Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hátsó kapaszkodó 2x2 rögzitési helye mint fő felfogatás.
CBnek más a faridoma,vszinűleg nem passzolna, de léteznek univerzális tartók párszáz euróért:).
Japán oldalakon biztos találsz...belpiacosat vettünk kishaver:))..
Amúgy egy ügyes lákhátos...jahh,nem... lakatos ...2 óra alatt megcsinálja,anyagköltség max egy ezres...nekem is igy lett 7 rugóért.
Sziasztok!
Xelvis tulajdonosként kérdezném tőletek, hogy milyen lehetőségeket ismertek a doboz platni rögzítésére. Sajnos a gyári doboztartó konzol nincs fent a motoron, de nagy szükségem lenne rá.
Lehet-e valahol gyárit (bontottat) szerezni, esetleg a CB500 tartókonzolja felrakható-e rá?
Üdv: Climber72
Jahh és IRC gyártmányt javaslok,direkt ezekhez a japán belpiacos gépekhez van tervezve,gyártva.
Amúgy teljessen igaz és megtartandó amit emzoli is írt!
attila...A VTZknek,ha 17es a felnije elöl 100/80, hátul 120/80as a mérete, nem változtatnék azon amit a"hulye"japcsi mérnökök és tesztpilóták kikisérleteztek. 40 LEhöz nem kell 60hoz való gumi!
Itt a pdf lap. 11-4.pdf a spada kézikönyvből amit vivaldi küldött lentebb.
Egyebkent most h jobban belelapoztam,mindjart kiderült h nem egyformak a hajtokar csapágyak...pedig amit rendeltem azok egyformák...valaki rendelt már esetleg? Pedig en direkt rákérdeztem van e valami okosság...
Köszi ez jó lesz! Nemtudom létezik hasanló jellegű olyan mint a vt 250 hez valo amit forditasz....
Szia balocsi78!

Próbáld meg innen letölteni.

http://www.theedgeofmadness.co...
Értem és köszi.ha esetleg kész lesz érdekelne...jó munkát hozzá!esetleg egy honda vt 250 SPADA könyvet nem tudsz?sehol sem találok...de nagyon jo lenne...
Szia!
Ez jelenleg fordítás alatt van még nincsen készen.
Én fordítgatom magyarra, amikor van egy kis időm.
326 oldal, de év végéig szeretnék végezni vele.
Hello Vivaldi!
Látom ez egy magyar nyelvű kézikönyv,esetleg megvan neked? Vagy letöltési hely? Sokat segitene nekem ,köszi!
Egyáltalán nem kell egyformának lenni a két telónak.
Ez annyira így van, hogy kis sportmotorok elejében gyárialg csak az egyik felében van rugó, a másik felében meg csak a csillapítás, és ez így jól működik, pedig lehet elsőre perverznek hangzik,de nem az.
Kössz a tanácsod.
A hátsó futóművel nincs hond,a kopásokat illetően.
A 140-es gumi viszont bekevert rendesen. A bal oldalon fent a műanyag sárvédőbe belevert. Hogy neérje el,a lánc feszitőkkel elállitottam. Ez is okozhat a szemnek x állást.
Tegnap néztem az első teleszkópok párhuzamát.
Hála az égnek sikonn vannak,vagyis akár az egyik , nem görbe.
Az viszont elképzelhető,hogy valaki rugót cserélt,és ezt nem párba csinálta. Igy a teleszkópok nem egyforma erővel tartják a kereket.
Ezt is lehet mérni,megfogom ellenőrizni.

Szép napot neked
Nagyon köszönöm a leveled.............igazad van.
Én a motorom egy fiataltól vettem,és igy 6 évre kopott le,vagy ment tönkre. Sajnos a fiatalok akár a gumit,vagy a kipufogót szivesen mókulják...................minden bizonnyal úgyvélik,hogy nagyobbak,vagy feltűnési viszketekségben szenvednek. Én főként a gyári,vagy csak ennek elenyésző módositásnak a hive vagyok. Kipufogót illetően , csakis a gyári hang az igazi !

