetszene a végeredmény. Nekem nem gyári az első futómű, egy komplett CRF450-es futómű van benne,kerekestül,fékestül.....nagyon sokat dobott az összképen. Nem a kinézetre gondolok(de úgy is),hanem ahogy működik.......sokat lehet gyorsulni egy jó futóművel.
Milyen évjáratút vettél,és mennyi km van a motorban?
Még nem biztos,de lehet hogy én meg eladom az enyémet....
Hello COLT 72!

A segítségedet szeretném kérni XR 400-al kapcsolatban.
Egész pontosan beállításokra gondolok, amik beváltak.
Neked biztos van tapasztalatod ezen a téren.
Csak terepen használom a motort.
Minden féle beállítás érdekel amit célszerű elvégezni rajt hogy jobb legyen, pl. karbi esetleg futómű beállítás.
A motor egyenlőre gyári állapotú.
Azt nem tudom milyen gyártmány mert nincs rajta, viszont tényleg nagyon újszerű a tárcsa alig futott mintha új lenne!
Meg kell nézni, inkább ezt venném mint egy 92-es xrt, még ha gyengébb akkor is
Lehet ugy nyulták..Rendszám volt rajta csokolom amikor feldobtuk a trélerre de a tulaj nem hagyta ott a forgalmit igy azt nem loptuk..
FMX 21-es kerékkel ? Műszaki van , de papír nincs ? Hogy is van ez ...
FMX-be domi blokkvan butitott veztengellyel en ugy tudom azert 40 lo
nem penz de meg ide el er....meg most veztengelyre kell a penz meg nem igen erdekel hogy halvanyan vilagit mert ugy se jarok sotetben de azert koszi
de kilsöre azert jo alapanyag
Alapban kibaszott gyenge.
A jó kis blokk ráment az emisszióra
Csak úgy tudta eladni a Honda a készletet,hogy alapban adtak hozzá Yoshimura kittet(vez.tengely,fúvóka,ilyesmi)
Úgy már használható lett
nincs agyon dicsérve sztem azoknak csinálták akiknek nem futja ktmre vagy ilyesmire azt mégis villogni akarnak a városban
szia
látom neked is csattog én is így jártam bár az enyém kibírt kb 400km-ert mire elkezdte vásárlás után. sajnos az enyém főtengelyes lessz majd, kiderítettem utolag. nézd meg szerintem a hengerfejt ha ott a baj szerencséd van de amúgy csak az anyagköltség ha minden új kb 200 a vége én úgy számolok , de utánna biztos jó lessz
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/teszt_honda_fmx_650_hht
Nem írta el véletlenül? 650cc és 40 paci?
A 600cc 45LE
Te ez nem a motorhibás?
Volt egy ami ilyen árban volt, de motorgondja van!
szia
az olajcsőveket ki kell venni, és nekem jobboldalrol sikerült a legkönnyebben berakni előbb az elejét emeltem be, könnyen visszament
okmányok nélkül igaz de sztem is nagyon korrekt az ár
2009-es moci ennyiért
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Sztem megéri
Milyen gyártmány ?
http://auto-motor.vatera.hu/al...
ez az ő hirdetése. 2000Ft + posta (levélként) nem pénz érte.
Az MTX 125 é ugyan az. én azt vettem nem rég 2500-ért.
Van a srácnak még 1. Érdekel? Megkeresem az elérhetőségét.
Rendben oké! És még egyszer köszönöm
mennyi penz egy olyan?