Sziaztok , Érzésem szerint itt találok egy , vagy akár több szakértőt köztetek. Az én motorom VTZ 250 . Érdekes zörej van benne , a második km körül. A hang hasonlit az autómotorok kipufógó sortömitése hibájára , vagyis a második km nél,ha behúzum a kuplungot a fordulat esés idején csettegést hallok. A harmadik km - től ez a hang megszűnik , Sőt hazaérek,hagyom állni , kb 5 óra múlva elinditom , és a második km-nél nem hallom,sőt ikább úgyirom,hogy csakis a reggeli hideginditástól működik a probléma. A hideginditáskor nem , de a második km-nél jelenn van ! Találkozott e valamejőtök ijen tünetekkel ?
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a blokkon mit kell átnézni? a hajtókarcsapágy az elvileg elég tré. Ezen kívül akarok nézni egy kompressziót, a vezérmű lánc feszességét, meg szelep hézagokat. Van még valami amit szerintetek fontos ilyenkor ellenőrizni?
Akkor nem tudom, hogy milyen áttételezése lehet az enyémnek, mert az 90-nél 7000-et forog. Az meg változó, mennyire húzom neki. Nekem is repsolt mondtak, de nem mondtak konkrét típust. Annyit tettek hozzá, hogy ásványi legyen. bár elvileg a donor motorba most lett cserélve olaj. A szinttel meg úgy vagyok, hogy az nem baj, ha ennyivel több van benne, de kevesebb ne legyen, hajtástól függetlenül.
A nívó feletti olajszintről már én is olvastam.
A jelzett, "típus hiba" pedig csak 10ezer feletti fordulatnál jelentkezhet.
Megjegyzem az enyém végsebessége 165 Km/h és ekkor forog 10500-at.
Persze, senki sem jár rendszeresen a végsebességgel.
Átlagban, 5-7ezer között forgatom. (90-120 Km/h)
Nekem a felső nívószint alatt, annak közelében van az olaj.
A Repsol-tól pedig mintha csendesebb lenne alapjáraton.
Halika Vivaldi
Nem javaslom a V-Tvint!
Én is azt akartam bele'
,de utánajártam és a Repsolos szaki mondta hogy az lassú járású NAGY V2esekhez való! Harley,chopperek,stb...mieink meg pörgősek nagyon,ahhoz nem ajánlott!
Csak jeleztem,de te döntesz:-)
Mielőbbi motorosidőt!
Üdv vivaldi2000!
Köszönöm az infókat, bár én úgy tudtam, hogy az olajszintnek a fölső nívó fölött kell lennie (az ablak tetejéig). Legalább is mindenki ezt mondta, hogy ennek a motornak ez típus hibája, hogy máskülönben nincs rendes olajozása a csapágynak. Amúgy amiket említett, azok az én motoromba jók voltak, a másikat a héten fogom ellenőrizni. Karbiszonkront mindenképp akarok ha elkészül. De ezen kívül még sokmindent kell csinálni rajta
Széles utat!
Szia!
Ha motorodat, eddig is rendszeresen használták, az jó.
A hangja elárulja, hogy érdemes e vezérmű láncot feszíteni, szelepet állítani, vagy szükséges e a karbiszinkron.
Szerintem, először motorozz vele pár száz Km-t és ismerd ki a gépet.
Más:
Egy hajlékony, vékony rúd végére erősített mágnessel nyúlj bele a tankba.
Összeszedi a nem oda illő szemetet.
Már ha van benne!
Érdemes egy kis benzinadalékkal a karburátort is kitisztítani.
Teletanknál beleöntöd az adalékot a tankba és közlekedsz vele.
Használni fog!
Olajból, 20W50 kell bele.
Én, Repsol-t használok 4T V-Twin-t.
Középállványon az olajszint a nívószint jelölések között legyen.
Mellékelt kép!
Ha a kerekein áll a motor és ráül valaki, akkor a felső szinthez legyen közelebb az olaj szint!
Köszönöm! Azt kimaradt a bemutatásból, hogy egy '83-mas VT250F-em van. Az lenne a kérdésem, hogy mi a véleményetek az újra festésről? érdemes, vagy inkább hagyjam meg a kicsit kopottabb de gyári fényezést? Meg a motorblokkban mit érdemes átnézni egy nagyszervíznél? a blokon kívül elvileg mindent átnéztem. Meg ha van hasznos, de nem túl ismert tippetek a motorral kapcsolatba (mint pl a magasabb olajszint) azt is szívesen olvasom :)
Hali! Srácok, kb fél éve vagyok VT-s :D Most küldték a linket, a légszűrő javítás miatt. Remélem be fog válni. Most kezdtem neki a felújításnak. Remélem tudtok segiteni, ha szükségem lesz rá ;)
Szevasztok!
Eladóvá vált szeretett VT-m,pöcc röffre indul és semmi füst hidegen se.11 éve van nálam,sok törődést kapott tőlem 24ezerrel vettem és jelenleg 113ezer km van benne kb semmi csörgés nincs 36 LE-s,3-3,5 literes fogyasztás van,kevesebbet kell pörgetni mint az újjab társait.'83-as a gép műszaki nélkül az irányár 300ezer...képeket kérésre emailon küldök,még nincs hirdetve mivel szeretném teljesen rendbe tenni a fényezését,pár helyen meg van repedve a festés,tank első fejidom és első sárhányó már kész.Aranysárga színű.
Üdv Mindenkinek!
