Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a légszűrő érdekesen van kitalálva szóval érdekelne pár kép az eredetiről:S mert enyémben egy szivacs volt és valami keményműanyag a tetején:S érdekesen nézett ki
Helló köszi :) majd kérdezek tőletek sokat neharagudjatok, még amatőr vagyok...
A nagyobb baj az hogy, nem tudom beindítani a motoromat:( mivel reggel túlszivattam előtte 2X elindítottam. de 3.x elcsesztem félig húztam rá a szivatóra. A baj az volt hogy a gázkarra is ráhúztam közben és sajnos nem idnul el. Erős benzinszag a légszűrőnél! Sejtem ez lehet a gond aztán még sokszor ráindítottam semmi:S gondolom kikéne vennem a gyertyákat de egyik kulcsom sem jó rájuk gondolom könnyen túl lehet szivatni ezeket a kis mocikat segítséget várok srácok
Helló hát nekem most az van fent hátul 130/70 .17 continental akármi.. nem tudok rá mondani semmit :S kb 1 km mentem a motorral eddig :S
Szia!
Hátra 130x70x17" elfér.
Én Continental Conti Twist Sport SM tipust rendeltem meg, ezen a héten. Ebből a shopból:
http://www.motorgumishop.hu/in...
Tapasztalatom még nincsen róla de hamarosan lesz.
Kölce
Üdv a családban..
Ha lesznek fenn képek tudok bővebb információt adni a gépeddel kapcsolatban...blokkot jobb oldalról is fényképezd le.
vivaldi gépe '86-87es kb..és 43 lovas...legalábbis a képek alapján.
Bár furcsa kicsit,mert a karosszéria és a váz '84-85 ös,viszont azok belső tárcsafékesek,mint a 2 utolsó képen,a normál tárcsákat viszont '87-től alkalmazták,azoknak meg már a kinézete más..farrész,tank,stb.
A hidraulikus kuplung az első szériák jellemzője volt.
Alvázszám alapján jobban be tudom lőni.
Enyém..a VTZ..'88 május-89 közötti.
Gumiméret elöl 100/80, hátul 120/80,én ajánlom maradj ennél...10 évig Michelinnél dolgoztam..
Nekem IRC van fenn,ezzel vettem, Heidenau ami még nem horror ár és nem horror minőség.
Ha nem hanyagolod el sok örömötök lesz benne..rajta:))
néztem a képeidet az én mocimon is ilyenek a kerekek:) mi a gyári gumiméretük?:) elől 100/valamennyi 17 hátul 130 valamenyi /17 van most rajta...
Köszi holnap megyek kötni és ha minden oké pénteken legkésőbb papíroztatom a nevemre:)
Szia!
Gratula!
Biztosítás a K&H-nál, 3500Ft/év.
Üdv.
Köszönöm kedves kolega de estére már márkatársak is lettünk... természetesen átnéztem a motort amennyire tudtam holnap kép is kerül ide fel. :) nagyjából rendebn van a motor elvileg a világítáés kapcsoló és a jobb első index kicsit gánya de ezeket holnap megnézem! nem mindig működik . Holnap biztosítást kötök és ha nem lesz szar idő szerdán át is iratom a gépet... vagy pénteken majd... A váltója nagyon fura kereste a lában hogy hol is van de biztos megszokom... Amúgy a hangja igen szép könnyen indult bár csak párszáz métert mentem vele sajnos besötétedett és marha hideg lett, ruhám meg anyáméknál de holnap hozom majd el. Szóval a motor könnyen indult nem csöpög az olaj! a kipuff alul kicsit rozsdás.... És kis cirippelés hallatszik. remélem nincs nagy baj olajcsere is lesz a hónapban és egy gumit is kell hátul cserélnem erre pár ötlete mérettel együtt várnék tőletek Ja és olyan 6 ezertől jól megindul. amúgy az enyén körlámpás és külföldről behozott elvileg 34 lovas... milyen évjárat lehet?
Szia!
Az én tanácsom az lenne, hogy nézz át mindent részletesen a motoron. Fékek állapotát, kuplung hangokat, egyéb motor zörejeket. Szivárgásokat és az esetleges indítási nehézségeket. Hidegen melegen. Ezután, a kipufogó füst színe is sokat elárul.
A világítás dolgait, továbbá a futóműnél a kerékcsapágyak mozgását és a kormánycsapágy állapotát mindenképpen vizsgáld meg. Plusz a lánc szettet.
Ezeket, minden használt motor vásárlásnál illik ellenőrizni.
Az alkatrész árak és a javítási költségek nem drágábbak az átlagosnál. Én pld. a lánckerekeket akcióban 1000Ft/db áron vettem Web shop-ban. A lánc 16 ezer Ft volt.
Ez a típus elég nyomatékos, ezért a lánckeréken, 1 fog eltérést nem fogsz számottevően érezni. 2-3 fog eltérés, a két személlyel történő gyorsulást és a végsebességet fogja befolyásolni.
Talán a fogyasztást is.
Üdv.
és még egy kérdés szerintetek nem volna sok a gépnek ha előre egyel nagyobb lánckereket kapna? nézegettem és kicsit sokank tűnika fordulata:S
Sziasztok ha minden jól megy akkor holnap megnézek egy ilyen csodát mire kell figyeljek ha esetleg eltökélem magam és vásárlási szándékig jutok?
Szeva.

