Na erre azért kíváncsi lennék...főleg a 3ban valóra szériaáttétellel, mivel az SP eleve kurva hosszú gyári áttétellel jön ki és jelenleg az ezres S4-ek tartanak ott, hogy 3ban fel lehet csípni őket gázra (mmint a 10R-t és a gixert). Én ugyan csak 1szer próbáltam egy SP2-t és valóban 1ben egész kellemesen elemelkedik az eleje erőteljes gyorsításkor de 2ben meg se moccant (ami érthető mert nem vagyok egy 1kerékbűvész) de haverom sem bírta megmozgatni az elejét pedig ő már kicsit képzettebb a téren.
Persze azt nem kétlem, h Potzner 2ben simán fel tudná szedni kuplunggal vagy akár gázra is testsúlyáthelyezéssel. De halandónak nem kell félni attól, h a VTR 2ben hanyattvágja, nem kaszkadőrködésre született hanem VB-t nyerni.
nem tudom, nekem ez igy is elég volt, nem akartam én kiprobálni csak tesom ment előttem az RRel én meg mondom uccu neki utána, aztán mikor elemlkedett, mindjárt jobb belátásra tértem
egyébként tegnap azt is sikerült megtapasztalnom, hogy 1esben nem lehet ész nélkül huzni neki, mert kerékre áll... eléggé elcsodálkoztam, hogy mi történt
menéztem de csak Fesek is lehetnek tagok....sp az nem odavaló az oldal készitői szerint.... , persze tényleg más kategoria, de fura ez a hozáállás mivel nem hiszem, hogy rontana bármit a klubbon ha lenne benne pár sp...
Hello
Nem is tudtam, hogy van Vtr club is. Most találtam a motor.lap.hu -n. Ha gondoljátok nézzétek meg úgylátom még csak f-es vtr-ek vannak a klubban.
Örülök neki, hogy olyan is jo véleménnyel van rola aki már régebbota használja, egyébként részben igazad van a handjával kapcsolatban, de nekem pl városban 2-3. ban 3000-4000 között gurulva állanod gázon is nagyon tetszik a hangja, főleg ha már meleg a cső , mindenesetre egy tény, ma tesommal mentünk, ő egy cbr1000rr el jött és azt kell mondjam, hogy a V2esnek a hangja egyszerűen jobban bejön, pedig a sornégy se szar, de ez a pörgös V2, ennek nincs párja....... mondjuk tegnap mentünk ugy 100 kmert meg ma kb ugyanennyit... de imádom , mi lesz ha még meg is tanulok vele menni , már alig várom, hogy legyen megfelelő tapasztalatom, bár összehasonlitási alapom nincs, de mindegy, egyenlőre nem is kell
A fogyasztással kapcsolatban még annyit, hogy igaz az alacsony mérték, de..
A nagyon hosszú első fokozat és a hanghatások (durrogás és szörcsögés) arra sarkallnak, hogy még véletlenül se foglalkozzál a fogyasztással. Közúton a nyugodt motorosok közé tartozom, de higgyétek el, hogy ezen a motoron megváltozik mindenki. Állandóan gyorsulok és fékezek tök feleslegesen. Ezért idén már csak pályán fogom használni.
2002-ben vettem újonnan. Elötte 600F és XX volt. Valami mindkettő motorból hiányzott. Az XX kényszerű cseréjekor a kereskedő szinte rábeszélt, hogy ez a motor való nekem, bár én az SP-től féltem a híre miatt. Maximálisan elégedett vagyok vele és megkaptam mindent, ami a másik két motorból hiányzott. Gond az zéró, pedig kapja az ívet rendesen (pálya). Ha csere, akkor ugyanilyen, de egyelőre nincsen tervbe véve.
Végre van 1 fórum erről a motorról!
Nekem tavaly ősszel sikerült megvennem ezt a nagyon jó gépet... Előtte CBR 600 volt...
Azóta 1000 km-t mentem vele,de nagyon tetszik (pláne hogy mostmár be is van állítva a futómű).
Fogyasztás érdekes,nekem is olyan 9 körül volt,de pl Szlovák túrán óvatos 120-140-es tempóba 6.5 lett,mind1 úgy sem ez számít szerintem..:)
és ezen hányan tudnak kommunikálni? meg hol lehet kapni?, enni sztem az enyém is eszik de hát eezt hallottam már mielőtt megvettem, szal ugy 8-10 körül kajálnak ezek közuton is
Heeáát a fogyasztás az nálam a tizet csapkodta140 - 240 km/h terjedő közegben ennél kevesebbre számítottam de a teljesítmény az üzemanyagba kerűl!
Lehet venni motoros cb rádiót aminél a készülék a zsebedben halgató mikrofon meg a bukóban 20-40 ezer forint kb!
Srácok nem tud valaki véletlenül valami infoval szolgálni azzal kapcsolatban, hogy létezik e valami head-set vagy valami megoldás hogy a motorozás közben egymással tudjunk kommunikálni?
Na megvolt az idei első gurulás, nagyon jolesette a kiéhezett szervezetemnek... , asszem imádni fogom ezt a vasat, illetve már most imádom, de ugy érzem nem is fogok benne csalodnim szal azt kapom amit vártam...
Persze azt nem kétlem, h Potzner 2ben simán fel tudná szedni kuplunggal vagy akár gázra is testsúlyáthelyezéssel. De halandónak nem kell félni attól, h a VTR 2ben hanyattvágja, nem kaszkadőrködésre született hanem VB-t nyerni.
az e-bayen még nem néztem,köszi
Ott szokott lenne 1-2 érdekesség:)
Nem tud valaki eladó fejidomot az spre?1 és 2 is jó lenne.Köszi
Nem is tudtam, hogy van Vtr club is. Most találtam a motor.lap.hu -n. Ha gondoljátok nézzétek meg úgylátom még csak f-es vtr-ek vannak a klubban.
A nagyon hosszú első fokozat és a hanghatások (durrogás és szörcsögés) arra sarkallnak, hogy még véletlenül se foglalkozzál a fogyasztással. Közúton a nyugodt motorosok közé tartozom, de higgyétek el, hogy ezen a motoron megváltozik mindenki. Állandóan gyorsulok és fékezek tök feleslegesen. Ezért idén már csak pályán fogom használni.
Végre van 1 fórum erről a motorról!
Nekem tavaly ősszel sikerült megvennem ezt a nagyon jó gépet... Előtte CBR 600 volt...
Azóta 1000 km-t mentem vele,de nagyon tetszik (pláne hogy mostmár be is van állítva a futómű).
Fogyasztás érdekes,nekem is olyan 9 körül volt,de pl Szlovák túrán óvatos 120-140-es tempóba 6.5 lett,mind1 úgy sem ez számít szerintem..:)
Lehet venni motoros cb rádiót aminél a készülék a zsebedben halgató mikrofon meg a bukóban 20-40 ezer forint kb!