Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziaztok , Érzésem szerint itt találok egy , vagy akár több szakértőt köztetek. Az én motorom VTZ 250 . Érdekes zörej van benne , a második km körül. A hang hasonlit az autómotorok kipufógó sortömitése hibájára , vagyis a második km nél,ha behúzum a kuplungot a fordulat esés idején csettegést hallok. A harmadik km - től ez a hang megszűnik , Sőt hazaérek,hagyom állni , kb 5 óra múlva elinditom , és a második km-nél nem hallom,sőt ikább úgyirom,hogy csakis a reggeli hideginditástól működik a probléma. A hideginditáskor nem , de a második km-nél jelenn van ! Találkozott e valamejőtök ijen tünetekkel ?
Sziaztok
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a blokkon mit kell átnézni? a hajtókarcsapágy az elvileg elég tré. Ezen kívül akarok nézni egy kompressziót, a vezérmű lánc feszességét, meg szelep hézagokat. Van még valami amit szerintetek fontos ilyenkor ellenőrizni?
Akkor nem tudom, hogy milyen áttételezése lehet az enyémnek, mert az 90-nél 7000-et forog. Az meg változó, mennyire húzom neki. Nekem is repsolt mondtak, de nem mondtak konkrét típust. Annyit tettek hozzá, hogy ásványi legyen. bár elvileg a donor motorba most lett cserélve olaj. A szinttel meg úgy vagyok, hogy az nem baj, ha ennyivel több van benne, de kevesebb ne legyen, hajtástól függetlenül.
A nívó feletti olajszintről már én is olvastam.
A jelzett, "típus hiba" pedig csak 10ezer feletti fordulatnál jelentkezhet.
Megjegyzem az enyém végsebessége 165 Km/h és ekkor forog 10500-at.
Persze, senki sem jár rendszeresen a végsebességgel.
Átlagban, 5-7ezer között forgatom. (90-120 Km/h)
Nekem a felső nívószint alatt, annak közelében van az olaj.
A Repsol-tól pedig mintha csendesebb lenne alapjáraton.
Halika Vivaldi
Nem javaslom a V-Tvint!
Én is azt akartam bele'
,de utánajártam és a Repsolos szaki mondta hogy az lassú járású NAGY V2esekhez való! Harley,chopperek,stb...mieink meg pörgősek nagyon,ahhoz nem ajánlott!
Csak jeleztem,de te döntesz:-)
Mielőbbi motorosidőt!
Üdv vivaldi2000!
Köszönöm az infókat, bár én úgy tudtam, hogy az olajszintnek a fölső nívó fölött kell lennie (az ablak tetejéig). Legalább is mindenki ezt mondta, hogy ennek a motornak ez típus hibája, hogy máskülönben nincs rendes olajozása a csapágynak. Amúgy amiket említett, azok az én motoromba jók voltak, a másikat a héten fogom ellenőrizni. Karbiszonkront mindenképp akarok ha elkészül. De ezen kívül még sokmindent kell csinálni rajta
Széles utat!
Szia!
Ha motorodat, eddig is rendszeresen használták, az jó.
A hangja elárulja, hogy érdemes e vezérmű láncot feszíteni, szelepet állítani, vagy szükséges e a karbiszinkron.
Szerintem, először motorozz vele pár száz Km-t és ismerd ki a gépet.
Más:
Egy hajlékony, vékony rúd végére erősített mágnessel nyúlj bele a tankba.
Összeszedi a nem oda illő szemetet.
Már ha van benne!
Érdemes egy kis benzinadalékkal a karburátort is kitisztítani.
Teletanknál beleöntöd az adalékot a tankba és közlekedsz vele.
Használni fog!
Olajból, 20W50 kell bele.
Én, Repsol-t használok 4T V-Twin-t.
Középállványon az olajszint a nívószint jelölések között legyen.
Mellékelt kép!
Ha a kerekein áll a motor és ráül valaki, akkor a felső szinthez legyen közelebb az olaj szint!

