Ja beszart,már hűtőbordás volt pedig.
Alapjáraton jól tölt,ahogy nő a fordulat úgy csökken a töltés,6000rpm felett meg már annyira túlkorlátoz,hogy mindenhonnét lopja a moci az áramot hogy legyen gyujtás,a vízórám hideget mutat a km óra csapkod stb.....
Nem baj úgyis jön a téli remont.
Láttam már ugyan úgy elrohadt német és Japán autót is,a rohadás szerintem gazdafüggő is,lehet a német kasztni egy kicsit időtállóbb,a Japán kasztni kicsit több törődést igényel,de ha a motorokról beszélünk akkor azért a Japó engine bombabiztos!
beszart? az nekem is befosott amúgy rajta 2szer is :D
az nekem sincs, de ha cserélsz,akkor olyat vegyél ami bordás hűtéssel van már,meg szoktak utángyártottat is csinálni 12rongy körül ha jól emlékszem.
aha,de akkor ugy vetted hogy motorhibás volt,nem is ment?
mennyire koptak szét a dolgok fenn? nem lesz olcsó kicserélgetni akkor mindent megint :S te raktál fel múltkor egy himbáróól képet,aminek kb a fele volt meg annyira levolt kopva,homorúra?
Alapjáraton jól tölt,ahogy nő a fordulat úgy csökken a töltés,6000rpm felett meg már annyira túlkorlátoz,hogy mindenhonnét lopja a moci az áramot hogy legyen gyujtás,a vízórám hideget mutat a km óra csapkod stb.....
Nem baj úgyis jön a téli remont.