Örülök,hogy itt idősebb,és egyben tapasztaltabb emberek cserélnek eszmét.

Széles utat kivánok,és nyugalmat minden közlekedőnek.

Ha már a nyugalomról van szó ::
Kipróbáltam a telefononom othonhagyásával a közlekedést !
Az élményen nem kifelyezhető szavakkal.

Egy rövidet mégis irok :: Nyugalom.

Ha nemhiszitek , próbáljátok ki.
Sajnos a készülékek akkor is sugároznak,ha nem beszélünk velűk.
A készülékek akkor egészségesek,ha az akku nincs nennük.
Hogy miért is vannak ::
Sokaknak annó még vezetékes telójuk sem volt.
Az a világ még is 1000x békésebb világ volt,és mégis mindent megoldottunk !
Egy motorra nem akkora gumit lehet feltenni, amekkora befér a villák közé, hanem akkorát amekkorát a felni megenged..
Nincs nagy játéktér, 110-es helyére nem tehetsz 130-as gumit, mert azt a felni be fogja húzni, éle lesz, és nagyon kellemetlenül fog viselkedni vele a motor..A gumikhoz megadják, hogy mekkora felnire való, és a felnikre is, hogy mekkora méretű cucc tehető rájuk szélességben.
(az első szám a gumi szélessége mm-ben)
Meg amúgy is teljesen érthetetlen ez a minélszélesebb, annál jobb mánia..
Ez legfeljebb látványra jobb (már akinek..) motorozni viszont egy szélesebb gumival (még ha illik is a felnire) nem hogy jobb, de konkrétan rosszabb, buta lesz tőle a motor, nehezen dönthető,és keljfeljancsi, nem véletlen, hogy versenyzők sem minél szélesebb, hanem a lehető legkeskenyebb gumival igyekeznek menni, ez a szélesgumi-mánia abszolút tévút mindenféle szempontból.

A Sava pedig nem román vagy lengyel, hanem Szlovén gyártó.
Szia Attila5959!

Korábban írtad, hogy az első és hátsó kerekeid kissé "keresztbe" állnak.
Ez nem feltétlenül a váz elcsavarodása miatt lehet.
Javaslom, hogy nézz körül a hátsó Pro link felfüggesztés elemei között.
Sok egymáshoz kapcsolódó és elmozduló alkatrész van ott.
Lehetséges, egy elfáradt szilent, vagy egyéb kopás is, ami miatt nem áll egyenesen a hátsó kerék!
Én úgy ellenőrizném, hogy finoman felbakolnám a motorblokk alatt a gépet.
Így, a hátsó felfüggesztés és vele a kerék is a levegőben lenne.
Azután a hátsó kereket minden irányba megrángatva ellenőrizném.
Ha kotyogás vagy egyéb elmozdulás tapasztalható, akkor baj van!
Természetesen, a szétszerelt alkatrészeken jobban ellenőrizhető a kopás mértéke.
Sziasztok valaki tudja hogy a spada hátso rugostagját szét lehet szedni?
Szeva. Kössz az imfókat,a gumit illetően valóban a continentál a lególcsóbb. Bár van itt egy , attól is olcsóbb,bár ez nem komoj gyártó. Asszem román,vagy lengyel !? http://www.kekhold.hu/?page=we...

Ez itt egy használt kereskedő : http://e107.pumigumi.hu/e107_p... , de való igaz,hogy nehéz jót kifogni , és mire odaérek ,meg vissza autóval,csak pár ezres a külömbség,ami megéri az újat.

Igazad volt,a 140-es guminal a széle eléri a láncvédőt,(az enyémet a régi gazdája kivágta késsel) , sőt a sárvédőbe is beleért nagyobb gödröknél.

A váz visszacsavarásához gondolom széttkell bontani az egész motort !?

