Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!

Típus és kategória váltás miatt eladósorba került 23 éves Xelvis-em, 20150414 - ig forgalmival.
Szerintem jó állapotban, 55.000 km - rel. A műanyag elemeken apróbb karcolások vannak . Hidegben melegben pöcc-röff, napi szinten használom. 3 és fél éve van nálam ezalatt 20.000 km mentem vele. Most kapott ( 500 km rel ezelőtt egy pár Michelin Pilot Activ-ot. Aksi 3 éves Láncszett 3 éves. Az ára rugalmas, mert van egy komplett 1996 os (papiros ideiglenesen kivonva a forgalomból) Xelvisem is működőképes kisebb sérülésekkel de a sérült elemek szakszerűen ragasztva ( nincs festve). + van egy vázam kerekekkel kábelkötegekkel, elektronikával, lengővillával-ezek mind működő dolgok.
A motorok Budapesten vannak, a hirdetést pénteken-szombaton fogom feladni, gondoltam előtte ide írok, hátha valaki kedvet kap.
Kérésre képeket tudok küldeni.
Üdv
Helló köszi amúgy te melyiket használod ? Én nem használom extrém fordulaton a gépet "úgy érzem" max 8000 ig forgatom... Ez gondolom nem extra igénybevétel neki 8000 min-1 nél 110-km/h val megyek az nekem is elég és a gépnek is, amúgy van egy új fogyasztási adatom 11,68 liter 295 km re és átlag 7000-es fordulaton.
Szia Kölce!
Mellékelem a leírást és benne a gyertya adatokat.
Ha lehet iridiumosat vegyél bele.
http://gyujtogyertya-izzitogye...
Köszöi akkor gyertya csere lesz, melegen sehogy sem indult csak sok indítozás után! de tegnap miután kiszedtem a gyertyákat és összébb ütöttem a hézagot így jobb lett. Letudnád írni a pontos gyertyatipust amit használsz? mert vennék bele... előszőr ezt próbálom... köszi :)
Szia Kölce!
Írtad, hogy beállítottad a gyertyahézagokat. Az előírt hézag: 0,9mm. A gyertya is lehet hibás. Ha a gyertyán, közvetlenül a fém ház fölött a porcelánon barnás vagy sárgás elszíneződést találsz, akkor azt a gyertyát cserélni kell. Belülről szétég és nem ad egyenletes és megfelelő erősségű szikrát. A hideg-meleg indítási nehézségeknek a leggyakoribb oka a rosszul beállított karburátor. A Te motorod, melegen is csak szívatóval indul? Akkor, kevés benzint és/vagy túl sok levegőt kap a motorod. Vagyis "szegény" a keverék!
Na kis kiegészítés ha nem olyan egyértelmű:) Hidegen szivatóval indult könnyen! Melegen pedig szinte alig vagy fél perc keszeválás (indítózás) után csak :( de remélem nincs nagy baja...
Sziasztok, srácok miért lehetett az hogy nem indult könnyen a Honda? ja és Melegen hidegen szivatóval pöccre indult! Ma kivettem a gyertyákat és meglepetésemre elég szépek voltak kivéve a menet fölött volt egy kis dzsuva barnás... Ledrótkeféztem kicsit összenyomtam a hézagot mert szemre majd 1,5 1,8 mm lehetett soknak tűnt... Összeraktam indult szépen és most melegen is indult pöccre... de esetleg valami ötlet ha továbbra is fent állna a hiba?
Helló srácok köszönöm bár nem igazán akarok itt róla beszélni de nem... na mindegy köszi... :)
Hali Kölce!
Először is gratulálok hogy apa lettél !
Én is az vagyok immár két éve és a fiamat le nem tudom vakarni a motorról ha meglátja egyébként most vettem egy 600-as cbr f-t nagyobb túrákra mivel a kis 250-es futóművileg(hátsó rugóstag leginkább)nem bírja igazán a kiképzést kétszeméllyel és megpakolva...
Üdv az apák klubjában
Üdv.:Ády
heló köszi és igen :) én is oda vissza kb 40 km et motorozok de jobb mind kocsival jólesik,reggel felébredek tőle... na majd beszélek mára elfáradtam csőcső
Szia Kölce!

