Hello,üdv a klubban!
Nagy titkokat nem tudok mondani,nekem a blokk az teljesen gyári. Egy kicsit harapósabbá tudod tenni egy nyitott kipufogóval,és egy jobb karbival.
Két kipufogót próbáltam ki,egy LeoVince X3-at,és az FMF Powercore 4-et.....mindkettő jó választás,de az FMF jobb.....most ez van rajta. Karbiból egy TM36-os -Mikuni van rajta a gyári helyett,de jó rá a TM 38-is. Ha valóban gyári állapotú,akkor kapásból vedd ki a szűkítőt a legszűrőház tetejéből.......nem kell,és rakjál bele egy jobban szellőző légszűrőt(pl TwinAir). Ha még több erőt akarsz,akkor kell bele egy emelt kompressziós dugattyú,pl Wiseco,és egy másik vez tengely pl: HRC,vagy Hot Cams.....nekem a gyári van benne,és jól ment így is.
Futómű beállítással kapcsolatban pedig főleg nem tudok tuti beállítást mondani.....sok mindentől függ. A gyári alapbeállítástól kell elindulnod az ízlésednek megfelelően......ide bármikor vissza tudod állítani ha nem tetszene a végeredmény. Nekem nem gyári az első futómű, egy komplett CRF450-es futómű van benne,kerekestül,fékestül.....nagyon sokat dobott az összképen. Nem a kinézetre gondolok(de úgy is),hanem ahogy működik.......sokat lehet gyorsulni egy jó futóművel.
Milyen évjáratút vettél,és mennyi km van a motorban?
Még nem biztos,de lehet hogy én meg eladom az enyémet....
A segítségedet szeretném kérni XR 400-al kapcsolatban.
Egész pontosan beállításokra gondolok, amik beváltak.
Neked biztos van tapasztalatod ezen a téren.
Csak terepen használom a motort.
Minden féle beállítás érdekel amit célszerű elvégezni rajt hogy jobb legyen, pl. karbi esetleg futómű beállítás.
A motor egyenlőre gyári állapotú.
Alapban kibaszott gyenge.
A jó kis blokk ráment az emisszióra
Csak úgy tudta eladni a Honda a készletet,hogy alapban adtak hozzá Yoshimura kittet(vez.tengely,fúvóka,ilyesmi)
Úgy már használható lett
szia
látom neked is csattog én is így jártam bár az enyém kibírt kb 400km-ert mire elkezdte vásárlás után. sajnos az enyém főtengelyes lessz majd, kiderítettem utolag. nézd meg szerintem a hengerfejt ha ott a baj szerencséd van de amúgy csak az anyagköltség ha minden új kb 200 a vége én úgy számolok , de utánna biztos jó lessz
Nagy titkokat nem tudok mondani,nekem a blokk az teljesen gyári. Egy kicsit harapósabbá tudod tenni egy nyitott kipufogóval,és egy jobb karbival.
Két kipufogót próbáltam ki,egy LeoVince X3-at,és az FMF Powercore 4-et.....mindkettő jó választás,de az FMF jobb.....most ez van rajta. Karbiból egy TM36-os -Mikuni van rajta a gyári helyett,de jó rá a TM 38-is. Ha valóban gyári állapotú,akkor kapásból vedd ki a szűkítőt a legszűrőház tetejéből.......nem kell,és rakjál bele egy jobban szellőző légszűrőt(pl TwinAir). Ha még több erőt akarsz,akkor kell bele egy emelt kompressziós dugattyú,pl Wiseco,és egy másik vez tengely pl: HRC,vagy Hot Cams.....nekem a gyári van benne,és jól ment így is.
Futómű beállítással kapcsolatban pedig főleg nem tudok tuti beállítást mondani.....sok mindentől függ. A gyári alapbeállítástól kell elindulnod az ízlésednek megfelelően......ide bármikor vissza tudod állítani ha nem tetszene a végeredmény. Nekem nem gyári az első futómű, egy komplett CRF450-es futómű van benne,kerekestül,fékestül.....nagyon sokat dobott az összképen. Nem a kinézetre gondolok(de úgy is),hanem ahogy működik.......sokat lehet gyorsulni egy jó futóművel.
Milyen évjáratút vettél,és mennyi km van a motorban?
Még nem biztos,de lehet hogy én meg eladom az enyémet....
A segítségedet szeretném kérni XR 400-al kapcsolatban.
Egész pontosan beállításokra gondolok, amik beváltak.
Neked biztos van tapasztalatod ezen a téren.
Csak terepen használom a motort.
Minden féle beállítás érdekel amit célszerű elvégezni rajt hogy jobb legyen, pl. karbi esetleg futómű beállítás.
A motor egyenlőre gyári állapotú.
A jó kis blokk ráment az emisszióra
Csak úgy tudta eladni a Honda a készletet,hogy alapban adtak hozzá Yoshimura kittet(vez.tengely,fúvóka,ilyesmi)
Úgy már használható lett
látom neked is csattog én is így jártam bár az enyém kibírt kb 400km-ert mire elkezdte vásárlás után. sajnos az enyém főtengelyes lessz majd, kiderítettem utolag. nézd meg szerintem a hengerfejt ha ott a baj szerencséd van de amúgy csak az anyagköltség ha minden új kb 200 a vége én úgy számolok
A 600cc 45LE
Volt egy ami ilyen árban volt, de motorgondja van!
az olajcsőveket ki kell venni, és nekem jobboldalrol sikerült a legkönnyebben berakni előbb az elejét emeltem be, könnyen visszament
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Sztem megéri
ez az ő hirdetése. 2000Ft + posta (levélként) nem pénz érte.
Van a srácnak még 1. Érdekel? Megkeresem az elérhetőségét.