Sziasztok!
Valaki megtenné, hogy megméri mekkora a távolság egy SP1-esen a hátsó tengely és a hátsó idom alsó része között függőlegesen a jobb oldalon ha a motor oldaltámaszon van? Illetve egy 954-es lengőkarját be lehet szerelni?
Lehetseges de evjarattol fugg. HF204 es HF303 valtozik a firstorm-nal mig az RC51 a HF204-et keri. Mi csak ezt a szurot hasznaljuk. http://www.hiflofiltro.com/cat...
Kilometer? Hat az egy jo nagy hazugsag! Nezzetek meg kulfoldi lapokat. 30-40%-al tobb bennuk a kilometer. Engem a motor(auto) allapota erdekel. Az kerul penzbe,kinlodasba. Rendszamot meg forgalmi engedelyt meg vegyenek az idiotak.
Igen ez történik akkor, ha az ember Hondás és utána megnéz egy yamahát :D annak soha nem lesz olyan alapjárati hangja, mint a hondáknak volt ilyenem még, ha be is melegszik a blokk akkor sem lesz egyenletes a járása, de ezek ilyenek.
Ja km állást nem kell nézni.
Szóval szép az a fekete SP nagyon tetszik, de elrémiszti az embert az ára és nem azért mert nem tudnám kifizetni, de abban az árkategóriában mást vennék. De lehet, hogy SP-ben csak Én vagyok tájékozatlan.
Honnan nézzük az extremitást?
Épp tegnap néztünk egy 2006os R1est egy barátomnak ... 29000km-rel...
Avagy nagyjából azonos a km futás ugye...
Csak egy evvel korosabb . Akra volt azon is ,ámde mikor beindult... Hat ööö... Cseppet hurutosan harákolt a bringa. Egyenetlen alapjárat,kerepelő zajok a blokkból... Mindkét oldalon sérülésnyomok. Ha valaki ezekkel el tud fogadni egy motort akkor annak eleg 1.6ot kicsengetni. Ha valami patika es extra felszereltséggel is bír akkor sajnos azt kell mondjam még a 2 is reális! Egy uj motor jelenleg 5.5-7.5között van! A hitelt szinte lehetetlenség bevállalni a válság ota ilyen összegekre ... Ergo sajnos a hasznalt motor mára igencsak értékálló befektetéssé nőtte ki magát. Ha jó kell fizetni is kell érte .. Szar meg van halomba occsoe. Mára ott tartok h a kilométer sem probléma ha valóban karbantartott motorról beszélünk ... Elvégre egy Matiz sem tko 50-70.000km-nél. :::::))))))))
Sziasztok! Volt SP-1-em, de nem sokat tudtam használni, mert mindig szoptam valamivel (féktárcsa, EFI), mire rendbe raktam el kellett adnom, mert nem tudtam hová tenni garázs gondok miatt. Most viszont késznek érzem magam, hogy ismét vásároljak egyet, esetleg ha valaki megunta más irányba nézelődik szívesen meghallgatom az ajánlatokat. Persze nem az extrémeket, mint pl. ez http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000_sp-2-9355958
Valami jó megoldàst szeretnék mert a motor is kifogàstalan gyàri àllapotban van putràlàs kizàrva.mondjuk azt el tudnàm képzelni hogy a bontoban veszek egy gyàri fenéklapot és azt alakitani hozzà.mert igy eltudnàm rakni a gyàri fenéklapot és vissza tudnàm rakni ha esetleg szükség lenne rà.
Undertaillel kapcsolatban .... ajánlott a gyári farokrészt megtartani hogy az legyen a tehertartó elem. Ketté fűrészelés sokat segít. maga az undertail csak lámpákat tartalmazzon és akkor tartós darab lehet belőle. Az akksit és a computert nem tartja amúgy semmi...
Szia!
Az enyémet biztos hogy eladom, de csak januárban tudom levenni, mert akkor ér ide a mocci. A típusa Motofairings. Két körlámpa, ledes helyzet fék, és ugyanaz az irányjelző is. Kb. 1000km-et futott, gyakorlatilag új.
Néztem az email cimedet. Ismerős volt, a youtubon én kérdeztem a gyorsváltós videónál, hogy a Csaba csinált e mindent. Meg voltál elégedve a munkájával?
Azért kérdem, mert tavasszal tervben vagy, hogy felkeresem, és összehangoltatom a rendszert.
Itthon nem sok maradt egyben.
Ha csak csúszott az mar szerencsés ... Idén egy volt ilyen szépen helyre hozva... Haver el is vitte . Palyamotor lett belőle .
Nekem kb még egy motorra valo cuccom van hozza ,főleg idomok,kipufogók ,de akad kuplungkosar is 10e km-rel meg egy 25el.
