Szia!
Ez talán olcsóbb és jobban leírja a méreteket!
Bátran rendelj, nekem is mindig pontosan megérkeztek a
csomagok. A leírás szerint a köv. kompatibilisek:
CBR250 R MC19_1988-1989
VT 250 L Spada / Castel_1988-1990
VTR 250_1988-1990
Szia balocsi78!
Itt egy másik Link. Szintén e bay oldalról!
A fontos méretek összehasonlítása után kiderül, hogy
jó lesz e a Spada-hoz. http://www.ebay.com/itm/MetalG...
Egyébként a henger nem az kopós fajta ...igen japcsi cucc kell hozzá es nem olcso....en csak gyűrüzöm,és láncokat cserélek emiatt mert a henger dugo ki lett mérve nem volt indokolt a furás...a hengerfej már rendben van.
Hú-ha ! Ez esetemben kb 40%-kkal kisebb,vagyis 7.5-8 bár !
Ezt a hibát helyrehozni mondjuk nemkis munka. Bár a munka még nem is gond,de a furatás az biztos húzós,a +-os dugóról meg nem is beszélek. Lehet japánból kéne behozatni ! Szerintem amig nem eszi az olajat addig nincs nagy gond , meg indul pöccre !
Igen áttalakitó távtartó , felfogó perem kell a mástipusú féktárcsához.
Én ojan tárcsát választottam,aminek a központositó furata (agyfurat)kb 5-10mm-rrel legyen nagyobb az eredetitől. Kimértem az oldaltávolságok külömbségét,és a felni illesztőjére csináltam egy ojan vállas perselyt,aminek a válla a megfelelő helyre tette a tárcsát. Ez a csaposalátét áttjött a féktárcsa furatán,és igy erre a kilógó vállra kivülről csináltam egy kb 10mm vastag felszoritó alátétet. Na ezt a két alátétet fúrtam az eredeti osztókörnek megfelelőlen,mivel aztán a 8-as csavarok eredeti helyére rögzitették a tárcsát. Úgyemlékszem,hogy a suzuki felfogó furatain reszelővel igazitottam. Ezek a furatok nemigényelnek pontosságot,mert a peremes belső alátét végzi a tárcsa átmérőt illető központositását.
Kb 3 éve csináltam,akkor lebarnitattam,de mára kikezdte picit a rozsda. Barnitás helyett jó a mattfekete spaj is !
Gondolom nem kicsi a távolságunk,úgyhogy egy helybéli esztergályost keress meg.
Mondjuk én siófok közelében lakom.
Kösz az infót,ez a saválló tárcsa dolog lehervasztott..a te motorod tárcsája passzolna vajon az enyémbe(első)? Mert. Eddig a legolcsóbb 45000ft ....és ha szereznék egy ilyen átmérőjüt lehet az agy részéhez egy átalakitó(lyukosztás miatt)pogácsát csinálni...
Kiváncsi voltam az adatlapodra,és látom a svalbe sorod.
Nemsemmi................én igaz 15 voltam amikor kitoltam a boltból (8600ft - ba került) , több mit 30 évig hű barátom volt,eredeti festésével adtam el kb 6 éve. Igaz az utólsó két évében tátrán motorját épitettem be,de nem azért mert a simson kilehelte volna a lelkét ! Az eredeti blokját is odaadtam. Nagyobb tempóra vágytam,de a honda bőségesen elég,mert rájöttem,hogy 80 felett már a szél is jobban fúj. A gerincsérveim,a gyenge veséim,és a gyenge keringésem is csakis a 70-80 as tempót diktálja. Sajnos idő előtt megöregedtem,vagyis a fiatal éveim ledöcögtem a simsonnal !
Ezvan.
Szeva. Én a polgárdi bontóban vettem,igaz suzukié volt,de pici forgácsoló munkával felraktam rá. Semijen méret sem passzolt,csak a tárcsa külső átmérője,és a forgásiránya. Én 10000ft-ért vettem,igaz 3tized hiányzott,de ez elenyésző. Igaz én esztergályos is vagyok,de nem is hallottam,és én magam se esztergálnám a saválló tárcsát. Bonyolult,mert szerintem a laza csegecselést szétt kéne fúrni. Ha ezt valaki felelősséggel vissza is szegecselné,még akkor sem vállalnék ijen tárcsát felújitani. Elsősorban,mert az új méret 4mm,de ebből csak 4-5 tized hiányozhat ! Vagyis egyszer használatos !
