Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sokan probálkoznak felénk is kissebb nagyobb sikerrel aztán győzzük helyrehozni
Részemről csak egyszer szedem le
Szia
Értem én meg nagyon ügyes vagy de azért egy titkot elárulok ezek a dolgok nekem félálomba is megy
volt egy időszak hogy levettem párszor
hiába no, aki nem ért hozzá az sokat szopik mire megvan a hiba
olyan sűrűn cseréled?
elmentem a számod és ha gond van kereslek köszi
én itthon szerelek
csak azt viszem szerelőhöz amihez nincs kedvem
már a vezérműszíj csere is megy szinte 1 kézzel is(2 vezérműtengelyes opel)
nem fizetek 30 pénz munkadíjat, amikor 1 nap alatt kényelmesen kicserélem
de kicseréltem már a hajtókarcsapágyakat is, meg ilyen apróságokat
Szia
Szerelő vagyok én is tehát sajna tudom menyire válság van
Bár én autószerelő vagyok nem motor
Elmentem számodat mert ki tudja
szia! örülök hogy eztmondják...igyekszem...sajnos mostanság egyre küzdelmesebb ez a szakma..egyre kevesebb esetben van lehetőség igazán minőségi munkát végezni új alkatrészt egyre nehezebben vesznek az emberek ha valami gondod van keress bátran..az eladó motoromnál vagy az adatlapomon megtalálod a számom,és irhatsz mailt is,ha tudok segítek.fórumózni nem szoktam..üdv mindenkinek!
elvileg meg van a kiszemelt
de igazán persze még képlékeny
kiválasztottad már vagy most keresed?
ha elviszik már megyek is az xl-t venni
na akkor lehet kurvázni menni
Sziasztok
Most értem haza
Tudom ki a f..... érdekel
Zsongok mert ha minden jól megy elviszik a motorom kp
üdv
békéscsabárol írok mondták többen, hohy kétegyházán van egy rendes szerelő.te vagy? nemrég vettem egy xr-t és többen dícsértek.
Az ideális túralétszám az páros, és maximum 6 főből áll.

Az idei túrát is úgy hirdettem meg hogy max 6 fő... efölött a létszám fölött is lehet jönni, de ők egy külön csoport, egy kinevetett vezetővel.. mi nem várunk rájuk ők nem várnak ránk. Legrosszabb esetben csak este találkozunk.

Ha már messzire megyek azt igyekszem komolyan csinálni
max 3an a legjobb menni, kb ugyanolyan tudású emberekkel, gépekkel, szerintem az a leghaladósabb. Ja és persze senki se legyen anyámasszony katonája hogy itt meg ott nem megy fel, vagy le...
csak ne legyen 5-6 embertől több
voltam már 30+ os túrán, eléggé vontatott volt, szerencsére gyorsan elszakadtunk a fő seregtől
2 év.. az még messze van. De ok. Motorozz.hu ki lesz írva
ok, többet nem szólok ehhez
ha esetleg 2 év múlva augusztusban terveznél túrát ruszkiországba akkor elkísérnélek(jelenlegi állás szerint)
jövő aug. már teli van
Napi 800 kilométer felett nyomtam anno a GS-sel. Azon se volt semmi kényelmi extra, és nem volt rossz.

"Terepen" a Divivel is kiállva a nyeregből motorozom, állva meg nagyjából ugyan olyan kényelmes lehet ez is mint egy akármilyen terepmotor.

Az biztos hogy új utak nyílnának meg egy ilyen motorral számomra, ami feledtetne minden más hátrányt.
én csak annyit mondhatok hogy a messzi útra a kényelem a legfontosabb
2 nap xr4 után ráültem egy transalpra, majdnem olyan jól esett mint egy cumiztatás a bozótosban
bár lehet csak a kor beszél belőlem........
dagonyázni meg homokozni kell egy másik gép
most már nem a 125-ös mz trophy korszakban élünk hogy mekkora űbrefaca univerzális gép volt
Nagy tankkal, kevés cuccal felerészt aszfalton felerészt földúton túrázni.. mi más kéne? Meg ezzel itthon a homokban is el tudnék szórakozni, anélkül hogy attól féljek hogy maga alá temet.

Ha meg megbánnám, eladnám és vennék mást. De előtte azért biztos elvinném egy legalább 3000 kilométeres túrára
Köszönöm a kielégítő választ.
Sajnos nem sokat látni Magyarországon ilyet.
Terepen túrázásra szerintem ideális lehet...
meg fogod bánni.......
nem azért mert nem jó motor, hanem azért mert nem arra való amire neked kell