Gratulálok!
Szóval, van utánpótlás?!
Biztosan, megszeretteted majd vele a motorozást.
A múlt héten minden nap esett az eső. Nem is akarok emlékezni rá! Elő sem hoztam a garázsból a gépet. Kénytelen voltam autóval járni. Pedig, azt nagyon nem szeretem. De vasárnaptól kezdve, minden nap letekerek vele 50-100 Km. Én is motorral járok melóba mint Te. Oda-vissza kb. 40 Km jó minőségű sík egyenes főút. Nem sok, de imádom a kora reggeli száguldást.
Helló srácok hát apuka lettem nemrégen... mi a helyzet veletek nagy a csend itt a fórumon nem sokára indulok haza melóból a mocival ma szép az idő, motorral rendben minden a Continental gumi még bírja hátul. 1050 km mentem vele eddig, szerintem a jövő hónapot még kihúzza a gumi elvileg most értem vele a kopáshatárolóig. Reményeim szerint, a másik gumim 2 évet elkell menjen ilyen alapon... sziasztok széles utat.
Hello!

Sajna már elkelt.
Sziasztok olajcsere kész. Kéne jóidő
Szia! Érdekelne a Martin dob! Mennyiért árulod?
Sziasztok!
Ha valakit érdekel, eladó a motorom (MC20 Spada):
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vt_250_f2_spada-7
853969
Végül is újonnan ez a legolcsóbb nem neve sincs gumi rá, ami szerintem arra tökéletes hogy A-B elvigye a motort biztonságosan! Ha bemelegedik kanyarban sincs vele gond Mecsekben tesztelve kb 10km kanyargós szakaszon Orfű felé...
Szia robeeka!
Én az idén vettem hátúra egy új Continental Conti Twist SM 130x70x17" gumit. Eddig 900 Km-t mentem vele és elégedett vagyok. Az első tapasztalataimat a /vivaldi2000
[1307] március 15. 16:38/ hozzászólásomban olvashatod.
Talán ez is segít kicsit.
Házhoz szállítva, 17ezerbe került, ami nem rossz ár!
Üdv:
Jó választást!
Hali megoldottam ma szétkaptam melóhelyen a sárkányt :D hát kérem olajos és egy tekercsrugó rugóerőfeszítéssel 7 fokozatba állítható! 4-esen volt mikor megvettem a motort most egy célszerszám segítségével kb 5-7mm t tudtam rajta feszíteni 7 állásban van jelenleg de bővebbet majd később. 2 személyhez szerintem ez elengedhetetlen lépés volt. Gumi Continentalok vannak rajta most párban szinte a legolcsóbb új gumi rá! hamar melegedik meglepően jól tapad száraz körülmények között. Vizesen már figyelni kell vele könnyen csúszik a fényes kátrányfoltokon! kanyarban is! most hátul cserés lesz a közeljövőben De a másik aszem Dunlop már nem is tudom már ott figyel a garázsban Nagyjából ennyi.
Sziasztok!
Gumi csere előtt állok. Szeretném a segítségeteket kérni a választáshoz, ki milyet használ és mik a tapasztalatok ?
Üdv az új tagoknak !
robeeka
Hali!
Magam se tudtam volna jobban összefoglalni.
A szimeringet alul lessétek hogy nem-e szivárog ki az olaj nagyobb nyomásnál.
Üdv.:Ády
Szia!
A rugós tagban természetesen van olaj is.
A levegővel az előfeszítést tudod szabályozni.
Ez a szelep, a rugós tag tetejénél egy kb. 8 cm hosszú, tömlő végén van.
Leveszed a jobb oldali műanyag burkolatot.
Az elektromos csatlakozók mellett jobbra fent, találod a tömlő végén a szelepet. Kép!
Óvatosan, kézi pumpával célszerű feltölteni.
Gyakran ellenőrizd, hogy esetleg nem szökik e el a levegő.
Ajánlott nyomás 2-4 bar.
Levegőnyomással? nem tudom én szerintem olajos és tekercsrugós...
de akkor egy szelepnek kéne benne lenni valahol vagyis hol mert nem nézegettem annyira eddig. Alul lenne? na most elhültem :O
Szia Kölce!

Az idő tényleg nagyon fránya. Egy hete nem tudok motorozni miatta. Pedig vasárnap a Koppány-monostori találkozóra motorral szeretnék menni.
Szerintem a hátsó teleszkóp a tieden is levegőnyomással szabályozható. Két személynél én 3,7-4,0 Bar nyomást pumpálok bele.
Hali srácok nagy a csend már vagy 5 napja nem motoroztam rendesen :( még melóba sem tudtam eljönni mert szar az idő minden reggel esik nálunk Várom hogy javuljon az idő... olyan kérdésem volna hogy a hátsó rugós tagon hogy lehet feszíteni még kicsit. Alattam jó most, de egyik haverom szeretne nagyon eljönni velem egy kis motorozásra a közeljövőben. Ketten meg hát leszünk vagy 180 kilók a motoron de csak eltudunk menni vele óvatosan jobb úton... Felétek milyen az idő? reméljük május nem lesz ilyen szar ...