Szia! Egyszerűen annyi történt, hogy próbáltam javítani a köridőmön és az egyik kanyart elkottáztam :D Viccet félretéve hülyeséget csináltam. A határaimat feszegettem, kisodródtam az út poros részére és beborultam az árokba. Utána segített két motoros akiknek örök hálám. nem tudom, hogy húztam volna ki a motoromat egyedül az árokból. Szerencsémre, amit most se értek, de egy karcolás sincs rajtam. A motorom bal oldalán az idomok megsemmisültek és a hátsó segéd váz is elgörbült. Mázlim, hogy egyébként motorikusan semmi baja nem lett.
Sziasztok! Hétvégén sikerült elkoptatnom a motorom bal odalát. Tudnátok nekem abban segíteni, hogy hol tudnék szerezni egy bal oldali első idomot? VTR 1000f em van. Előre is köszi
Futóműbeállítás? Ezzel bele kérdeztél a tutiba....
ennek 1001 változója van... Én 83kg vagyok... az olajat 2évente cserélem... 5ös öhlinset használok... ennek megfelelően ha minden középre van tekerve akkor az összes tekerhető ponton 3kattintásnyit a kemény felé... (Az én vezetési stílusomhoz )Ezzel segítettem? nálam ez eredményez stabilitást és tökéletes gumiképet.
Az indexet én tettem oda... szabadon rakhatod ahová jól esik... ehhez a formához van sablon,így ezt neked kell legyártatni.
Van még 2 féle... a másikhoz is én gyártattam lámpát... full led,két kerek,integrálva az index. :D
Pénteken tervezem kicsit szétkapni, jobban megnézni, csak kellettek távpontok, hogy mikre figyeljek. A motortartóbakokra ránézek!
A Feketére vagy Iridiumosra vevő lettem volna, ha F-re jó, és nem SP-re.
Esetleg a bontódó motoron lenne? - sötétített vagy sötét plexi? - fém fékcsövek? - hátsó sárvédő?
Persze jó állapotúak érdekelnének? Ha van, és tudnál képet küldeni azt megköszönném.
Az alkudozás meg majd telefonon!
Azt tudom, hogy V2 és ezért rezeg.
De már két éve hajtom és egy Váci túra után kezdett el igazán rezegni/vibrálni. Hosszú távon elviselhetetlen, utasom 50 km-enként ütögetett, hogy álljak meg, mert nem bírja.
A Blokk tudomásom szerint nem volt széthúzva. Megbontva is csak a szelephézag, és a vezérműlánc csere miatt volt, de az is tavaly.
JanMoto barátunk sajnos múlt vasárnap balesetet szenvedett...Béke poraira...Legjobb barátom,sok tekintetben padavanom volt...
http://www.sportmotor.hu/motor...
https://www.facebook.com/janos...
Aki úgy gondolja,itt gyújthat egy gyertyát...
http://www.gyertyalang.hu/gyer...
ennek 1001 változója van... Én 83kg vagyok... az olajat 2évente cserélem... 5ös öhlinset használok... ennek megfelelően ha minden középre van tekerve akkor az összes tekerhető ponton 3kattintásnyit a kemény felé... (Az én vezetési stílusomhoz )Ezzel segítettem? nálam ez eredményez stabilitást és tökéletes gumiképet.
Van még 2 féle... a másikhoz is én gyártattam lámpát... full led,két kerek,integrálva az index. :D
A Feketére vagy Iridiumosra vevő lettem volna, ha F-re jó, és nem SP-re.
Postai után vét megoldható?
Első, hátsó vagy mind kettő? Esetleg képet tudnál küldeni?
kovacsdaniel21@gmail.com
Előre is köszönöm!
Esetleg a bontódó motoron lenne? - sötétített vagy sötét plexi? - fém fékcsövek? - hátsó sárvédő?
Persze jó állapotúak érdekelnének? Ha van, és tudnál képet küldeni azt megköszönném.
Az alkudozás meg majd telefonon!
Szóval NEM cibere, hanem VTR 1000F!
70/6321-829
Én már közel 40000 km-t belehajtottam, de ilyet még nem tapasztaltam.
Meg kéne nézetni szakival!
De már két éve hajtom és egy Váci túra után kezdett el igazán rezegni/vibrálni. Hosszú távon elviselhetetlen, utasom 50 km-enként ütögetett, hogy álljak meg, mert nem bírja.
A Blokk tudomásom szerint nem volt széthúzva. Megbontva is csak a szelephézag, és a vezérműlánc csere miatt volt, de az is tavaly.