Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is tetszett. Biztos csak jószándékból dobálták, hogy jobban fogjon a gumi a sáros földön
Fasza
Ez a fadobálás milyen már? ,
Nem érdekel protektor ing?
Haver Ausztriában dolgozik és hord be.
18k
A KTM LC4 nél elszállt a balansztengely csapágya, amit kicseréltek oly módon, hogy levették a bal deknit, csapágy ki, csapágy be és kész (ráadásul ZKL, ki is dobtam belőle). Persze utólag derült ki. Hozzámkerült, olajcserével kezdtem, csak az olajjal jöttek fémdarabok is. Hát széthúztam. Nekik is ezt kellett volna akkor mindjárt. A váltóban egy fogaskerék megrepedt, a párjából kitörött és még a csapágygolyó is belenyomódott. olajpumpa szarrá rágódott. Bipassz szelep beragadt stb.
Új mikuni olajszivattyút kapott tőlem, minden csapágyat, o-gyűrűt, szimeringet, tömítést, szelephimba görgőt stb. Mindent a KTM-től rendeltem.
Na felavattam ma az uj cuccaim..:) Cimbi adott egy csuklós térdvédöt (ilyet:http://universalmotor.hu/popup...) ami nagy lett sajnos egészen a bokámig ér meg a combom tetejéig szóval valüószinüleg eladó vagy csere! Vettem a Veszprémi Piacon egy AXO cross bukót mosható belsövel D-gyürüs kivitelben 3.000ftért,kaptam egy szemüveget plusz egy mezt..már csak a páncél hiányzik meg egy nadrág..
volt ma szerencsém sárhoz tarlóhoz crosspáláyhoz és minden egyéb nyalánksághoz! Jól össze basztam mindenemet ugyhogy a mosógépben landolt.. De nagyon jó volt azt leszámitva amikor fröcsent a 30cm mély viz az államon..pontosabban sár
ezért is cserélem le nehezen a vasam de ez van
Tanultam ebből és vettem nyomatékkulcsot, hogy én ne csináljak ilyen galibát, sőt felfegyverkeztem BAER Coil menetjavítóval is. Bármikor helyreállítom a gyári menetméretet.
soroljam fel a kokler szarházi béna pénztelen mocskos Ló kupec szarjait?
Vagy esetleg ennyi elég?
csak a szivás volt vele egész nyaram elment egy szarházi véget
már láttam de mindig nagy TTTTTT
hat a csavarokrol szerelom tudna meselni....nem 1 nem 2 csavart kellett hosszabbitani menetet furni stb
en is elozo tulaj miatt szivok
Az előző gondos kezek miatt megvoltak tépve a hengerben a hengerfej csavarjai. Szépen felverte a csavarokat, az aluból kiszakadtak a menetek a használat során. Kifújt hengerfejnél. Azt hittem sziven szúrom magam, mikor szétbontottam. Raktam kicsivel hosszabb csavarokat, pár menetet fogott még az alján, meg vettem gyári honda hengerfejtömítést (~10k volt).
Csak idővel elkezdett szivárogni és nem vártam meg, míg újból kifúj.
szerintem az ilyeneket fejbe lőném egy agyúval,hogy bíztos ne élje túl
mi volt a baj a regi XR-el?
Nálam a minimum, hogy szervizkönyv alapján dolgozom és betartom az előírt határértékeket. Mindent cserélek, amit kell. Én attól tudnék falra mászni, mikor egy széthúzásnál az illető sajnálja a pénzt új tömítésekre és visszarakja például a régi hengerfejtömítést pasztával
persze de az a minimum,hogy koyo skf egy rakás kaki már
Blokk nagyon rendben van hátsó kerékbe is most egy hónapja cseréltem csapágyat ja és persze gátlónak a lengőjét is most csináltam meg nem rég tehát én mindent rendbe hoztam rajta
Erdély valóban csodás,ráadásul a székelyek hihetetlen jó emberek.
Bár nekem a vidéki románokkal sincs bajom
Délen meg csak a tájat kell nézni,bár könnyen beszélek velük még nem volt dolgom.
Én is KOYO-t szoktam venni, vagy FAG,INA, SKF.
De a csapágy nem minden.
ha valakinek enyém kell szerintem az nem cross pályára veszi meg és utcára meg akár ezer évet is vállalok ezt elhiheted
Magamnak csináltam meg nem eladásra és szerintem elég ha annyit írok koyo csapágyak vannak ahol csak lehet
én se eladásra csináltam meg az mtx-em
Én Erdélybe mennék, csodálatos helyek vannak arra. Délre puskával mennék, nem motorral
Sokan csak akkor adják el, mikor már lerúgták. Én sosem azért csináltam meg a motorokat, mert eladni akartam, mindig magamnak. Tőlem csak felújított motort vittek el eddig, kivéve az első XR-t
rájöttem hogy a vásárláskor nem a motort kell megnézni hanem az eladót
volt olyan motor amit ki sem próbáltunk mert nem tetszett az eladó
pedig vettem már kupectól is meg cigótól is
S a délitől?