Hali nem tudom akkor nagyok az eltérések érdekes... de holnap megnézem még egyszer ezt az áttétes dolgot . Mondjuk az én verdámon még 2-3 szezont bírnia kell a láncnak:) gumit ugye megvettem azt majd Májusban cserélem a hátsó contit dunlopra... Olajcsere Áprilisban fizu után lesz
mondjuk már 250 km-et mentem azzal az olajjal ami benne volt ahogy vettem... ezért lehet sokan már mondanák is hogy hülye vagy stb... de nem füstöl se hidegen se melegen ezért
rábíztam ezt a pár napot már. Nem hinném hogy ezen múlott a motor élettartamának nagy része... Idén még a gyertyákat akarom kicserélni valahogy ami nem is lesz egyszerű feladat, mert nem könnyű odaférni.
Hali 150-et egyszer én is mentem már vele. Még ment volna elfogyott az igyenes... 100 kilóval... szóval szeretem a gépet... nekem a 110 bőven elég utazónak. és ott a fogyasztás is remek még.
Sima gyertya kulccsal nem férek a gyertyához. bele se fér
Ma délelőtt, kihasználva a jó időt motorozgattam egy kicsit.
A tavaszi vér pezsgett az ereimben, igazi öröm motorozás volt.
A forgalom elég gyér volt, így gondoltam megnézem mi a vége a drágának! Nos, szélcsendben, sík úton, utas nélkül 160 Km/h.
Ezt, tartottam is kb. 6 km-es távon, utána lassítottam.
Szépen, egyenletes nyomatékkal húzott végig.
De ennyit tud ez a vége, ami talán nem is rossz.
A 160-as tempónál a fordulatszám 10500-volt.
Mentségére legyen mondva a motor 24 éves kora és az én 92 kg-os testsúlyom. Hátul 45 fogas lánckerék van.
Gondolom, legalább egyszer mindenki kipróbálta már a motorja végsebességét.
Mi a tapasztalatotok?
Mi a véleményetek?
Szia!
A gyújtógyertyákhoz úgy férsz hozzá a legkönnyebben, ha leveszed az ütemanyagtankot. Nem tudom pontosan, de normál snassz gyertyakulcs kell hozzá. Talán 18-as?!
Szia!
Köszönöm a dicséretet, nekem is tetszik a motorom.
Amikor, megvettem a motort, akkor a durrogást az enyém is csinálta eleinte. Főleg, ha valami "nevesincs" kútnál tankoltam.
A gyertyákat, megpucoltam és beállítottam a gyertyahézagot.
Azután, tankoláskor öntöttem bele karburátor tisztító adalékot.
Ez még tavaly volt, azóta nem durrog.
Üdv
Eladtam Xelvisem, amire nem rég csináltattam egy Martin sportkipufogót, kivehető hangtompítóval, TÜV engedéllyel, karcmentes, gyakorlatilag vadiúj. A csőrendszer egyedileg Xelvisre tervezett, csak le kell csavarozni a régit és felcsacsavarozni az újat és mintha kapnál egy új motort 2x akkora V2-es blokkal és öblös hanggal :)
Egy videó a hangjáról, bár nem túl sokat mond: http://www.sportmotor.hu/motor...
Ha érdekel valakit, írjon rám :)
enyém is hasonlít a tiedre de a felső váz cső, egy kb 5X2 es zártszelvényből áll neked egyforma az alsóval... amúgy szép a motorod Amúgy az normális ha magas fordulatról engedem be motorfékkel a motort alacsonyabb sebességre és durrant egyet?
Szia!
Amilyen jó idő van/lesz, az az 1000 km, hamar meglesz! :)
Az enyémnek már egy hete elkezdődött a szezon.
Minden nap megyek vele. Koptatjuk az aszfaltot.
Hali 130/80 /17" dunlop elé jó guminak tűnik a pontos tipust nem tudom még mert csomagolva van... és amíg nem cserélem le ami most fent van addig nem akartam kibontani teljesen. a moctani continental kb 2 hónapot húz még max 1000 km-et
Hűűűű,de rég voltam fent az oldalon....kezdeném ezzel.
Hali az új tagoknak,örülök hogy sokasodunk.Tegnap indítottam be először a mocimat és hát a 6 hónap állás azért az mégiscsak 6 hónap...nehezen,de beindult.megvártam míg üzem melegre melegedett a motor.aztán óvatos köröket tettem az utcában,első fék hátsó fék bekoptat mert pici rozsdaréteg biztos hogy volt a felületén....aztán mentem vele kb 50 km-t. annyi elég is volt aznapra hogy megtudjam minden kifogástalanul működik.
