Nálunk sokkal többet nem tudsz elkérni. Kinn valóban drágábbak. Mielőtt ezt most megvettem végignéztem(felhívtam kérdeztem) a hazai kínálatot.
Ami ennél olcsóbb azzal volt valami. Ennél csak egy drágábbat hirdettek, de az utolsó szériás volt. Az extrákért szerintem nem tudsz nagyon felárat kérni. Sőt, ha megvannak a gyári cuccok is, az inkább emeli az értékét.Szerintem nagyon tartja az árát itthon is és külföldön is. Talán ha újra piacra dobnak egy HRC-t amit a pórnépnek szánnak lemegy az ára. Szerintem ez a fehér fekete a legszebb az összes közül.
V.szeg én is M7RR-re váltok. nekem a Michelin Pilot, nem jött be az F-es VTR-en sem.
Hát ez itt a kérdés... MIt ér meg kis hazánkban egy ilyen.
Német árakkal tisztában vagyok 6000-6500Euro és akkor még standard extráktól mentes,de kitűnő állapotban van.
Ez van benne ;)
Felénk ez már DynoJet! :::)))))) érted h mire gondolok,az a lényeg.
Az M7RR túrákon abszolút bevált, hátulja 5000et kibír természetesen Alpokban használva folyamatos tyúkbeleken szlalomozva és nem autópályán (abból max 5-800km volt)! Eleje durván 10et. Tapadása minden időjárásban tökéletes volt számomra,nyilván 5-10fokban nem könyékig dönthető (legalábbis számomra). Pályán nem jártam vele arról nem tudok nyilatkozni.
Hátul 2.5-2.9közötti nyomásokon használtam,elöl 2.2-2.5-ön.
Most vettem egy ugyanilyet(szín, évjárat). Akra rendszerel, sport szűrővel, PCIII-al, Michelin Pilot gumival, 15-ös lánckerékkel új lánccal, ledes undetaillal. Nagyon jó állapotban, 53 Tkm-rel 1,6-ért.
Ez is simán megér ennyit. De remélem nem akarod eladni
Hali sikerült 2 nagyon jó állapotú Arrow titanium oval dobot szereznem!
Mi a vélemény külsőre? Meg bubis plexit kinél érdemes venni aki hamar be tudja szerezni és jó áron?
Valami hasonlót sejtettem én is. Volt egy jó vétel fenn, de az ember meggondolta magát amint felhívtam(komoly vevő), másnap le is vette a hirdetést, pedig az is fenn volt egy ideje.
Ha így megy tovább külföldről kell behozni ,egyet, de ott tényleg rohadt drága.
Mindegy, azt már eldöntöttem, hogy veszek egyet, tavasszal már azzal szeretném a szezont kezdeni.
Ez a motor szerintem 2 éve simán hirdetve van, és még mindig nem sikerült eladnia. Vajon miért? A limited edition egy jó nagy humbug marketing fogás. Jobban hangzik mintha azt írná hogy azért lett telibe fújva, mert aszfaltmérgezése lett a motornak. Ilyen szín gyárilag nincs. Telibe meg csak úgy nem szokták poénból fújni a motorokat. Az első féktárcsák sem gyáriak, 32k km-nél nem kéne még elkopni a gyári tárcsáknak, még akkor sem, ha pályázni szoktak vele (ahogy nézem a fickó faszbúkos oldalát, van használva pályán is a gép). A kezelőszervek, markolatok is akkor szoktak a legtöbb esetben lecserélődni, ha közelebbi kontaktusba kerül a motor a talajjal. Kivétel ha a tulaj ilyen csicsa buzi, és ezek tetszenek neki. Szóval ahhoz képest hogy be lett panírozva a motor, kicsit drágán adja, egy sérülésmentes, gyári állapotú érhetne esetleg ennyit. Nekem nem szimpatikus egyáltalán, nem foglalkoznék vele. Sajnos elfogynak a jó SP-k ahogy halad az idő, drágáért is csak szart lehet kapni, ami meg jó annak kurvára megkérik az árát... Néhanapján beesik egy jó vétel reális áron ami jó állapotú, de az ritka. Németeknél is 6-7000€ egy szép SP2. Az rohadt sok pénz.
