Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké köszi. Veszek a motorra egy leömlőt, de dobot még nem találtam ami tetszene.
Akkor ugye ezt sem kell komolyan venni!?
Menjél vissza az érintett videóhoz! Egyből írtam neked,hogy adj egy e-mail címet,amit azóta sem adtál!
Szia
Szerintem nem kell véresen komolyan venni amit írok
ini-vel nincs semmi bajom sőt
Veled is csak annyi carsz rá ha valaki ír neked
Szerintem a TTR250R jobb volt,mint ez a WR 250R. Nekem a nyitott 30LE-s volt,tök jól ment,és keveset fogyasztott.....ráadásul léghűtéses volt.
Már nem az van rajta,hanem egy FMF Powercore4,de a Leo is nagyon jó kis dob volt. Alul sokkal nyomatékosabb volt vele a motor,és jó hangja volt....a videókon valamennyire hallhatod.
Használtan vettem anno,olyan 40e körül volt.....újonnan 90-100e körül lehet.
pedig ahol én 3.-4. negyed gázon ott a wr 2.szinte fullgázon megy(pl helynek fel)
és mégis alig eszik
bár ott a gazdi sem olyan pufók mint én
szia, az eladó felnik mennyibe kerülnek? és milyen egyéb kiegészítőket adsz hozzá? fék távtartó. stb..
Én értettem
Azt senki nem vitatta hogy függ a jobb kéztől,csak az lett mondva,hogy egy 250-es 4t nagyon keveset fogyaszt. Volt nekem is TTR250R-em,és terepen 3l-el elment.......erre célzott ini is az WR 250F-el!
leszedtem mindent az áskálódások elkerülése végett
szegény gyereket is savazták a végén már amikor feltettem egy simsonos ugratós videót
Figyelj megnéztem a motorodat. Mi a vélemény a Leo Vinciről? Meg mennyibe fáj egy dob?

ezekkel a típusokkal gondba vagyok
szóval tényleg a 4t injektoros wr250-ről van most szó
ami ugyan jóval gizdábbnak tűnik mint az xr4, de kb ugyanaz a súly
Ahh ja ahh ja. Így már más, ismerem a "típust". A fogyasztást egyébként befolyásolja szerintem az agy egyik receptora meg a jobb csukló mozgása.
Ini őstag itt az XR fórumon,és többek közt van egy XR4-e is
Voltak képek a galériájában,most valamiért leszedte....
Van WR250 4-ütemben. Ini nem írta oda a végére az F betűt,ez a titok
WR 250F 4T
Az én véleményem 4 ütem 250-450-ig ( nekem ). Az hogy a 250 2ütem annyira keveset eszik az elég furcsa. Ahogy én járok a BRP-vel 10 liter.
Szia
Szerintem töltsd ki galériád aztán jól meg lesem a mocid aztán majd amit én hazudok azt is híd el
szerezzél nekem egyet és lemegyek én érted
erdőben csavarogni egy wr250 lenne jó
igaz hogy bazi nehéz(legalábbis a kategóriához képest), de olyan szemérmetlenül keveset eszik hogy az hihetetlen
szinte felével beéri mint az xr4-em
Szia
Szeritem ha sok pénzed van ne ezt nézegesd
06307423741 Ezen a számon elérsz és segítek
megyek ,az udvarba 1 kört először:D ha valami baja van ne kelljen pestről félútról hazatolni XD
Ha nem a sivatagban vagy az alföldön élsz akkor nem ez a te motorod. A hegyekben csapatni vele nem a legjobb választás, én már csak tudom. Ahogyan a kolléga is mondta vannak olcsóbbak is kisebb köbcentiben amik erdőben csavarogni jobbak ezt elhiheted. De hogy jót is mondjak, ha gondos gazdától veszed akkor nem fogsz csalódni mert ez a motor megy mint a meteor és cserébe csak egy kis törődést kér.
Egyébként ez a motor képröl ítélve nagyon egyben van, de ha több info kell az adott példányról szerintem beszélj a gazdájával mert az tud róla a legtöbbet.
Gyere te
Elsösorban aszfaltra kellene, de természetesen letérnék a földutra is. A hard endurozás távol áll tölem, de kirándulos,természetjáros motorozást azt szeretném.
Probáltam már ilyen motort, egy xl600-ast is, sajnos kisebb xr400-ashoz még nem volt szerencsém. Nehéz a döntés, mert hosszú távra tervezek, nem szeretnék csalodni.
Természetesen más márka nem jöhet szóba. Autóból Toyota, motorból Honda.
igen! A rendszámossal városban is csapathatsz, kicsi a biztositás, és az össz költség is! Keveset eszik, de ha lefordulsz a földútra, ott is megállja a helyét!