Eladóvá vált Xelvisem és külön hozzá a sportdobom.
A sportdobot 2013 őszén csináltattam, tehát vadi új. (Martin mester készítette Zalaegerszegen, gyönyörű munka lett, a hangja pedig... mint +500 köbcenti! :D )
http://hasznaltauto.medija.hu/1937165/7718462_2.jpg?1394469000 egy kép, amin a kipufogó is rajta van.
A kipufogó ára a Xelvishez egyedileg gyártott, polírozott csőrendszerrel együtt: 39000 Ft (csak felcsavarozod a régi helyére és kész) E szám rajta van, TÜV engedély is van hozzá. A hangtompító kivehető. ;)
Ha esetleg a motor érdekel valakit: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vt_250_f2_xelvis-7718462
üdv mindenkinek!
olyan kérdésem lenne hozzátok hogy vt250f-hez hol tudok beszerezni feszültségszabályzót,vagy merre keressek,de ha van valakinek használt megvenném szivesen.
meg a hűtő felett van két kis légterelő idom azt is vennék.
előre is köszönöm válaszotok! :)
szezonra már jólenne ha gurulna a vas (:
üdv
nekem egy vt 250f-em van és ha passzol a tiéddel akkor nekem egy feszültség szabályzó kellene,meg ha van akkor elöl a hűtő felett van 2 kis idom ha azok megvannak szívesen megvenném tőled! :)
varom mielőbbi válaszod
2012-ben ellopott motorom megkerült, de sajnos áldatlan állapotban. a motor korábbi felújítása majdnem 2 évbe telt, mire kész lett, ellopták a kertemből. A képeken látható, milyen volt, és sajnos az is, hogy milyen lett.
Alkatrésznek kínálom, az ár abszolút irányár, hisz nem tudom, hogy az amúgy tökéletes motorblokk, teleszkópok, vadonatúj gumik, stb mit érhetnek, így várom a szerelni vágyók hívását!
Szia!
Szerintem olajcserekor, szűrőt is cserélj. Nem egy nagy pénz az ára. Úgy 1000 Ft körül kapsz bármelyik motoros boltban.
Tipusa: Olajszűrő Hiflo Filtro HF111.
A Castrol olaj egy jó ár érték-arány. A mi öreg motorjainkba
tökéletesen megfelel. Lények, hogy 5-6000 Km-ént cserélve legyen. A levegő szűrődről készült fotó? Nekem henger alakú van benne. Úgy lett kreálva de nincsen vele gond.
Még jött 1 kérdésem. Légszűrőnek hogy kéne kinéznie pontosan? Tudnátok képet feltenni ide? Mert nálam elég gánynak tűnik a dolog:S és nem akarom jobban elcseszni a motoromat. Szeretném ha megmaradna jó kis gép ként
Sziasztok okés teszek de csak egy két kép van még róla vettem olajat de az olajszűrő még nincs meg Elvileg lehet 2X használni egy szűrőt? és jó lesz bele a Castroll Actevo 20W50 ?
Szia!
Igen, jó lesz az a hőmérő. Tavaly, még novemberben is motoroztam. Ha reggel nem volt 10 C fok alatt a levegő hőmérséklete, akkor motorral mentem a munkahelyemre is. Én tavaly júniusban vettem a gépet. Az eladó előtte cseréltetett olajat de nem tudom, hogy milyet tettek bele. Azzal, mentem eddig 4500 Km-t. Most tavasszal Repsol 20W50 ásványit fogok tenni bele. Veszek, 3 Litert és majd meglátom mennyit tegyek bele. Korábbi hozzászólások és vélemények szerint a nívó fölött kell lennie az olajszintnek. A Speed lámpa engem is zavart egy ideig. Aztán, megszoktam. 90Km/h-nál automatikusan világítani kezd. Ne törődj vele!
Üdv.
hali estét most olvaslak nekem is kb ott volt a mutatóm és kb 5-6 kiló-méter után... akkor ezzel sincs gond azt hiszem. az a kartonos dolog is jól hangzik bár jön a jó idő most már nem eszközölöm. Másik kérdésem milyen olajat használsz használtok? én olyat hallottam ,hogy ásványit és 10W40-es jó bele? 3 liter majdnem belemegy?! és a kis piros speed lámpa mire figyelmeztet remélem nem arra hogy már sok a motornak a tempó mert kb 80-90 körül kapcsolt be...
Szia!
Azt, hogy a tankod hány literes? Sajnos, nem tudom megmondani.