A fékbetétet is olcsón megszereztem,vagyis félig használt (nem égett ! ) szeméjató betéteit forgácsoltam,és reszeltem ojan méretűre mint az eredeti. Ez esetemben 0 ft volt. Én sokat "guritok" vagyis keveset fékezek. Az 1.5 mm-es ferodolokkal 3 évig jártam. Még kibirt volna egy szezont,de az egyik dugó beszorult,és ez miatt is cseréltem már betétet is,ha széttszedtem.
Nincs szimering a szelepszaron? Az erdekes...hat igen komoly javitasokat eszkozolok mert hosszu tavon tervezem a gepet .Egyebkent most teljesen darabokban van mert fényezem is gépet.a végnyomasom nekem is 8.5 volt,keveseltem is....de talán most jobb lesz. Egyebkent a vezérműláncok nyulasa miatt is csökkenhet a végnyomás mert ugye csuszik a szelepek zarasa nyitasa ...féktarcsa gondom van elfogathato aron nem tudod hol lehet kapni ? Meddig lehet lemenni max szabályzással? Ugy ertem hatarértek alá:-) ....
Szeva.
Szerinted a vtz 250-es blokkja azonos lehet a a tieddel ?
Van egy blokkom bontva,gondoltam kettőből lehetne egyet csinálni.
Csak a blokkod a tartozékaival mennyiért adnád ?
Az enyém , már ami működik jól zenél,öreg mint én,de én tőle egy 30-assal idősebb vagyok. Vagyis öreg vasak ezek,eladni nehézkes.
Szeva.
A karbulátor tengelyt , vagy a rést szerintem kétféle móddal lehet javitani. A kisebbik munka : A tengely furatát dörzsárazni,és eztkövetően a felhegesztett tengelyt hozzáilleszteni.
A másik mód (gondolom a tengely sárgarézből is készülhet) ugyancsak a karbulátor furatát körkörössé,vagyis feldörzsárazni,és erre a méretre új tengelyt legyártani. Ez bonyolult lehet,főként a pillangószelep helyének a kivágása. De ojan mód is lehetséges,hogy a kivágást helyettesiteni csak a tengely félbereszelésével. Ez a mód is működhet,csak a pici csavarokat megkell kenni csavar rögzitővel.
Mindenesetre komoj javitásokat ezközölsz.
Az én motoromba kb 40000km lehet. Az első hengerben 8 , még a hátsóban 7.5 bár a végnyomás. A hátsó gyertyám picit feketébb,talánn olajkormos. Elég az olaj cseréig,vagyis elenyészően,de fogy. Lehet őszre én is belenézek,márcsak a vezérműtengely lógása miatt is. Van egy bontott blokkom,ha jó a sikja,lehet ezt rakom fel. A szelepjeit ennek már becsiszoltam.(mondjuk én nememlékszem,hogy szelepszár szimering is nan benne ! ) Egy időben üzemképessé akartam tenni,de a főtengely gépmunkája,és karbulátor,hűtő,gyújtás,légszűrő,termosztát hiánya miatt lemondtam róla.
A működő motorom egyébként 3-3-4 L eszik százon,igaz 75 körül hajtok. A gyertyáit egy szezonba egyszer pb gázzal melegitem amig látok füstöt,lehülés után tűvel kipucolom az elégett kormot. Igy ujból szép az alapjáratom.
A műszakis Xelvisem elkelt. :-(-)
Maradt a donor ami 99%-ban teljes az eke idom és jobb oldali első lábtartó hiányzik, ideiglenesen van kivonva a forgalomból. Járó képes. Motorikusan jó.
Irányár: 120000
+++
Plusz:
Eladó
Egy repedt hátsó idom (sérült),
Egy első kerék csapággyal tengellyel (sérült),
Egy hátsó kerék csapággyal tengellyel gumival,
Egy jobb oldali idom Interurban Cruiser felirattal
Első és hátsó fék tartállyal
Légszűrő ház alja+teteje
Hűtőfolyadék tartály + összekötő fémcső
"Olajteknő" szűrőházzal
Lábtartó idomok
Hátsó kapaszkodó
Szelep fedelek vezérműlánc feszítő + pár belevalóval
Komplett váz lengővillával kábelkötegekkel
Adj egy jó ajánlatot és vidd
A hengerfejet lesikoltattam,szelepeket becsiszoltattam,szelepszárszimering csere. A veztengelyt nem bántottam,lógást nem tapasztaltam,es nem is nagyon lehetne javitani.ill. sok sok pénzért felhegeszt€ssel állitolag. Hengerek alapméreten csak gyűrüzés lesz.főtengely alapon csapágycsészék cseréje lesz,vez.mű láncok csere,elég nyulottak voltak. Karbitengelyeket kellene perselyezni mert lógnak,falsot sziv a karbi. Erre van ötleted esetleg?
