Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg, ha érdekel, akkor van egy XL500S szervizkönyvem '79-es modellhez. Ír e-mailt, és elküldöm. Hátha segítségedre lesz.
Bár nem tudom a motorja mennyire hasonlít a Te motorodhoz.
Láttam,de ne hidd,hogy itt Debrecen környékén állandóan eltévedünk a hegyben , , ,
http://sgforum.hu/listazas.php... itt mazsolázz de szerintem 30 voltnál többet kell adjon tekercsnél ..mint ahogy itt írják utána kell nézelödni biztos meglesz a hiba
PD03 - 0,5 - 0,10
PD04 - 0,10 - 0,12
köszönöm,holnap folytatom a próbálkozást.
ja meg is csinalnam hasonlora ha lenne rendszama de igy nem erdemes
CDI ellenőrzéséhez speciális mérőberendezés való gyárilag, úgy tudom. Amit multiméterrel tudsz mérni az a tekercsek ellenállása.
Mellékeltem pár képet XR600 szerelési könyvből, a gyújtórendszer ellenőrzéséről.
190 magas vagyok térden felül ért a víz
ekkor még a rettenthetetlen(82es ar350) cagivával voltam simán átment rajta
bár bekapott a lánc egy melegítőfelsőt amit úgy feltekert hogy órákig bogoztuk
haver az xl600al nem mert rajta végigmenni, ő a szőlősorban ment ahol úgy elsüllyedt hogy nem kevés ideig cibáltuk kifelé
hát már próbáltam mérni de csak a tekercsekről sikerült mérnem áramot...sajnos se a jeladón nemmutatott se a cdi kivezetésén.szét szedtem az oldalát és leméregettem a jeladót és méretei szerint jó helyen van.sajnos nemértek hozzá igy nemtudom mekora értéket kéne leadnia vagy mivel tudom azt mérni egyáltalán.a cdi dobozt ithon valamivel letudom ellenőrizni hogy müködik-e?
ezen mán csónakázni is lehet:D
issza rendesen, ha 3 hétig esne akkor már lenne tócsa, pár napig
bár 2 éve lehetett találni ilyen vizeket is mint a képen van, de azóta sem volt ilyen év
igy elég sok minden lehet ..elöször is azt kéne megnézned rúgásra ad e feszkot 500ast nem tudom de 600-nál nem kötelező az aku tehát indul nélküle is ... egyszerű villanyszerelő készülékkel be tudod mérni bár így nem könnyű..
helo.valaki esetleg tudna segiteni gyújtás ügyben?van egy xl 500r tipusu motorom és szikra hiányban szenvedek...össze vissza lógnak a kábelek rajt, anyit sikerült edig kibogóznom hogy a cdi re menő szálakat bekötöttem.a gyüjtás kapcsoló levan szedve róla és csak egy kapcsolos leállitó van rajta.világitás van csak direktbe kötött kapcsoloval.nemtudom az inditáshoz szükség van-e az aksira vagy csak testet kell megszakitani vele hogy szikrát produkáljon?eléreis köszönöm.
arra fele inkább homokos nem ?hamar felissza a vízet... vagy tévedek?
nap végére meg ahogy kell
gyenge reflexü volt a fotósom
akkor én vagyok a legügyesebb ma egyszer sem buktam
pedig szoktam.........
igaz én még tócsát sem igen láttam útközben, a homok meg eső után tökéletes, az őstermelők sem aktívak már a dűlőutakon így tök jó minőségű út volt alattam
Janszi is benézte ma.. tükörindex kuka
nekem semmivel sem lett jobb vagy rosszabb egyik olajjal sem
remélem az 1000ft-os elf-el sem lesz hiba mert vettem belőle 15 litert
Másik motornál igaz de a Repsoltól nem dobtam hanyatt magam, csúszott tőle a kuplung amikor bemelegedett a blokk.
Motul és a Motorexel nem volt ilyen gondom ugyanannál a motornál.
Ezért is veszek minden gépembe Motult vagy Motorexet.
hát nem is sikerült,2szer is betakaróztam:D
fáj is a térdem elég rendesen,alig birok menni, egyik esésnél megsérült.de most ugyse leszek itthon 2hétig addig remélem felépülök és mehet tovább a zúzás,itt van két kép a két esésről:D
2,3 liter
minek olyan puccos olaj bele ?:D jó neki egy sima ásványi is,én pl repsolt vettem bele 20w50et
írd le a sztorit oszd meg a nagy közönséggel :D