A "sima" az platina, úgyhogy jobb mint az irídium.
Tehát DPR9EVX-9. Nem olcsó, de neked legalább nem kell belőle 4 mint nekünk...
Viszont fontos, h ki legyen cserélve, mert a hibás gyertya miatt a gyújtótrafónál önindukciós feszültség keletkezik, ami visszahat a gyújtásmodulotokra, és kinyírja benne az alkatrészeket. Van hogy még a gyújtótrafó is átüt belül. 5 ilyen esettel találkoztam.
Szia,
Csak azért mert két fajtáról is írnak.
100 Mb, de elküldöm, h honnan tudod letölteni.
A tankot mindenképp, de lejjebb nem emlékszek már rá.
Pedig csináltam már VTRF-et is, meg SP-t is.
Viszont ha meghal a gyújtásvezérlő modulod, tudom javítani.
És cserélj benne gyertyát, ez nagyon fontos(az előző hiba megelőzésére).
Szia!
99-es a gép. Az én szervizkönyvem nem ilyen részletes, csak egy kivehetetlen szellemképszerűség van erről a témáról benne. Amcsi verzió . Esetleg el tudnád küldeni a Te példányodat? Címem az adatlapom alján van.
Nagyon meg kell bontani a dolgokat, hogy hozzáférjek a csatihoz? Csak azért kérdezem, hogy mennyi időt intézzek magamnak ehhez a művelethez
Szia,
Amúgy mikori a VTRF? Minden benne van a szervízkönyvben.
Ha órán belül van valami, az is csak sima kontakt hiba lehet.
A kábelt végig ki lehet mérni.
A csatija egy falkában van a blokk közepénél. 3 pólusú csatit kell nézni, aminél tuti egy vezeték színe rózsaszín lesz. Ne is a csatit keresd. A szenzort keresd ott, ahova a földkábel rá van csavarozva a blokkházra.
Na, újabb kérdés.
Azt csinálja a sebességmérő, hogy menet közben egyszer csak leesik a mutató nullára és nem méri a sebességet meg a megtett távolságot. Aztán meg csak úgy visszaugrik és minden jó újra. Kiakaszt .
Levettem a műszeregységet, kontaktspray-vel megfújogattam a csatlakozásokat, ahol gondoltam, de igazából gyönyörű volt az összes kontakt, patyolat tiszta és szép minden rajta, sehol semmi korrózió. Ez a rész pipa.
Következő hibalehetőségek lehetnek: 1.: sebességmérőn belül van bibi - erre gondolni sem akarok . 2.: a kábel van valahol megtörve, 3.: a blokkon lévő csatlakozásnál van kontakthiba.
Letöltöttem szervizútmutatót, de nem túl hasznos ilyen szempontból, átbogarásztam az egészet, de nem láttam használható infót arról, hol is van a csati a blokkon. Nem akarok hűbelebalázs módjára nekiesni és lebontani mindent a motorról, csak hogy végigkövethessem a kábelt a műszerfaltól a blokkig.
Van valakinek ötlete/infója/tapasztalata ilyen téren? Sok felesleges szereléstől megmentene
Visszaolvasgatva látom, hogy a vez.lánc feszítőt mondjátok, mint a gyenge pontok egyikét. Jele van-e, ha csereérett, vagy ne gondolkodjak és egyből tegyem meg. 58200 km van a motorban, de minden jel szerint nagyon-nagyon jó gazdája volt a motornak előttem, tip-top állapotú. Fém fékcsöves, a rugó is ki lehet cserélve az első telóban, mert szépen dolgozik, nem túl puha és nem akar kiesni alólam (pedig nem vagyok kis darab, alulról súrolom az egy mázsát ). A fesszab is fel van okosítva egy ventilátoros hűtőbordával, de éppen két napja volt, hogy Debrecenben járkálva leállt alattam lámpáknál négy alkalommal alapjáraton, míg végül egy motorosboltból kijőve be sem indult. Hívtam cimbit, bebikáztuk, rámértünk multiméterrel, alapjáraton kevéssel 12 V fölött volt, 3000 f/percnél meg olyan 12.5 körül teljesített. Ez gyenge, az biztos. Olvastam, hogy van valami magyar gyártmányú darab, örök darab. Hol lehet a gyártót megtalálni?
Nem ez a motor a mérföldes, hanem az előző motorom, az Africa Twin volt az. Írországi vas volt, én honosítottam a totális felújítás után. Istenem, mennyit dolgoztam rajta ...
Speedo Healer ami neked kell akkor. Ez egy kicsi elektronikus szerkezet ami a sebesseg szenzor impulzusait alakitja a neked megfelelore. Azaz noveli vagy csokkenti a frekvenciat (bemeno jelhez kepest).