Szóval bármikor elővehetem megint és nincs probléma vele.Az első gumi már lassan csereéretté válik.Pirelli Sport Demont veszek rá.Kölce tényleg amatőr vagy ahogy mondod de nem baj,mind így kezdtük,legalábbis én biztosan .Első kismotorom egy Jawa Mustang volt ami a mai napig megvan ,aztán megvettem 2003-ban az akkor épp 20 éves VT-t 24650 km-el az órájában...Azóta sem váltam meg tőle és jelenleg kb 112ezer km van benne.Ezalatt nem cseréltem benne vezérműláncot mert nem kellett.most már szerintem lassan csereérett lesz az is mivel kezd egy kicsit csörögni.Atilla5959,remélem még nagyon sok jó km-t tudsz még belepakolni a kedvencedbe ,de az olajtémához jó lenne ha még visszaolvasnál pár évet itt a fórumon (remélem azóta már mindent elolvastál,ha igen tekintsd tárgytalannak).
Motoros üdvözlettel:Széles utakat Mindenkinek!
Ui.:Jó lenne egyszer összefutni...A budapesti motoros találkozó a jövőhónapban megérne egy misét a találkozóra.....
Heideneu az nem gyenge. és ennyiér nem is lehet megkapni
enyémen is aközepe van kikopva mert azthiszem csak 120-as gumit volna szabad rátenni erre a felnire... de lehet tévedek és a guminak ilyen a profilja...
Interneten vásároltam webshop-ból. A képeken nem tűnt ilyen púposnak. Amikor, meghozták azt hittem, hogy robogóra való. Kicsit, csalódott is voltam, mert a gumiszerelő szerint gyorsan fog kopni. Végül is felrakattam és a délelőtti próba során meggyőzött. Jó lesz.
Az első keréken Heidenau van. Az 2 éves és még nagyon jó állapotban van.
Hali ugyan ez a gumim van fent a gépemen elől hátul és nekme is tetszik! De sajnos nemsokára a hátsó csereérett lesz, és tuti csak erre fogom cserélni a pénztárcámat is figyelembevéve! Remélem az nálam is kibír 2-3 szezont... de legalább 2 bírjon.
Persze ez nem kívánságműsor hanem jobbkéz és a megtett kilóméter függvénye
Szia!
Csütörtökön, végre meghozták a motorgumimat. Continental Conti Twist SM 130x70x17". A régi Dunlop, már 8 éves és eléggé kopott volt. Az oldalfalán repedések is voltak. Nos, tegnap felszerelték az újat, amit ma délelőtt volt alkalmam kipróbálni.
Első benyomásom az volt, hogy IGEN! Megérte a csere. Részletesebben a következőket tudom leírni. Az apróbb úthibákat (1-2 cm) észre sem veszi a gumi. Valahogy elnyeli az apróbb úthibákat. Nem úgy mint a régi gumim, ami már olyan kemény volt mint a kő. Tehát a komfort érzett jobb lett. Lényegesebben jobb a tapadás is, amit gyorsításkor és fékezéskor is érezni lehet. Kanyarban bedőléskor, valósággal belevezeti a hátsó kerekemet a kanyar ívébe és a kanyar végénél is könnyű visszadőlni. Kicsit olyan, mint a keljfeljancsi bábú. Ez gondolom a púpos profilnak is köszönhető. Egyébként elég csendesnek mondható a gumi.
Kb. 80Km-t motoroztam ma vele és ezek az első benyomások. Az ára mindenképpen nyerő, mivel jelenleg a legolcsóbb kategóriába tartozik. 16300 Ft. Remélem a köv.2-3 szezont kibírja.
Hát valami bibivan:( amolyan zárlat lehet... mert egyszer megy egyszer nem megy... úgyhogy holnap azt hiszem beszerelek rá egy nyomógombos kapcsolót.... és a biztonság kedvéért rajta is hagyom nehogy később ebből legyen bajom.
Szia!
Zárlat lesz az! Kövesd végig a vezetékeket. Nagy valószínűséggel a hőkapcsolónál vagy a hőérzékelő szenzornál lesz a hiba. Lehet, hogy nem is kell új alkatrész hozzá csak egy kis ügyesség és türelem.
Ezek a képek talán segítenek.
Helló nagy a csend új kérdés miért van az, hogy ha elfordítom a kulcsot akkor beindul a motoron a hűtőventilátor egyből? Zárlatra gyanakodom de hol? remélem van ötlet mert ha nincs kénytelen leszek egy kis kapcsolót alkalmazni... a ventilátor kapcsolására...
mondjuk már 250 km-et mentem azzal az olajjal ami benne volt ahogy vettem... ezért lehet sokan már mondanák is hogy hülye vagy stb... de nem füstöl se hidegen se melegen ezért
rábíztam ezt a pár napot már. Nem hinném hogy ezen múlott a motor élettartamának nagy része... Idén még a gyertyákat akarom kicserélni valahogy ami nem is lesz egyszerű feladat, mert nem könnyű odaférni.