12 és 15 Liter között minden lehetséges. Az enyémbe, közel 15 Liter fér. Ezt, mos télen próbáltam ki, amikor le volt szerelve a motorról. A Tied hasonlít az enyémre, de az oldal idom miatt nem látszik a különbség. Szombaton én is motoroztam és úgy 5-6 Km után elérte az üzemi hőmérsékletet. Én a hűtőbordák és a védőrács közé betettem egy vékony szivacsot. Akkorát, ami a hűtő alsó felét letakarja. Így, ebben a nagy hidegben nem hűt annyira a menetszél. A szivacsot a kamionosoktól kaptam, ezt teszik a rakomány alá. Valami csúszásgátló féleség.
Köszi szépen:) és amúgy hány literes a tanom? azon gondolkodom .hogy vasárnap már motorral jövök melóba kicsit hideg van még reggel de van motorosruhám kicsit aláöltözök és 5 fokban kibírom az a 17km-et. másik kérdésem meg az volna ,hogy meddig megy fel üzemi hőmérsékleten a vízhőfok mutató a motoron? Tegnap mentem vele kb 25-km-et és nem sokat ment fel a mutató mondjuk kb 9 C° volt kint. Bár ahogy néztem elég robusztus a hűtő a motoron a méretéhez képest...
Szia!
A benzincsap egy ügyes kis készülék. Ha nyitott állásban van és lehúzod róla a benzincsövet, akkor sem folyik el a benya.
Membrán szelepes és a járó motor szívó ereje vagyis a vákum működteti. A tartalék állás úgy kb. 2,5 Liternél van. Észreveszed, mert, akkor az egyik henger kimarad és fulladozik a motor. Én állandóan ON állásban tartom. Csak, ha hosszabb időre elteszem
a mocit, akkor zárom el. Tankoláskor a napi Km. számlálót nullázom és 275-300 Km-t teletankolom.
Estét srácok látom sokan nem vagyunk azért itt fent... a benzincsapról szeretnék kérdezni Nem tudom,hogy van milyen állásban nyitva tartalék zárva... kb ennyi
köszi komolyan már mindenre gondoltam de akkor hülye vagyok
omg teszek fel pár képet ide de kicsit sötétek talán holnap tudok normálisabbat is csinálni. hátha kitaláljátok mikori a motorom vagy tudtok rá pár dolgot mondani
Szia!
Ha még mindig nem sikerült elindítanod, akkor a következőket javaslom.:
1; RUN-OFF gombot kapcsold OFF állásba.
2; Kapcsold le a világítást így nem terheled az akkudat.
3; Szívató visszatolva alaphelyzetbe (tehát nem kell szívató)
4; Gyújtást ráadod és indítózól 10 másodpercig (közben a gázkart 1/3 fordulatnyit ráhúzod)
5; RUN-OFF gombot kapcsold RUN állásba.
6; Szívató teljesen ráhúzod. (benzincsap legyen nyitva!)
7; Gyújtást ráadod és indítózól, de közben Ne adj gázt!
8; Ha beröffent a motor, ne adj gázt!
Várj, míg felpörög a motor és eléri a 3000 fordulatot, majd lassan apránként vegyél vissza a szívatóból.
Hideg motornál, 2000 fordulat minimum kell. Ha elindultál, akkor kb. 500-800 méter után told vissza a szívatót teljesen.
Eladóvá vált Xelvisem és külön hozzá a sportdobom.
A sportdobot 2013 őszén csináltattam, tehát vadi új. (Martin mester készítette Zalaegerszegen, gyönyörű munka lett, a hangja pedig... mint +500 köbcenti! :D )
http://hasznaltauto.medija.hu/1937165/7718462_2.jpg?1394469000 egy kép, amin a kipufogó is rajta van.
A kipufogó ára a Xelvishez egyedileg gyártott, polírozott csőrendszerrel együtt: 39000 Ft (csak felcsavarozod a régi helyére és kész) E szám rajta van, TÜV engedély is van hozzá. A hangtompító kivehető. ;)
Ha esetleg a motor érdekel valakit: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vt_250_f2_xelvis-7718462
olyan kérdésem lenne hozzátok hogy vt250f-hez hol tudok beszerezni feszültségszabályzót,vagy merre keressek,de ha van valakinek használt megvenném szivesen.
meg a hűtő felett van két kis légterelő idom azt is vennék.
előre is köszönöm válaszotok! :)
szezonra már jólenne ha gurulna a vas (:
érdeklne a vt 250 f alkatrészek ha még megvannak,leginkább a feszültségszabályzója.
előre is köszönöm
nekem egy vt 250f-em van és ha passzol a tiéddel akkor nekem egy feszültség szabályzó kellene,meg ha van akkor elöl a hűtő felett van 2 kis idom ha azok megvannak szívesen megvenném tőled! :)
varom mielőbbi válaszod
gyartas.tv@gmail.com
+3670 4699968
Az irányár: 80.000 HUF
Alkatrésznek kínálom, az ár abszolút irányár, hisz nem tudom, hogy az amúgy tökéletes motorblokk, teleszkópok, vadonatúj gumik, stb mit érhetnek, így várom a szerelni vágyók hívását!
