David Silver az egyik legjobb és legolcsóbb Európában - általában minden gyári cucc.Korrekt és elég gyors a szállítás is. Az ár kb. 60%-os egy magyarországi márkakereskedéshez viszonyítva.Belinkeltem Neked a feszítőpatront,de más egyebet is megtalálsz,gyári Nissin tárcsa meg hasonlók. link
Dodó25!
Az árat mindig a kereslet-kínálat határozza meg!
Magyarországon ma alig van fizetőképes kereslet!
Amit a Red Barom adna azért ápolószert vennék inkább,betolnám a szobába,mint dísztárgy!
Egyébként nincs szándékomban eladni!
Tavaly egy ukrán fószer meg akarta venni!
Mondtam neki 6000 €,és rögtön elment a kedve!
Tudtam annyit nem fog adni!
Nem versenyzem,nem pályázom,de sokkal hatékonyabb a gyárinál,és nem volt eget verő ára!
Szereléssel együtt 22 ezer!
Én a motorom kuriózumként tartom,használom!
Nagyon megbízható,és kiszámítható!
A nagy nyomaték miatt nem kell paráznom előzésnél,viszont az első fékek nagyon jól "harapnak",persze kitűnő első gumival!
Az egy Red Barom!
1.68m Ft-t az enyémért nem adnának az pedig nincs lelakva!
34e.van benne.
Új láncszett,2000 km-t gurult gumik,teleszkóp szimmering tavaly csere,
fékbetétek versenybetétre lett cserélve,csak épp nem eladó.
Az első képen jót röhögtem!
Az az enyém volt,haver írta rá a G.Bandi-t.Valaki itt fórumon vette meg tőlem-gondolom te meg tőle.Jó ki gruppen-en ment át az a lánckerék!
Úgy emlékszem az egyik alkalmazotté.... javában 100ezer km felett jár... egy hulladék már csak ránézésre is... elnézést de ezek a tények . :P
Gumi kérdésben ... mi a terv? Sokat akartok menni csere nélkül vagy tapadás a fontos és az élményfaktor.
Utóbbi esetében a Dunlop valóban zseniális választás,egyetlen hátránya h hirtelen fogy el,semmi visszajelzés h halllo lassan megfogyatkozik a tapadó felület... egyszer csak nem lesz.
Metzeler a másik szintén általam is favorizált gumi...mind M3 mind az M5 elég jónak mondható lightos pályázás vagy közúti játék szempontjából. Most a Rennsport akció révén azt dobtam a gépre... gyakorlatilag optimális aszfalt esetén simán térdelhető közúton :) nekem nagyon tetszik.
Persze mindenki másra esküszik,ezek az én tapasztalataim.
Üdv!
Tudom, hogy látatlanban nehéz diagnosztizálni bármit is, de azért leírom, hátha valaki már tapasztalt ilyet:
a lényeg az, hogy (és nem tudom, hogy már kérdeztem-e itt...) az F-em 7ezer fölött elfogy, elmegy az erő, elkezd dadogni, nehezen lehet 8ig elhajszolni, de felesleges is, mert ott már alig megy.
Gyertya, légszűrő, szelep, olaj rendben.
7ig szépen megy, de ott váltanom kell.
A mocin gyári dobok vannak, előttem nem tudom milyen lehetett rajta. Lehet, hogy nyitott rendszerhez lett hangolva a karbi és úgy maradt?
Nekem is ilyen piros VTR-m volt !
Totálkáros lett,és eladta a biztosító!
Aztán soha többet új motor,és vettem egy SP2-t.
Ja!
700 ezer banki károm lett úgy,hogy nem én voltam a hibás!
Dunlop Qualifier Sportmax II van most fenn,de még hideg az aszfalt.
Elöl Michelin power Pure 2 CT!
Igaz tavaly is használtam.
1X volt Bridgestone BT-16,és elég is volt!