Üdv
Szia!
Nekem is ez jön le.
Ingyenes Regisztrációt követően ha a China Post Air Mail-t választod szállítónak,
akkor Ők ingyen házhoz viszik.
Azonban, várhatsz akár 35 napig is a csomagodra.
Én az angol e bayről vásároltam és Emailen lebeszéltem mindent az eladóval.
Elküldtem a pénzt és kb. 2 héten belül nálam volt a cucc.
Az Ali Express-t nem ismerem de a web kereskedelmet
nagyon szigorúan szabályozzák és ellenőrzik.
Tehát nem kell félni.
Hello bocs a zavarásért. Az aliexpress-en jól láttam h a legtöbb termék ingyen posta kltsg? Regisztrálás után lehet gondolom vásárolni...fizetés hogy célszerű?
Szia!
Az első gumid kagylós kopása egyértelműen az első teleszkópod miatt van.
Szedd szét, tisztítsd ki is töltsd fel friss olajjal.
Az abroncsok gyári méretei nagy szórást mutat.
Van olyan adat, ahol elöl és hátul 17" de találtam olyat is ahol 16"-17".
Pld. ez: http://www.motorbikes.be/en/Ho...
Nekem, hátul 130/70x17-es van.
Igazából szélesebb nem is fér fel.
Mert elérné a lánc védőt és koptatnák egymást.
Ha újat szeretnél venni, akkor a Continentál-nál olcsóbbat aligha találsz.
Continental Conti Twist Sport SM.
http://www.motorgumishop.hu/in...
Ha pedig használtat, akkor meg az állapota lesz a döntő nem pedig a márka.
Ha a vázad van elcsavarodva azt több módon is lehet "házilag"ellenőrizni.
De a pontos mérést csak egy megfelelő futómű paddal lehet elvégezni.
Oda viszont jó gumikkal és teleszkópokkal érdemes menni.
A mi városunkban egy ilyen ellenőrzés 4-6 ezer Forint.
Üdv mindenkinek.
Légyszi irjatok nekem a vt250 - hez gumi méretet.
Először azt ami gyári szabvány,utána meg azt amit még fel lehet rá rakni. Jelenleg elől 110 , hátul 140 / 70 / 17 van. A hátsó sajnos kopott is volt,de tavaj fellazult a központi teleszkópom csavarja,és mire észrevettem a kagyósodást...............hát rendesen gajjra vágta.
De az idén ebből a hibából acélszál szakadása is lett,vagyis a futóelületem féldiónyi púp összesen 8db. Most tűzoltásnak hamar felraktam egy ledobottat,amit havertól kaptam. Ez kb 2-3 hét alatt kideriti,hogy a lengéscsillapitóm jó e,de eztkövetően új papucs után kell néznem.
Ha tudnátok olcsó holmit , szivesen megnézném. Csak ide másoljátok az oldal linkjét.
Találkoztatok e ijen jelenséggel :
Az első gumim baloldala kopik jobban,és ez enyhén kagylós , egyenletesen,és egyforma mélyedésekkel. Miért ?
Eddig nemnéztem a kerekek egymásutáni nézetét messziről.
A kormányoszlop csapágynál húztam filcjelet a vázhoz,és a csapágy szélénél. Ennek állását megfigyeltem menetközben. Sztenderre állitást követően felültem,és ugyanojan kormányfogáskor a filcjetet odaállitottam,ahol ez menetközben volt. Eztkövetően kb 8m távolságból néztem a kerekek takarását. Hát................mitne mondjak,kb 3-4 cm sikbeni különbséget láttam,vagy mintha a két kerék nézete X et mutatott volna. Mi ennek a jelenségnek az oka ? Talánn az első gumim egyik oldai kopásának is ez az oka !?
Mintha a váz meglenne tekeredve !? Mit lehet ijenkor tenni !?

Előre is kössz , széles utat és gumifákat !
És jóllátom hogy ingyen posta?