Szia,
Azért nem találsz, mert nem is létezett. Ezt a gyökér gyerek találta ki, aki eladta, mert manapság minden motor limited edition, meg special edition. Pl egyszer írtam is egy baromnak, aki egy 97-es SRAD-ot árult(olx-en) JUBILEUMI kiadásnak, a GSXR születésnapi évfordulójára gyártva. Csak a barom, nem tudta, h 1985-ben lett az első GSX-R750...
Ez az SP egy tákolt szar. Látszik, h át van fújva, sehol egy gyári matrica, van rajta egy rendszer(de minek), amin néha karbon dob van, néha meg Leo, és amúgy is szar a gázlengése egy egydobos rendszernek a V2-őn... Vicc az egész.
Volt amúgy limited RC51, Nicky Hayden-es, de azt itthon biztos nem fogsz látni. http://raresportbikesforsale.c... http://me-moto.com/honda/76489...
Ok, köszi :) Sajnos már elég nehéz helyzet nálam a motorozás, mert sok a meló lóvé meg kevéske :/ Aprópénzért nem fogom odaadni azért, de ha el is viszik majd nagyon nehezen adom oda a kulcsot másnak az biztos :(
Yoshimitsunál a pont! Bár sajnos a kényszer az nagy úr.
Én biztos vagyok benne, hogy ez egy makulátlan vtr és simán megéri ezt az összeget, de sajnos irántuk a piaci kereslet nem ebben az árkategóriában van. Ha meg leviszed az árát, akkor meg gyakorlatilag ajándékba adod! Én mindenesetre feltolom facere, mégis többen látják.
Nehéz lesz eladni, VTR-F-et alig keres valaki, és tapasztalatom szerint ebben az árkategóriában majdnem hogy eladhatatlan. Mindenkinek SV1000 kell, mert az injektoros, meg újabb fejlesztés, blabla. Én már próbáltam mind a két motort, pontosabban VTR-F-em volt, SV-vel pedig motoroztam. Az SV az olyan semmilyen, nekem nem tetszett egyáltalán, sokkal inkább egy VTR-F kéne. Honda, ennyi. Ahogy figyelem a piacot, az 550-600 ezres kategóriában cserélnek gazdát a Firestorm-ok, de ott is csak a 2001 utáni modellek amik eladhatók ennyiért. Egyik cimborám lassan 1 éve hirdeti a 2004-es Firestorm-ját, nem egy kókányolt darab, hanem egy jó állapotban levő gép. Fel volt extrázva, 790-ért hirdette egy ideig, aztán lekerültek róla a cuccok, aztán az ár is lejjebb ment, és vagy fél éve 650-ért van fent, de senki nem akarja elvinni...
Ha tudod tartsd meg inkább, ha jól emlékszem kb 5-6 éve már ez a motorod van, szíved-lelked benne van a gépben, elkótyavetyélni pedig nem érdemes.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000_f-9539320
Üdv mindenkinek! Sajnos eladósorba került idő hiányában és építkezés miatt.... ha valaki tud rá vevőt az szólhatna, nem szívesen adom de de muszáj helyzet van :(
Meg van egy olyan kérdésem hogy mikor rá adjátok a gyújtást nektek mennyit ír ki az óra? Mert lehet hülyeség amit mondok de mostanság láttam pár vtr-t itt németbe és beszélgettem velük pár sort! Viszont egyiknek 290 volt a másoknak 260 amikor a gyors tesztet futatta! Na most arra akarok ki lukadni hogy az hogy lehetséges?
Igazából nem a pénz lenne a gond! Csak hogy olyan hangja legyen ami szép és dübörgő! Én úgy gondolom az sokat számit! De arowra gondoltam én mert azzal is szép a hangja!
