Nekem VT 250 F van már megvan 5éve azóta probléma mentesen használtuk felváltva édesapámmal. nagyon szeretjük tiszta élvezet vele a motorozás. olyan problémában szeretném kérni a segítségeteket, hogy hol találhatok hozzá vagy kinél a gyújtótrafó előtti egységet ami a fordulat szám mérést is előállítja, ugyanis nekem ez a minap megadta magát és így csak egy henger megy. a segítséget előre is köszönöm
Balázs
Sziasztok!
Honda Spada motoromon vezérműláncot cserélnék.Érdekes módon már 13 000 km-t futott korában is csörgött hidegen. Sajnos egy blokkcserén már túl vagyok, az előző kenéshiány miatt hajtókarcsapágyas lett. Utólag mondták ,hogy az olajszintnek a max jelzés felett kell lennie, mivel nem ott volt,a felcspódó és nem elég gyorsan lefolyó olaj miatt levegőt szívhatott ,pedig csak néhány másodpercig volt 13 000-es forulat felett, illetve a fogaskerék olajszivattyú belsejében bemaródások voltak,(valami keményet ehetett a szivattyú ,az egyik himbából ki volt törve egy darab), ami okozhatta a nem megfelelő olajnyomást.Szóval gyerek korától csörög a blokk , ezért a feszítő típushibájára gondolnék, amit esetleg egy erősebb előfeszítő rugóval orvosolni lehetne (bár ez jobban igénybevenné a láncot?) minden esetre először egy lánccserével próbálkoznék.Az lenne a kérdésem, hogy a vez lánc nittelő szemet csk célszerszámmal lehet összerakni? Ha igen hol lehet beszerezni hozzá? Gondolom a különböző típusú lánchoz saját szerszám kell.
Sziasztok!
Segjtséget szeretnék kérni a motor volt a vtm karbiszinkronon ,jelenleg nincs alapárat ha gázt húzok neki utána csak 3-4 ezerig ejti vissza a fordulatot .Mi lehet a baj honda vt250 f a moci tipusa.
Hali ! Levegő szűrőt nehéz szerezni amikor én akartam akkor olyan 20 ezret mondtak rá,ha vissza lapozol a fórumon akkor találsz leírást hogyan készíts fillérekből levegőszűrőt.Ha jól emlékszem a cma motornál bontottak spadát kérdez rá hogy van-e műszerfaluk hozzá.
Sziasztok, segítséget szeretnék tőletek kérni. Most vásároltam egy Honda Vt 250 spada motor (1991) és sajnos nincs meg hozzá a saját műszerfala. Tudtok nekem esetleg ebben segíteni? Honnan tudnák beszerezni? Esetleg valami szép esztétikus univerzális műszerfalat?
Másik Kérdésem hogy most neki álltam olaj gyertya csere meg ami szükséges, de levegő szűrőt sehol sem találok hozzá neten. A benne Található szűrő típusa HM KY6 KI Előre is köszönöm annak aki esetleg tud hasznos infóval szolgálni.
Üdv: Ottó
Ez az Actevo ásványi, pont azért vettem ilyet. Szerencsére van autószerelő rokon, így az ő kedvezményével 1500 ft/ liter áron veszem. Nem tudom, hogy az olaj miatt csörög-e ennyire, de már csak 3000 km, és olajcsere jön, akkor kipróbálok valami másikat. Mit ajánlasz, jobb fajtát, amitől nem zakatolhat ennyire?
Olajba majdnem beletaláltál,ásványi 20 vagy 15W-50 pont jó bele,én is Castrol-párti vagyok,bár szakik szerint mostanában nem ők a csúcs enyhén szólva.Speciel legutóbb én 1flaska Activeot,meg 1 flaska 10w-40es
ásványi Texacot öntöttem bele.Pénztárcád szerint lehet jobbat is belerakni,a Castrol és a Repsol a belépőszint 2000ft/l alatti árakon. A japán Eneost mondják,hogy jó is és nem is drága 10W-40 ENEOS City-Max 4T 2000körüli áron van.
Lehet ezekhez még vezérműláncot kapni egyáltalán? Mert az enyémbe szerintem meg az eredetik vannak, és olyan 200 e km körül járhat a motor, és alapjáraton, meg mindenhogy csörög. Pont ezért se nagyon pörgetem. Amikor menni akarok vele, akkor szoktam olyan 10-11-ig, mert ott van nyomaték-teljesítmény csúcs, felesleges annál jobban pörgetni. Viszont tudok egy eladó Vt-t, állítólag 14 ezret futott csak, tervezem megvenni, és kicserélni a blokkot, vagy valami, lehet, h jobban járnék vele. Egyébként Castrol Actevo 20w50-es olajat használok bele. Az jó?
Hali Foxbed!
Igen volt vele alsó spoiler.Azzal együtt vettem csak nem ilyen színű volt,hanem sötét bordó és szürke váz.de most sárga és meg akarom csinálni majd rajta a gyári fényezést csak sárga feketében .Matricáim már vannak.
Üdv.:Ády
Hali Adam993!
Hát bizony akkor sok mindent szét kell szedni még a fogaskerékházat is meg a vízpumpát is le kell bontani hogy tömítést tudjál cserélni meg pasztával bekenni.Nekem is csöpögött aztán megszűnt a jelenség.Nekem kb 13ezer rpmnél kezd füstölni egy picikét és piros tartomány vége felé(kb14500körül)kezd el jobban füstölni.Viszont már csörög egy kicsit,nagyon úgy néz ki hogy vezérműláncokat ki kell cserélni már.
Üdv.:Ády
Nekem VT 250 F van már megvan 5éve azóta probléma mentesen használtuk felváltva édesapámmal. nagyon szeretjük tiszta élvezet vele a motorozás. olyan problémában szeretném kérni a segítségeteket, hogy hol találhatok hozzá vagy kinél a gyújtótrafó előtti egységet ami a fordulat szám mérést is előállítja, ugyanis nekem ez a minap megadta magát és így csak egy henger megy. a segítséget előre is köszönöm
Balázs