Az elmúlt 10evben volt időm begyűjteni.
Undertail-em is van egy pár ::::))))) még karbonból is.
Eladni nem nagyon lenne szivem. Az árát azert tartja mert most epp minden uj motor kib.szott draga! A motor hitelezés halott igy a hasznalt piac is alkalmazkodott.
2-3eve még az SP-K is gatya áron mentek de idén is akadt 1.2ért jo vétel.
Sokan viszont ahogy en is, ugy vannak vele h tudjak mit árulnak (bar en hivatalosan nem árulom,de nyilvan van az a pénz)... Barmi extrát veszel ra,aranyért mérik . Tehát ha cukrozott verda kell az bizony pénzbe kerül .
Miután egy seggel csak egy lovat lehet megülni, ezért eladóvá vált a Firestormom. Részeletek itt:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000_f-9668627
Ha valakit komolyan érdekel, az ár alkuképes,minden kérdésre szívesen válaszolok, a megadott telefonszámon, és emailon elérhető vagyok.
Valaki megtenné, hogy megméri mekkora a távolság egy SP1-esen a hátsó tengely és a hátsó idom alsó része között függőlegesen a jobb oldalon ha a motor oldaltámaszon van? Illetve egy 954-es lengőkarját be lehet szerelni?
Megjegyzem az autómon is Hiflo van...
http://www.hiflofiltro.com/cat...
A katalógus ugyanazt hozta mindkettőre.
Érdeklődöm, hogy SP2-höz milyen olajszűrőt ajánlatos használni?
Ja km állást nem kell nézni.
Szóval szép az a fekete SP nagyon tetszik, de elrémiszti az embert az ára és nem azért mert nem tudnám kifizetni, de abban az árkategóriában mást vennék. De lehet, hogy SP-ben csak Én vagyok tájékozatlan.
Épp tegnap néztünk egy 2006os R1est egy barátomnak ... 29000km-rel...
Avagy nagyjából azonos a km futás ugye...
Csak egy evvel korosabb . Akra volt azon is ,ámde mikor beindult... Hat ööö... Cseppet hurutosan harákolt a bringa. Egyenetlen alapjárat,kerepelő zajok a blokkból... Mindkét oldalon sérülésnyomok. Ha valaki ezekkel el tud fogadni egy motort akkor annak eleg 1.6ot kicsengetni. Ha valami patika es extra felszereltséggel is bír akkor sajnos azt kell mondjam még a 2 is reális! Egy uj motor jelenleg 5.5-7.5között van! A hitelt szinte lehetetlenség bevállalni a válság ota ilyen összegekre ... Ergo sajnos a hasznalt motor mára igencsak értékálló befektetéssé nőtte ki magát. Ha jó kell fizetni is kell érte .. Szar meg van halomba occsoe. Mára ott tartok h a kilométer sem probléma ha valóban karbantartott motorról beszélünk ... Elvégre egy Matiz sem tko 50-70.000km-nél. :::::))))))))
Az enyémet biztos hogy eladom, de csak januárban tudom levenni, mert akkor ér ide a mocci. A típusa Motofairings. Két körlámpa, ledes helyzet fék, és ugyanaz az irányjelző is. Kb. 1000km-et futott, gyakorlatilag új.
Keressétek a VTR SP HUNGARY-t és ott gyorsabban és biztosabban lehet kommunikálni!
Ajánlom is őket! Kipréseltek minden kraftot... a kormos kipuból szép őz barna égésterméket faragtak!
Azért kérdem, mert tavasszal tervben vagy, hogy felkeresem, és összehangoltatom a rendszert.
Itthon nem sok maradt egyben.
Ha csak csúszott az mar szerencsés ... Idén egy volt ilyen szépen helyre hozva... Haver el is vitte . Palyamotor lett belőle .
Nekem kb még egy motorra valo cuccom van hozza ,főleg idomok,kipufogók ,de akad kuplungkosar is 10e km-rel meg egy 25el.
Az elmúlt 10evben volt időm begyűjteni.
Undertail-em is van egy pár ::::))))) még karbonból is.
Eladni nem nagyon lenne szivem. Az árát azert tartja mert most epp minden uj motor kib.szott draga! A motor hitelezés halott igy a hasznalt piac is alkalmazkodott.
2-3eve még az SP-K is gatya áron mentek de idén is akadt 1.2ért jo vétel.
Sokan viszont ahogy en is, ugy vannak vele h tudjak mit árulnak (bar en hivatalosan nem árulom,de nyilvan van az a pénz)... Barmi extrát veszel ra,aranyért mérik . Tehát ha cukrozott verda kell az bizony pénzbe kerül .