Sejtettem,hogy teis az idősebb korúakhoz tartozol,főként a motorod korából gondoltam. Az tény,hogy a 250ccm kicsit sovány a két személyhez. Ha ebbe gondolkodsz,valóban jobb az erősebb motor. A fogyasztása viszont valóban húzós. Van egy 1000-es kis suzuki autóm. Na ez 2 szeméjnél fogyaszt 4.5-4.7 körül. Igaz én ezt sem hajtom 90-nnél jobban,autópáján nemjárok.
Igy ha cserélni akarsz,lehet jóljársz,mert ezeket a régi motorokat nehéz eladni. Én kb 3 éve elakartam az enyém adni,mert a gerincsérveim miatt zsibbadnak kezeim. Főként az előredőlés miatt,meg a gyenge tempó miatt. Mertha 100körül terelném,a szél bizonyos mértékben emelné a súlyom,ami a kormányra nehezedik.
De végül nemadtam el,mert 100-150-et vesztettem volna,másrészt megrögzitettem a gázmarkolatot,és igy eltudom engedni a jobbkezemmel is a kormányt tempónál is. Ez jó mert kb 10-15cm-rrel függőlegesebbre tudok helyezkedni,és megtudom mozgatni a karom,ugyanakkor nincs féklámpa nélküli lassulás,ami ugye megint gáz,ha a mögöttes forgalom 3nál több.

Ürültem a válaszodnak,mert úgyéreztem néhány gondolatommal egyet értettél.

Egyébként van egy suzuki , ami ugyancsak v2-es. Na ez komoj vas,nekem ez tetszik nagyon. http://www.motorrevu.hu/motorteszt/Suzuki_SV_650_hasznalt_motor_teszt


Lassúb a fordulata , szebb a hangja,de ez nemfog alattam morogni,mert nincs rá ft-om,meg épp elég nekem a 250ccm.
Ezt csak azért raktam ide,mert szerintem minden motoros a "másik" motorjára vágyik,másrészt ez tán hasonló eset,mint a nő!
Azthisszük,hogy a másik jobb lessz !? Én legalábbis !

Széles utat neked,én még várok a lájtosabb időjárásra. Jólenne már ha jönne,minden vasárnap beszoktam pufogni a siófoki mólóra.