Szeretnék venni egy vtr250 (új típus) motort, de sajnos csak 1milló körül találtam összesen 2 eladó példányt.Ennyi pénzt nem tudok rászánni. Viszont nézegettem a vt250 xelvis - t is.Bár ebből sem találtam 2-3 darabnál többet, de ezek 300 ezer körül vannak. Ha van valakinek tapasztalata, vagy tud jó állapotú eladó példányt, akkor megköszönöm ha leírja nekem!
Üdv: Tamás
Primium öntap folia ,dekor motyó...Mindent magam csinaltam, anyag költség volt "csak" a pirosra fényezes anyagkltsg: kb 25000ft.
Hondalogo van még, aranykrom, metal arany folian kivagva. 1000 ft / pár.
Ha esetleg kell valami szoljatok azt is meg tudom csinaltatni pl logok, nyomtatot matrica, karbonozas...
Nagyon szép lett!
Gratula!
Magad csináltad?
Nekem is tervben van egy teljes körű fényezés.
Talán, majd a télen.
Én persze nem értek a festéshez.
Másra bízom.
Mennyibe fájt?
A jelzett, "típus hiba" pedig csak 10ezer feletti fordulatnál jelentkezhet.
Megjegyzem az enyém végsebessége 165 Km/h és ekkor forog 10500-at.
Persze, senki sem jár rendszeresen a végsebességgel.
Átlagban, 5-7ezer között forgatom. (90-120 Km/h)
Nekem a felső nívószint alatt, annak közelében van az olaj.
A Repsol-tól pedig mintha csendesebb lenne alapjáraton.
Nem javaslom a V-Tvint!
Én is azt akartam bele'
,de utánajártam és a Repsolos szaki mondta hogy az lassú járású NAGY V2esekhez való! Harley,chopperek,stb...mieink meg pörgősek nagyon,ahhoz nem ajánlott!
Csak jeleztem,de te döntesz:-)
Mielőbbi motorosidőt!
Köszönöm az infókat, bár én úgy tudtam, hogy az olajszintnek a fölső nívó fölött kell lennie (az ablak tetejéig). Legalább is mindenki ezt mondta, hogy ennek a motornak ez típus hibája, hogy máskülönben nincs rendes olajozása a csapágynak. Amúgy amiket említett, azok az én motoromba jók voltak, a másikat a héten fogom ellenőrizni. Karbiszonkront mindenképp akarok ha elkészül. De ezen kívül még sokmindent kell csinálni rajta
Széles utat!
Ha motorodat, eddig is rendszeresen használták, az jó.
A hangja elárulja, hogy érdemes e vezérmű láncot feszíteni, szelepet állítani, vagy szükséges e a karbiszinkron.
Szerintem, először motorozz vele pár száz Km-t és ismerd ki a gépet.
Más:
Egy hajlékony, vékony rúd végére erősített mágnessel nyúlj bele a tankba.
Összeszedi a nem oda illő szemetet.
Már ha van benne!
Érdemes egy kis benzinadalékkal a karburátort is kitisztítani.
Teletanknál beleöntöd az adalékot a tankba és közlekedsz vele.
Használni fog!
Olajból, 20W50 kell bele.
Én, Repsol-t használok 4T V-Twin-t.
Középállványon az olajszint a nívószint jelölések között legyen.
Mellékelt kép!
Ha a kerekein áll a motor és ráül valaki, akkor a felső szinthez legyen közelebb az olaj szint!
Széles utat!
Üdv a főrumon.
Természetesen kapsz segítséget! Kérdezz, bátran! Azért is van ez a fórum, hogy segítsünk egymásnak.
Köszönöm! :)
Érdekelne hol tudnák ilyen konzolt szerezni/venni? Tudnál segíteni?
Eladóvá vált a vt250-esem. Bordó szinű, teljesen megkímélt állapotban. Szivartöltő is van rajta, ha menet közben merülne a gps . Dobozt adok hozzá.
Eladóvá vált szeretett VT-m,pöcc röffre indul és semmi füst hidegen se.11 éve van nálam,sok törődést kapott tőlem 24ezerrel vettem és jelenleg 113ezer km van benne kb semmi csörgés nincs 36 LE-s,3-3,5 literes fogyasztás van,kevesebbet kell pörgetni mint az újjab társait.'83-as a gép műszaki nélkül az irányár 300ezer...képeket kérésre emailon küldök,még nincs hirdetve mivel szeretném teljesen rendbe tenni a fényezését,pár helyen meg van repedve a festés,tank első fejidom és első sárhányó már kész.Aranysárga színű.
email: sv1000sp@freemail.hu
VT250 F2 ?
Nagyon szép és nagyon jó állapotban (44 LE!).
Rendszámozva, 225 ezerért?
Bővebben, képekkel privát mailre!
Üdv.
Szeretnék venni egy vtr250 (új típus) motort, de sajnos csak 1milló körül találtam összesen 2 eladó példányt.Ennyi pénzt nem tudok rászánni. Viszont nézegettem a vt250 xelvis - t is.Bár ebből sem találtam 2-3 darabnál többet, de ezek 300 ezer körül vannak. Ha van valakinek tapasztalata, vagy tud jó állapotú eladó példányt, akkor megköszönöm ha leírja nekem!
Üdv: Tamás
Hondalogo van még, aranykrom, metal arany folian kivagva. 1000 ft / pár.
Ha esetleg kell valami szoljatok azt is meg tudom csinaltatni pl logok, nyomtatot matrica, karbonozas...
Maszkolással vagy matricával?
Gratula!
Magad csináltad?
Nekem is tervben van egy teljes körű fényezés.
Talán, majd a télen.
Én persze nem értek a festéshez.
Másra bízom.
Mennyibe fájt?