Ami ennél olcsóbb azzal volt valami. Ennél csak egy drágábbat hirdettek, de az utolsó szériás volt. Az extrákért szerintem nem tudsz nagyon felárat kérni. Sőt, ha megvannak a gyári cuccok is, az inkább emeli az értékét.Szerintem nagyon tartja az árát itthon is és külföldön is. Talán ha újra piacra dobnak egy HRC-t amit a pórnépnek szánnak lemegy az ára. Szerintem ez a fehér fekete a legszebb az összes közül.
V.szeg én is M7RR-re váltok. nekem a Michelin Pilot, nem jött be az F-es VTR-en sem.
Német árakkal tisztában vagyok 6000-6500Euro és akkor még standard extráktól mentes,de kitűnő állapotban van.
Felénk ez már DynoJet! :::)))))) érted h mire gondolok,az a lényeg.
Az M7RR túrákon abszolút bevált, hátulja 5000et kibír természetesen Alpokban használva folyamatos tyúkbeleken szlalomozva és nem autópályán (abból max 5-800km volt)! Eleje durván 10et. Tapadása minden időjárásban tökéletes volt számomra,nyilván 5-10fokban nem könyékig dönthető (legalábbis számomra). Pályán nem jártam vele arról nem tudok nyilatkozni.
Hátul 2.5-2.9közötti nyomásokon használtam,elöl 2.2-2.5-ön.
Ez is simán megér ennyit. De remélem nem akarod eladni
De nincs benne DynoJet legfeljebb Powercommander.
LSL kiegészítőkkel,Yoshimura rendszerrel,Wilbers kormánygátlóval,Wilbers rugókkal, új lánc/lánckerék szettel,új gyári kuplunggal,szervíz könyvel,Braking tárcsákkal,Metzeler Sportec M7RR gumikkal,DynoJettel,carbon sárvédővel,új korától 15ös lánckerék szett miatt kb 50ezer km-rel?
Mi a vélemény külsőre? Meg bubis plexit kinél érdemes venni aki hamar be tudja szerezni és jó áron?
Valami hasonlót sejtettem én is. Volt egy jó vétel fenn, de az ember meggondolta magát amint felhívtam(komoly vevő), másnap le is vette a hirdetést, pedig az is fenn volt egy ideje.
Ha így megy tovább külföldről kell behozni ,egyet, de ott tényleg rohadt drága.
Mindegy, azt már eldöntöttem, hogy veszek egyet, tavasszal már azzal szeretném a szezont kezdeni.
Azért nem találsz, mert nem is létezett. Ezt a gyökér gyerek találta ki, aki eladta, mert manapság minden motor limited edition, meg special edition. Pl egyszer írtam is egy baromnak, aki egy 97-es SRAD-ot árult(olx-en) JUBILEUMI kiadásnak, a GSXR születésnapi évfordulójára gyártva. Csak a barom, nem tudta, h 1985-ben lett az első GSX-R750...
Ez az SP egy tákolt szar. Látszik, h át van fújva, sehol egy gyári matrica, van rajta egy rendszer(de minek), amin néha karbon dob van, néha meg Leo, és amúgy is szar a gázlengése egy egydobos rendszernek a V2-őn... Vicc az egész.
Volt amúgy limited RC51, Nicky Hayden-es, de azt itthon biztos nem fogsz látni.
http://raresportbikesforsale.c...
http://me-moto.com/honda/76489...
Ismeri esetleg valaki ezt a gépet?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000_sp-2_limited_edition-7996682
Fura mert sehol nem találok a neten olyat hogy black hawk limited edition
Én biztos vagyok benne, hogy ez egy makulátlan vtr és simán megéri ezt az összeget, de sajnos irántuk a piaci kereslet nem ebben az árkategóriában van. Ha meg leviszed az árát, akkor meg gyakorlatilag ajándékba adod! Én mindenesetre feltolom facere, mégis többen látják.
Ha tudod tartsd meg inkább, ha jól emlékszem kb 5-6 éve már ez a motorod van, szíved-lelked benne van a gépben, elkótyavetyélni pedig nem érdemes.
Üdv mindenkinek! Sajnos eladósorba került idő hiányában és építkezés miatt.... ha valaki tud rá vevőt az szólhatna, nem szívesen adom de de muszáj helyzet van :(
Mennyit kérsz értük?