Szerintem olajcserekor, szűrőt is cserélj. Nem egy nagy pénz az ára. Úgy 1000 Ft körül kapsz bármelyik motoros boltban.
Tipusa: Olajszűrő Hiflo Filtro HF111.
A Castrol olaj egy jó ár érték-arány. A mi öreg motorjainkba
tökéletesen megfelel. Lények, hogy 5-6000 Km-ént cserélve legyen. A levegő szűrődről készült fotó? Nekem henger alakú van benne. Úgy lett kreálva de nincsen vele gond.
Várjuk a képeket az új gépedről!
Korábban is 250-es géped volt?
Érzed a különbséget?
Üdv
Igen, jó lesz az a hőmérő. Tavaly, még novemberben is motoroztam. Ha reggel nem volt 10 C fok alatt a levegő hőmérséklete, akkor motorral mentem a munkahelyemre is. Én tavaly júniusban vettem a gépet. Az eladó előtte cseréltetett olajat de nem tudom, hogy milyet tettek bele. Azzal, mentem eddig 4500 Km-t. Most tavasszal Repsol 20W50 ásványit fogok tenni bele. Veszek, 3 Litert és majd meglátom mennyit tegyek bele. Korábbi hozzászólások és vélemények szerint a nívó fölött kell lennie az olajszintnek. A Speed lámpa engem is zavart egy ideig. Aztán, megszoktam. 90Km/h-nál automatikusan világítani kezd. Ne törődj vele!
Üdv.
Azt, hogy a tankod hány literes? Sajnos, nem tudom megmondani.
12 és 15 Liter között minden lehetséges. Az enyémbe, közel 15 Liter fér. Ezt, mos télen próbáltam ki, amikor le volt szerelve a motorról. A Tied hasonlít az enyémre, de az oldal idom miatt nem látszik a különbség. Szombaton én is motoroztam és úgy 5-6 Km után elérte az üzemi hőmérsékletet. Én a hűtőbordák és a védőrács közé betettem egy vékony szivacsot. Akkorát, ami a hűtő alsó felét letakarja. Így, ebben a nagy hidegben nem hűt annyira a menetszél. A szivacsot a kamionosoktól kaptam, ezt teszik a rakomány alá. Valami csúszásgátló féleség.
A benzincsap egy ügyes kis készülék. Ha nyitott állásban van és lehúzod róla a benzincsövet, akkor sem folyik el a benya.
Membrán szelepes és a járó motor szívó ereje vagyis a vákum működteti. A tartalék állás úgy kb. 2,5 Liternél van. Észreveszed, mert, akkor az egyik henger kimarad és fulladozik a motor. Én állandóan ON állásban tartom. Csak, ha hosszabb időre elteszem
a mocit, akkor zárom el. Tankoláskor a napi Km. számlálót nullázom és 275-300 Km-t teletankolom.
omg teszek fel pár képet ide de kicsit sötétek talán holnap tudok normálisabbat is csinálni. hátha kitaláljátok mikori a motorom vagy tudtok rá pár dolgot mondani
Ha még mindig nem sikerült elindítanod, akkor a következőket javaslom.:
1; RUN-OFF gombot kapcsold OFF állásba.
2; Kapcsold le a világítást így nem terheled az akkudat.
3; Szívató visszatolva alaphelyzetbe (tehát nem kell szívató)
4; Gyújtást ráadod és indítózól 10 másodpercig (közben a gázkart 1/3 fordulatnyit ráhúzod)
5; RUN-OFF gombot kapcsold RUN állásba.
6; Szívató teljesen ráhúzod. (benzincsap legyen nyitva!)
7; Gyújtást ráadod és indítózól, de közben Ne adj gázt!
8; Ha beröffent a motor, ne adj gázt!
Várj, míg felpörög a motor és eléri a 3000 fordulatot, majd lassan apránként vegyél vissza a szívatóból.
Hideg motornál, 2000 fordulat minimum kell. Ha elindultál, akkor kb. 500-800 méter után told vissza a szívatót teljesen.