Maradok a Dunlopnál!
üdv! egy kis gyors eszmecsere kellene. Ki milyen gumit használ a vtr-en? mi vált be neki? Én egyenlőre a Metzeler M5, meg Michelin Pilot Power 3-at néztem ki.
Írtam az utolsó galériádhoz! Légyszi válaszolj! Köszi!
Az árat mindig a kereslet-kínálat határozza meg!
Magyarországon ma alig van fizetőképes kereslet!
Amit a Red Barom adna azért ápolószert vennék inkább,betolnám a szobába,mint dísztárgy!
Egyébként nincs szándékomban eladni!
Tavaly egy ukrán fószer meg akarta venni!
Mondtam neki 6000 €,és rögtön elment a kedve!
Tudtam annyit nem fog adni!
Szereléssel együtt 22 ezer!
Én a motorom kuriózumként tartom,használom!
Nagyon megbízható,és kiszámítható!
A nagy nyomaték miatt nem kell paráznom előzésnél,viszont az első fékek nagyon jól "harapnak",persze kitűnő első gumival!
Gyári betétnél nem volt jobb utcára...
Pályán viszont elég hamar el lehet főzni...
Redéknél jó ha 500at kapsz egy SP-ért... :P de ennyi lesz a vége mire kikerül :)
1.68m Ft-t az enyémért nem adnának az pedig nincs lelakva!
34e.van benne.
Új láncszett,2000 km-t gurult gumik,teleszkóp szimmering tavaly csere,
fékbetétek versenybetétre lett cserélve,csak épp nem eladó.
Az az enyém volt,haver írta rá a G.Bandi-t.Valaki itt fórumon vette meg tőlem-gondolom te meg tőle.Jó ki gruppen-en ment át az a lánckerék!
Gumi kérdésben ... mi a terv? Sokat akartok menni csere nélkül vagy tapadás a fontos és az élményfaktor.
Utóbbi esetében a Dunlop valóban zseniális választás,egyetlen hátránya h hirtelen fogy el,semmi visszajelzés h halllo lassan megfogyatkozik a tapadó felület... egyszer csak nem lesz.
Metzeler a másik szintén általam is favorizált gumi...mind M3 mind az M5 elég jónak mondható lightos pályázás vagy közúti játék szempontjából. Most a Rennsport akció révén azt dobtam a gépre... gyakorlatilag optimális aszfalt esetén simán térdelhető közúton :) nekem nagyon tetszik.
Persze mindenki másra esküszik,ezek az én tapasztalataim.
Akit esetleg érdekel, lenne eladó VTR1000Fhez, vadonatúj bontatlan JT 41-43 hátsó lánckerekem, ár: 7000Ft/db.
Tudom, hogy látatlanban nehéz diagnosztizálni bármit is, de azért leírom, hátha valaki már tapasztalt ilyet:
a lényeg az, hogy (és nem tudom, hogy már kérdeztem-e itt...) az F-em 7ezer fölött elfogy, elmegy az erő, elkezd dadogni, nehezen lehet 8ig elhajszolni, de felesleges is, mert ott már alig megy.
Gyertya, légszűrő, szelep, olaj rendben.
7ig szépen megy, de ott váltanom kell.
A mocin gyári dobok vannak, előttem nem tudom milyen lehetett rajta. Lehet, hogy nyitott rendszerhez lett hangolva a karbi és úgy maradt?
Totálkáros lett,és eladta a biztosító!
Aztán soha többet új motor,és vettem egy SP2-t.
Ja!
700 ezer banki károm lett úgy,hogy nem én voltam a hibás!
Elöl Michelin power Pure 2 CT!
Igaz tavaly is használtam.
1X volt Bridgestone BT-16,és elég is volt!
Maradok a Dunlopnál!
Szelep hézag felülvizsgálat,és tisztítás,beállítás szükség esetén csere a fogaskerekes vezérlés ok!