Honda VTR 1000F '98
Fogyasztás ez elég szubjektív produkáltam már 5,5 és 9 L/ 100 Km-et is.
Túrázás vegyesen 150 km/ h 6. sebességben 5.000 fordulat városon kívül, 6,6 körül megáll. A várost nem nagyon szereti alacsony fordulaton rángat pilótának motornak kellemetlen.
Típushiba, talán a gyári feszültség szabályzó eléggé alul lett méretezve, ezt nagyobbra szokták cserélni az enyémben is az van.
Olajfogyasztást nem vettem még észre rajta. Mivel V2 nagy lökettérfogatú érdemes indulás előtt rendesen bemelegíteni.
110 ló ellenére és a súlya ellenére igen robbanékony.
Hosszabb távon pilótának "kényelmes" utasnak már nem annyira.
Megfelelő gumival szépen lehet borítani is. A törődést meghálálja. Pilóta függő de egy fémfékcsövet elbír.
Igen Én hirdetem. Annyira nem vészesen szürke - füstös (szerintem).
Oldalról nincs képem róla, majd csinálok, küldök. - de jelenleg nem vagyok otthon. Remélhetőleg szerda csütörtök magasságában lesz róla kép oldalról is.
Te hirdeted a kicsit karcos plexit 15-ért? Már nézegettem, mert az is kell ugyanis a garázsban eldőlt a motor és ahogy a falnak dőlt eltört a fejidom, a tükör tartópálcája, a plexit végig ledörzsölte a fal és a konzol elég rendesen deformálódott. Az a baj, hogy nekem víztiszta volt és nem tudom a tiéd mennyire szürke. Oldalról tudnál képet küldeni? Mekkora a "buborék" rajta?
VTR1000SP1-2 féktárcsáim vannak eladóak. 2db első 1db hátsó GYÁRI! 40E km-t futott, nem sérült motorról való, adom a hozzá való nagyon jó állapotú fékbetéteket is. 45E Ft a szett (csak egyben adom)
Nem eladó. Most állok házvásárlás előtt de még nyomás hatására sem adom el. Velem temetik, vagy beépítem a tolókocsimba, csak így lehet vége. Autóban is sikerült nemrég egy hindát beújítani, egy régi civic személyében. Gazdájáról annyit, hogy a gombokon még rajta van a műanyag fólia. Ha el kellene adni bármi miatt is, depresszios lennék. Húsz éve áll valamilyen motor a garázsban, minden bajom lenne ha nem lenne. Biztos van így más is.
Azért a Firestorm-ot veszem mert beleszerettem a külsejébe, és a V2 régi vágyam. Én sem a baromkodós vagyok hanem a túrásabb motoros fajta. Igen, tudom hogy meg kell nézni kitől veszem köszönöm az "antropológiai" megvilágítást. Ellenben a technikai dolgokra is kiváncsi lennék. :)
Fogyasztás ez elég szubjektív produkáltam már 5,5 és 9 L/ 100 Km-et is.
Túrázás vegyesen 150 km/ h 6. sebességben 5.000 fordulat városon kívül, 6,6 körül megáll. A várost nem nagyon szereti alacsony fordulaton rángat pilótának motornak kellemetlen.
Típushiba, talán a gyári feszültség szabályzó eléggé alul lett méretezve, ezt nagyobbra szokták cserélni az enyémben is az van.
Olajfogyasztást nem vettem még észre rajta. Mivel V2 nagy lökettérfogatú érdemes indulás előtt rendesen bemelegíteni.
110 ló ellenére és a súlya ellenére igen robbanékony.
Hosszabb távon pilótának "kényelmes" utasnak már nem annyira.
Megfelelő gumival szépen lehet borítani is. A törődést meghálálja. Pilóta függő de egy fémfékcsövet elbír.
Remelem nem lesz baj hogy ebben a topicban kerdeztemb
Igen Én hirdetem. Annyira nem vészesen szürke - füstös (szerintem).
Oldalról nincs képem róla, majd csinálok, küldök. - de jelenleg nem vagyok otthon. Remélhetőleg szerda csütörtök magasságában lesz róla kép oldalról is.
http://olx.hu/hirdetes/honda-v...
Te hirdeted a kicsit karcos plexit 15-ért? Már nézegettem, mert az is kell ugyanis a garázsban eldőlt a motor és ahogy a falnak dőlt eltört a fejidom, a tükör tartópálcája, a plexit végig ledörzsölte a fal és a konzol elég rendesen deformálódott. Az a baj, hogy nekem víztiszta volt és nem tudom a tiéd mennyire szürke. Oldalról tudnál képet küldeni? Mekkora a "buborék" rajta?
Fejidom tartó konzolom sajna nincs, de egy SP1 Givi Plexi nem érdekelne?
VTR Sp1/2-höz keresek fejidom tartó konzolt.
Esetleg más alkatrészed is van?
Ha még aktuális a lábtartó.
Biztos volt már ilyen kérdés, de mi a különbség az SP1 és az SP2 között?
Angolul találtam leírás de annyira nem vagyok jó angolos :)