Szeva.
Igen............egyértelműen a rugók rövidülése,és ezek lötyögése okozta a zörgést. 3mm-es alátétet raktam be,ezt esztergáltam,úgy hogy a rugó furatába is nyúljon be 5 mm-ert. azért,hogy ez a rövid csap lehetővé teszi,hogy még véletlenül se essen ki. Az összerakást szegecselés helyett 6-os acélcsavarokkal+ röviditett kontraanyával helyettesitettem. 6-os menetet fúrtam az 5-ös szegecs furatába.
Mégegyszer az én motorom jelenségéről. : Reggeli indulásom kb 2.km-énél kiemelt kuplungnál csettegéshez hasonló hang volt.(hasonló hang,mint autóknál a kiégett kipufogó sortömitése következtébeni csettegés) A 4-5ik km után elhagyta,vagyis a melegebb blokk,melegebb olaj után már nem zörgött.
Javitottad e a tieden a vezérműtengely esetleges lógását,ésha igen,mit tettél ? Célszerű e a hengerfejet levenni ? Az enyémnél a tengely mozgatásakor (csavarhúzóval emelgetés) az oljaj mozdul a tengely alól,vagyis enyhe lógás érzékelhető.
Ez talán olcsóbb és jobban leírja a méreteket!
Bátran rendelj, nekem is mindig pontosan megérkeztek a
csomagok. A leírás szerint a köv. kompatibilisek:
CBR250 R MC19_1988-1989
VT 250 L Spada / Castel_1988-1990
VTR 250_1988-1990
http://www.aliexpress.com/item...
Itt egy másik Link. Szintén e bay oldalról!
A fontos méretek összehasonlítása után kiderül, hogy
jó lesz e a Spada-hoz.
http://www.ebay.com/itm/MetalG...
Olvastam a hozzá szólásodat.
Nos ebay-n szinte minden kapható.
http://www.ebay.com/itm/Front-...
Ezt a hibát helyrehozni mondjuk nemkis munka. Bár a munka még nem is gond,de a furatás az biztos húzós,a +-os dugóról meg nem is beszélek. Lehet japánból kéne behozatni ! Szerintem amig nem eszi az olajat addig nincs nagy gond , meg indul pöccre !
Üdv
Én ojan tárcsát választottam,aminek a központositó furata (agyfurat)kb 5-10mm-rrel legyen nagyobb az eredetitől. Kimértem az oldaltávolságok külömbségét,és a felni illesztőjére csináltam egy ojan vállas perselyt,aminek a válla a megfelelő helyre tette a tárcsát. Ez a csaposalátét áttjött a féktárcsa furatán,és igy erre a kilógó vállra kivülről csináltam egy kb 10mm vastag felszoritó alátétet. Na ezt a két alátétet fúrtam az eredeti osztókörnek megfelelőlen,mivel aztán a 8-as csavarok eredeti helyére rögzitették a tárcsát. Úgyemlékszem,hogy a suzuki felfogó furatain reszelővel igazitottam. Ezek a furatok nemigényelnek pontosságot,mert a peremes belső alátét végzi a tárcsa átmérőt illető központositását.
Kb 3 éve csináltam,akkor lebarnitattam,de mára kikezdte picit a rozsda. Barnitás helyett jó a mattfekete spaj is !
Gondolom nem kicsi a távolságunk,úgyhogy egy helybéli esztergályost keress meg.
Mondjuk én siófok közelében lakom.
Szép napot holnapra.
Nemsemmi................én igaz 15 voltam amikor kitoltam a boltból (8600ft - ba került) , több mit 30 évig hű barátom volt,eredeti festésével adtam el kb 6 éve. Igaz az utólsó két évében tátrán motorját épitettem be,de nem azért mert a simson kilehelte volna a lelkét ! Az eredeti blokját is odaadtam. Nagyobb tempóra vágytam,de a honda bőségesen elég,mert rájöttem,hogy 80 felett már a szél is jobban fúj. A gerincsérveim,a gyenge veséim,és a gyenge keringésem is csakis a 70-80 as tempót diktálja. Sajnos idő előtt megöregedtem,vagyis a fiatal éveim ledöcögtem a simsonnal !
Ezvan.
A fékbetétet is olcsón megszereztem,vagyis félig használt (nem égett ! ) szeméjató betéteit forgácsoltam,és reszeltem ojan méretűre mint az eredeti. Ez esetemben 0 ft volt. Én sokat "guritok" vagyis keveset fékezek. Az 1.5 mm-es ferodolokkal 3 évig jártam. Még kibirt volna egy szezont,de az egyik dugó beszorult,és ez miatt is cseréltem már betétet is,ha széttszedtem.
