Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi csak úgy a saját fejünk után mentünk, a visszaút volt az érdekes
főleg azért mert annyira csapnivaló a memóriám hogy néha magamat sem ismerem meg a tükörben
a céges autóba is a drágábbik diselt kell tennem különben reggel azt mondja sehova.... kb 30ft tal drábább literenként ..... de jobb is kb annyival:)
szép mocik
jó navigációval messzebre is mennék de nem van pajti
Sajna ez van.Felénk is úgy néznek rád mint a gyilkosra
Délután én is berúgom a BRP-t kíváncsi leszek hogy indul
pár éve engem se érdekelt ilyen 70-80 kilométerekre is elmászkáltunk
de most már sok a köcsög mindenfelé
1 rúgásra indult az xr4
előtte volt 4 rárúgás gyújtás nélkül
igaz friss benzin van benne és az a drágábbik omv típus
Köszi mocis ezt jó tudni!(Köcsög Kínaiak)
http://www.hyundaiaccent.atw.h...
megprobálom majd be azonosítani enyém milyen de kösz vitboy
nah ez a csinos motor far :) cr sárvédő itt hátul és alakítottál az ülésen is?
Ó rendszám nélkül jön meg a túra "íze"

rég jártam erre üdv mindenkinek ;)
Helló
Nekem 82es van és XL én meg vagyok vele elégedve de egy 600ashoz képest teljessel más. Devilke 500asa XR volt én nem mentem az övével de ő ment az enyémmel esetleg őt kérdezd meg mi különbséget érzett erőben esetleg.....

Eladó
Vigyázz!
Hamisítják az NGK gyertyákat! Rengetegen beszívtak vele, motorszerelő ismerősöm is! Nézd meg jól, van a neten leírás mi a különbség!
Sziasztok!
Teljesen új vagyok azXL/XR forumon.Tervbe van véve egy 500-as vétele,amit a MAMI kupákra szeretnék átalakítani vmi.szupermoto formában.Ezek a tipusok teljesen ismeretlenek számomra,eddig teljesen más jellegű motorokkal versenyeztem(RD350,GSX_R,RS 125,Mito )
Információkra lenne szükségem arról,hogy az XL miben tér el az XR-től,melyik lehet jobb alap egy gokartpályás versenyzéshez.
Teljesítményben van-e különbség a 2 típus között?
Gondolom az XR már a tipusjelből következtetve is jobb lehet az XL-nél,de pl.kormánycsapágy,lengővillacsapágy fékek stb
Melyik évjárat volt belőllük a legjobb(csak 1985végéig gyártottak jöhetnek szóba)
Teljesítménykülönbség,stb,minden ami lényeges lehet.
előre is köszi a segítségért.
feleslegesen én sem
csak pl el akarnék jutni bulgáriába. meg ilyen másabb kultúrájú helyekre
ilyenhez meg elengedhetetlen a rendszám
ha nyernének anyámék a lottón akkor egy földközi tenger kerülés is bekerülne az előjegyzésbe
Te most ezzel szívod a vérem? Azért mert a kor előre haladtával megfontoltabb és felelősség teljesebb lettem az nem azt jelenti hogy félek a motoron,csak azt jelenti,hogy feleslegesen nem megyek bele olyan helyzetekbe amibe 20 évesen gondolkodás nélkül bele mentem és nem számított semmi
múltkor mentünk erdélyben olyan szerpentinen hogy az már tetszett igaz a kékes hozzá képest smafu volt. és legalább 5ből 1 kanyar kavicsos volt, szóval volt némi rizikó is benne
De van ágyam szép nagy akár 4 en is meghalhatnak benne egyszerre A közúton én inkább autóval közlekedem ha meg olyan helyre megyek akkor feldobom futóra a motort.A közúton motorzást meghagyom a szervdonoroknak
akkor nem kell senkinek a gps?
mert akkor tolok fel pár hirdetést
ágyad sincs?
legtöbb ember ott hal meg

persze én sem szeretek aszfalton közlekedni, de egy csomó jó helyet így lehet megközelíteni
Tudod nem véletlen nincs jogsim és nem is szeretnék,mert az autósok nagy százaléka szarba se nézi a motorost.Jó pár motoros barátom halt meg vagy éppen leszakadt a lába kint az úton.Idén nyáron a haverom elé kifordultak ott sajnos a csaja halt meg.Ezért inkább én inkább elmotorozgatok az erdőkbe szép nyugisan és kisebb rá az esély hogy egy hülye miatt nekem vagy a csajomnak baja lesz.
ezért jó a rendszámos, avval azért sokkal több felé el tudsz menni
Őszinte legyek már annyira nem vagyok megindulva,hogy olyan sokat motorozzak.Nekem inkább csak arra van a motor ha éppen teli a tököm a pesti parasztokkal akkor lemegyünk a csajommal vidékre és motorozunk egy nagyot a környező erdőkbe,de már nem úgy vagyok mint húszon éves koromba akkor még wc-re is motorral mentem.Azért ha összejön a társaság egy több napos túrára az még azért lázba tud hozni
aha
nem rossz terv
nekem ilyenhez nincs ambícióm vagy midene
de most gondolj bele hogy a tuning ideje és pénze helyett mennyit lehetett volna motorozni
szerintem ez a tuning kőgazdagoknak való aki nem tud mit tenni a pénzével
pl egy ismerős szinte gyári civic-el rallyzik, és 2. lett a másodosztályban
az első meg olyan mértékben full tuning hogy a 4 lengéscsillapító kb annyiba került mint az ismerős komplett gépe