Köszi srácok, de nem éppen erre gondoltam . Nem szeretem fütykölgetést, a gyárias megjelenést viszont igen . Egyelőre egy levedlett régi okostelefont rakok fel sebességmérő alkalmazással, amíg hozzászokok a sebességmérőhöz. Jelenleg tetszik ez az áttétel a motoron, a láncszett kitűnő állapotban van, így nem tervezem a gyári lánckerekeket visszarakni. Majd ha jobban megismerem a gépet, lehet, hogy változni fog a véleményem.
Egyébként a gyári áttétel általános használatra, városban milyen? Használható? A Millénél nagyon nem volt jó belterületen, lehet, hogy emiatt idegenkedem tőle.
A "sima" az platina, úgyhogy jobb mint az irídium.
Tehát DPR9EVX-9. Nem olcsó, de neked legalább nem kell belőle 4 mint nekünk...
Viszont fontos, h ki legyen cserélve, mert a hibás gyertya miatt a gyújtótrafónál önindukciós feszültség keletkezik, ami visszahat a gyújtásmodulotokra, és kinyírja benne az alkatrészeket. Van hogy még a gyújtótrafó is átüt belül. 5 ilyen esettel találkoztam.
Milyen gyertyát tegyek bele, simát vagy iridiumosat?
A többit meg észben tartom !
Csak azért mert két fajtáról is írnak.
100 Mb, de elküldöm, h honnan tudod letölteni.
A tankot mindenképp, de lejjebb nem emlékszek már rá.
Pedig csináltam már VTRF-et is, meg SP-t is.
Viszont ha meghal a gyújtásvezérlő modulod, tudom javítani.
És cserélj benne gyertyát, ez nagyon fontos(az előző hiba megelőzésére).
99-es a gép. Az én szervizkönyvem nem ilyen részletes, csak egy kivehetetlen szellemképszerűség van erről a témáról benne. Amcsi verzió . Esetleg el tudnád küldeni a Te példányodat? Címem az adatlapom alján van.
Nagyon meg kell bontani a dolgokat, hogy hozzáférjek a csatihoz? Csak azért kérdezem, hogy mennyi időt intézzek magamnak ehhez a művelethez
Amúgy mikori a VTRF? Minden benne van a szervízkönyvben.
Ha órán belül van valami, az is csak sima kontakt hiba lehet.
A kábelt végig ki lehet mérni.
A csatija egy falkában van a blokk közepénél. 3 pólusú csatit kell nézni, aminél tuti egy vezeték színe rózsaszín lesz. Ne is a csatit keresd. A szenzort keresd ott, ahova a földkábel rá van csavarozva a blokkházra.
Azt csinálja a sebességmérő, hogy menet közben egyszer csak leesik a mutató nullára és nem méri a sebességet meg a megtett távolságot. Aztán meg csak úgy visszaugrik és minden jó újra. Kiakaszt .
Levettem a műszeregységet, kontaktspray-vel megfújogattam a csatlakozásokat, ahol gondoltam, de igazából gyönyörű volt az összes kontakt, patyolat tiszta és szép minden rajta, sehol semmi korrózió. Ez a rész pipa.
Következő hibalehetőségek lehetnek: 1.: sebességmérőn belül van bibi - erre gondolni sem akarok . 2.: a kábel van valahol megtörve, 3.: a blokkon lévő csatlakozásnál van kontakthiba.
Letöltöttem szervizútmutatót, de nem túl hasznos ilyen szempontból, átbogarásztam az egészet, de nem láttam használható infót arról, hol is van a csati a blokkon. Nem akarok hűbelebalázs módjára nekiesni és lebontani mindent a motorról, csak hogy végigkövethessem a kábelt a műszerfaltól a blokkig.
Van valakinek ötlete/infója/tapasztalata ilyen téren? Sok felesleges szereléstől megmentene
VTR 1000 F-hez keresek dynojet kittet és sportlégszűrőt (K&N, BMC)!
Akinek van, tud eladót ne tartsa magában!
Cím: Tatabánya, Nyárfa u. 14. H-2800
Elérhetőség: 06-34/302-463, 06-20/9-189-743
70/6321-829
Köszi srácok, de nem éppen erre gondoltam . Nem szeretem fütykölgetést, a gyárias megjelenést viszont igen . Egyelőre egy levedlett régi okostelefont rakok fel sebességmérő alkalmazással, amíg hozzászokok a sebességmérőhöz. Jelenleg tetszik ez az áttétel a motoron, a láncszett kitűnő állapotban van, így nem tervezem a gyári lánckerekeket visszarakni. Majd ha jobban megismerem a gépet, lehet, hogy változni fog a véleményem.
Egyébként a gyári áttétel általános használatra, városban milyen? Használható? A Millénél nagyon nem volt jó belterületen, lehet, hogy emiatt idegenkedem tőle.
RC 51
http://www.sportmotor.hu/motor...