Tudod e a hengerek újkori végnyomását ?
Szép napot holnapra
Küldj egy email címet
robeeka
Szerinted a vtz 250-es blokkja azonos lehet a a tieddel ?
Van egy blokkom bontva,gondoltam kettőből lehetne egyet csinálni.
Csak a blokkod a tartozékaival mennyiért adnád ?
Az enyém , már ami működik jól zenél,öreg mint én,de én tőle egy 30-assal idősebb vagyok. Vagyis öreg vasak ezek,eladni nehézkes.
Te mennyit kaptál a motorodért?
Szép napot holnapra.
A karbulátor tengelyt , vagy a rést szerintem kétféle móddal lehet javitani. A kisebbik munka : A tengely furatát dörzsárazni,és eztkövetően a felhegesztett tengelyt hozzáilleszteni.
A másik mód (gondolom a tengely sárgarézből is készülhet) ugyancsak a karbulátor furatát körkörössé,vagyis feldörzsárazni,és erre a méretre új tengelyt legyártani. Ez bonyolult lehet,főként a pillangószelep helyének a kivágása. De ojan mód is lehetséges,hogy a kivágást helyettesiteni csak a tengely félbereszelésével. Ez a mód is működhet,csak a pici csavarokat megkell kenni csavar rögzitővel.
Mindenesetre komoj javitásokat ezközölsz.
Az én motoromba kb 40000km lehet. Az első hengerben 8 , még a hátsóban 7.5 bár a végnyomás. A hátsó gyertyám picit feketébb,talánn olajkormos. Elég az olaj cseréig,vagyis elenyészően,de fogy. Lehet őszre én is belenézek,márcsak a vezérműtengely lógása miatt is. Van egy bontott blokkom,ha jó a sikja,lehet ezt rakom fel. A szelepjeit ennek már becsiszoltam.(mondjuk én nememlékszem,hogy szelepszár szimering is nan benne ! ) Egy időben üzemképessé akartam tenni,de a főtengely gépmunkája,és karbulátor,hűtő,gyújtás,légszűrő,termosztát hiánya miatt lemondtam róla.
A működő motorom egyébként 3-3-4 L eszik százon,igaz 75 körül hajtok. A gyertyáit egy szezonba egyszer pb gázzal melegitem amig látok füstöt,lehülés után tűvel kipucolom az elégett kormot. Igy ujból szép az alapjáratom.
Szép napot holnapra.
A műszakis Xelvisem elkelt. :-(-)
Maradt a donor ami 99%-ban teljes az eke idom és jobb oldali első lábtartó hiányzik, ideiglenesen van kivonva a forgalomból. Járó képes. Motorikusan jó.
Irányár: 120000
+++
Plusz:
Eladó
Egy repedt hátsó idom (sérült),
Egy első kerék csapággyal tengellyel (sérült),
Egy hátsó kerék csapággyal tengellyel gumival,
Egy jobb oldali idom Interurban Cruiser felirattal
Első és hátsó fék tartállyal
Légszűrő ház alja+teteje
Hűtőfolyadék tartály + összekötő fémcső
"Olajteknő" szűrőházzal
Lábtartó idomok
Hátsó kapaszkodó
Szelep fedelek vezérműlánc feszítő + pár belevalóval
Komplett váz lengővillával kábelkötegekkel
Adj egy jó ajánlatot és vidd
bacsorobert@gmail.com
8-19 óráig
06/70-953-3136
Igen............egyértelműen a rugók rövidülése,és ezek lötyögése okozta a zörgést. 3mm-es alátétet raktam be,ezt esztergáltam,úgy hogy a rugó furatába is nyúljon be 5 mm-ert. azért,hogy ez a rövid csap lehetővé teszi,hogy még véletlenül se essen ki. Az összerakást szegecselés helyett 6-os acélcsavarokkal+ röviditett kontraanyával helyettesitettem. 6-os menetet fúrtam az 5-ös szegecs furatába.
Mégegyszer az én motorom jelenségéről. : Reggeli indulásom kb 2.km-énél kiemelt kuplungnál csettegéshez hasonló hang volt.(hasonló hang,mint autóknál a kiégett kipufogó sortömitése következtébeni csettegés) A 4-5ik km után elhagyta,vagyis a melegebb blokk,melegebb olaj után már nem zörgött.
Javitottad e a tieden a vezérműtengely esetleges lógását,ésha igen,mit tettél ? Célszerű e a hengerfejet levenni ? Az enyémnél a tengely mozgatásakor (csavarhúzóval emelgetés) az oljaj mozdul a tengely alól,vagyis enyhe lógás érzékelhető.
Üdv.