Széles utat!
Köszönöm! Azt kimaradt a bemutatásból, hogy egy '83-mas VT250F-em van. Az lenne a kérdésem, hogy mi a véleményetek az újra festésről? érdemes, vagy inkább hagyjam meg a kicsit kopottabb de gyári fényezést? Meg a motorblokkban mit érdemes átnézni egy nagyszervíznél? a blokon kívül elvileg mindent átnéztem. Meg ha van hasznos, de nem túl ismert tippetek a motorral kapcsolatba (mint pl a magasabb olajszint) azt is szívesen olvasom :)
Szia!
Üdv a főrumon.
Természetesen kapsz segítséget! Kérdezz, bátran! Azért is van ez a fórum, hogy segítsünk egymásnak.
ÜDv! lehet engem érdekelne a motor, képet, és bővebb írást kérhetnék róla ? :) Küldheted e-mail címemre :) karakoroland@gmail.com :)
Köszönöm! :)
Szia!

Érdekelne hol tudnák ilyen konzolt szerezni/venni? Tudnál segíteni?
Hali! Srácok, kb fél éve vagyok VT-s :D Most küldték a linket, a légszűrő javítás miatt. Remélem be fog válni. Most kezdtem neki a felújításnak. Remélem tudtok segiteni, ha szükségem lesz rá ;)
Sziasztok!

Eladóvá vált a vt250-esem. Bordó szinű, teljesen megkímélt állapotban. Szivartöltő is van rajta, ha menet közben merülne a gps . Dobozt adok hozzá.
Szevasztok!
Eladóvá vált szeretett VT-m,pöcc röffre indul és semmi füst hidegen se.11 éve van nálam,sok törődést kapott tőlem 24ezerrel vettem és jelenleg 113ezer km van benne kb semmi csörgés nincs 36 LE-s,3-3,5 literes fogyasztás van,kevesebbet kell pörgetni mint az újjab társait.'83-as a gép műszaki nélkül az irányár 300ezer...képeket kérésre emailon küldök,még nincs hirdetve mivel szeretném teljesen rendbe tenni a fényezését,pár helyen meg van repedve a festés,tank első fejidom és első sárhányó már kész.Aranysárga színű.
A képeket megköszönném.Évjárat, km ?
email: sv1000sp@freemail.hu
Szia SVTamás!
VT250 F2 ?
Nagyon szép és nagyon jó állapotban (44 LE!).
Rendszámozva, 225 ezerért?
Bővebben, képekkel privát mailre!
Üdv.
Üdv Mindenkinek!
Szeretnék venni egy vtr250 (új típus) motort, de sajnos csak 1milló körül találtam összesen 2 eladó példányt.Ennyi pénzt nem tudok rászánni. Viszont nézegettem a vt250 xelvis - t is.Bár ebből sem találtam 2-3 darabnál többet, de ezek 300 ezer körül vannak. Ha van valakinek tapasztalata, vagy tud jó állapotú eladó példányt, akkor megköszönöm ha leírja nekem!
Üdv: Tamás
Ilyen volt a tank....
Es koszi...ez a celom hogy tetszen ,es ne csak nekem,akadjanak rajt a szemek...26 eves motor is lehet szép.
Primium öntap folia ,dekor motyó...Mindent magam csinaltam, anyag költség volt "csak" a pirosra fényezes anyagkltsg: kb 25000ft.
Hondalogo van még, aranykrom, metal arany folian kivagva. 1000 ft / pár.
Ha esetleg kell valami szoljatok azt is meg tudom csinaltatni pl logok, nyomtatot matrica, karbonozas...
A tankon a Honda emblémát, hogyan csináltátok?
Maszkolással vagy matricával?
Nagyon szép lett!
Gratula!
Magad csináltad?
Nekem is tervben van egy teljes körű fényezés.
Talán, majd a télen.
Én persze nem értek a festéshez.
Másra bízom.
Mennyibe fájt?
Egyebkent minden ami festva van rajta ,át lett fényezve á -zig.:-)
A tankot is....:-)