mi csak úgy a saját fejünk után mentünk, a visszaút volt az érdekes
főleg azért mert annyira csapnivaló a memóriám hogy néha magamat sem ismerem meg a tükörben
Helló
Nekem 82es van és XL én meg vagyok vele elégedve de egy 600ashoz képest teljessel más. Devilke 500asa XR volt én nem mentem az övével de ő ment az enyémmel esetleg őt kérdezd meg mi különbséget érzett erőben esetleg.....
Sziasztok!
Teljesen új vagyok azXL/XR forumon.Tervbe van véve egy 500-as vétele,amit a MAMI kupákra szeretnék átalakítani vmi.szupermoto formában.Ezek a tipusok teljesen ismeretlenek számomra,eddig teljesen más jellegű motorokkal versenyeztem(RD350,GSX_R,RS 125,Mito )
Információkra lenne szükségem arról,hogy az XL miben tér el az XR-től,melyik lehet jobb alap egy gokartpályás versenyzéshez.
Teljesítményben van-e különbség a 2 típus között?
Gondolom az XR már a tipusjelből következtetve is jobb lehet az XL-nél,de pl.kormánycsapágy,lengővillacsapágy fékek stb
Melyik évjárat volt belőllük a legjobb(csak 1985végéig gyártottak jöhetnek szóba)
Teljesítménykülönbség,stb,minden ami lényeges lehet.
előre is köszi a segítségért.
feleslegesen én sem
csak pl el akarnék jutni bulgáriába. meg ilyen másabb kultúrájú helyekre
ilyenhez meg elengedhetetlen a rendszám
ha nyernének anyámék a lottón akkor egy földközi tenger kerülés is bekerülne az előjegyzésbe
Te most ezzel szívod a vérem? Azért mert a kor előre haladtával megfontoltabb és felelősség teljesebb lettem az nem azt jelenti hogy félek a motoron,csak azt jelenti,hogy feleslegesen nem megyek bele olyan helyzetekbe amibe 20 évesen gondolkodás nélkül bele mentem és nem számított semmi
múltkor mentünk erdélyben olyan szerpentinen hogy az már tetszett igaz a kékes hozzá képest smafu volt. és legalább 5ből 1 kanyar kavicsos volt, szóval volt némi rizikó is benne
De van ágyam szép nagy akár 4 en is meghalhatnak benne egyszerre A közúton én inkább autóval közlekedem ha meg olyan helyre megyek akkor feldobom futóra a motort.A közúton motorzást meghagyom a szervdonoroknak
Tudod nem véletlen nincs jogsim és nem is szeretnék,mert az autósok nagy százaléka szarba se nézi a motorost.Jó pár motoros barátom halt meg vagy éppen leszakadt a lába kint az úton.Idén nyáron a haverom elé kifordultak ott sajnos a csaja halt meg.Ezért inkább én inkább elmotorozgatok az erdőkbe szép nyugisan és kisebb rá az esély hogy egy hülye miatt nekem vagy a csajomnak baja lesz.
Őszinte legyek már annyira nem vagyok megindulva,hogy olyan sokat motorozzak.Nekem inkább csak arra van a motor ha éppen teli a tököm a pesti parasztokkal akkor lemegyünk a csajommal vidékre és motorozunk egy nagyot a környező erdőkbe,de már nem úgy vagyok mint húszon éves koromba akkor még wc-re is motorral mentem.Azért ha összejön a társaság egy több napos túrára az még azért lázba tud hozni
aha
nem rossz terv
nekem ilyenhez nincs ambícióm vagy midene
de most gondolj bele hogy a tuning ideje és pénze helyett mennyit lehetett volna motorozni
szerintem ez a tuning kőgazdagoknak való aki nem tud mit tenni a pénzével
pl egy ismerős szinte gyári civic-el rallyzik, és 2. lett a másodosztályban
az első meg olyan mértékben full tuning hogy a 4 lengéscsillapító kb annyiba került mint az ismerős komplett gépe
főleg azért mert annyira csapnivaló a memóriám hogy néha magamat sem ismerem meg a tükörben