Üdv
Szia!
Nagyon szépen megköszönöm a tanácsaidat.
Megfontolandó, amiket írtál és hidd el soraidat olvasva
újragondoltam a cserét. Ennek ellenére, pénteken mégiscsak
kipróbálom a VF500-ast. A kíváncsiság nagyon hajt és végül is
nem veszíthetek semmit. Ami, mellette szól, hogy két személlyel is bizonyára rugalmasabb lesz a VF500.
S mivel a párommal, közepes túrákat is tervezünk a nyáron, 500-1000Km/hétvége, ez jól jöhet. Viszont negatívum, hogy az étvágya nehezen megy 5 Liter alá. Nos, ezeket kell majd mérlegelnem. S, ami nálam még eldöntheti a cserét, az üléspozíció vagy kényelem. 190 cm magasságommal a VT250 úgy 40 perc motorozás után már fájdalom. Ez főleg a csutka kormány és az alacsony ülés miatt van. Persze ezt tudtam, amikor megvettem. De hát akkor olyan szerelmes voltam a hangjába, hogy az még most is tart.
Egyébként, ma motoroztam vele egy keveset. Délután, mifelénk szikrázó napsütéses idő volt. Gondolhatod, hogy nem a napolaj jutott az eszembe. Pöccre indult a drága és megjárattam kicsit. Megnéztem és a karmantyú állja a sarat, helyesebben az olajat. Nem tapasztaltam olajszivárgást.
Más:
Írtál a korodról. Nos Én is a középkorúak közé tartozom a magam 49 évével. 9 évesen kezdtem a motorozást, amikor is a bátyáim megajándékoztak egy terepre átalakított Simsonnal. Ők 250 Czetká-val nyomultak a helyi motocross klubban. Nem voltam olyan fanatikus, mint Ők de, azért kijártam velük és valahogy nekem is került bezin a számba.
Volt, hogy egész éjjel szereltük, egyik másik cimboránk motorját. Mára már csak 1-2 motoros barátom maradt. Nekik nagyobb gépeik vannak és jó lenne velük tartani az iramot.
Szeva.
Valóban picivel több időt igényel,hogy megtudd,jön e az olaj,vagy sem!
Kb a súlyunk azonos,mondjuk a hajtási stilus beleszámit a fogyasztásba,az enyém eddig max 3.9 volt.
Mondjuk én már bőven megettem a kenyerem javát ,4 hónap,és betöltöm az 55.évem. Ezt csak előljáróban irom,hogy érzékeld,én nem váltanék nagyobb ccm-re ! 350ccm - ig kedvező a súlyadó,meg a biztositás is ! Ezt meghaladóan ellégé húzós ! Az 5-600-as motorok már szeretnek menni,vagyis,ha kb egy évben csak kétszer fotózzanak meg,na ez még megtúrbózza a kiadást !
Én mentem ojan motorral,amit kinéztél. Elmondom,hogy jóval fapadossabb volt,mint az enyém ! A 250-ekkel is lehet pengetni rendesen,vagyis én nemszoktam 70-90-nél gyorsabban hajtani. Az 500-assal is én ijentempóval közlekednék.Jó..............valóban jobban ugrik,de megmondom őszintén jobb a kétkerekűnek illeszkedni a négykerekőek tempójához,mint forditva. Én tudomásul veszem,azt,hogy jobb ikább őket a nyári melegben nem felizgatni,mert ők az janik,mert ők nehezebbek ! Én már jártam úgy,hogy lámpánál álltam a szélső sávban,és hallom a melletemlevő "nagymenő , nagymenő" autójának hangját,és már sárgánál csikorgott pörgött a kereke,de ettől függetlenül a következő lámpánál mégis én kerültem előnybe,ő meg szivta a faszt a kocsisorba,és csak túráztati tudta a dübörgő 100lovainak a hangját ! Egyébként én már rájöttem,hogy jobb csendben minden szabályt betartani,mert a "gödör" ekkor vagy akkor szerettel vár bennőnket. Akkor meg minek villogni !
Tavaj tavasszal csak begurultam egy faluba behúzott kuplunggal,62km/h - nál bemértek kb 1000m-rről ! Ez épp egy 10-esembe került ! Úgyhogy mégha ingyen dobálnák,vagy betolnák az udvaromba a 250ccm feletti vasat,akkor sem ülnék rá,nem fogadnám el ! Mert minek !?
Nemvolt szándékomban elvenni a kedved a "beleszeretett" motorodtól,de ha valaki megakarja venni azt amit akar,na ebbe gondolom már senki sem szólhat bele !

Még elmondok egy érdekes dolgot ::
Főként azért ijen lehangoló a mondanivalóm,mert a derekamban 7 , a nyaki gerincemben 3 műtendő sérvem van !
Ezeket addig nemakarom műttetni,amig lábra tudok állni !
Ezt nem ecsetelem bővebben,gondolom tudod,hogy orvosaink csak 50 -50%-ban vállalnak felelősséget munkájuk után !...............

Ha meghallgatsz jó , ha nem nekem úgy is jó ::
Ha a 250-esed indul pöccre , jó a fogyasztása , nem eszi az olajat,én a helyedben megtartanám !

Az enyémnek volt egy érdekes hangja , és valóban elvoltam keseredve. Azthittem,hogy a vezérmű zörög. Nem az volt,lentebb elolvashatod.
Ha az egészségem még engedi,asszem motorozok még birok,mert nagyon lehet élvezni !

Széles utat kivánok,és még gumifákat sem !

Üdv
Szia Attila5959!
Köszi a biztatást. A szerelés után beindítottam. Járattam pár percig és ezalatt nem folyt az olaj. De a hideg miatt nem próbáltam ki. Hosszabb motorozásra, talán a hét második felében lesz lehetőség.
A költségek valóban elenyészőek. Nekem a K&H-nál 3ezer Ft az éves biztosítás. A 95 Kg-os súlyom alatt 3,8-4,2 L benyával beéri.
Azonban, a múlt héten Tapolcán ajánlottak egy megkímélt VF500-at. Kaptam róla képeket és egyéb infókat. Nagyon be vagyok indulva rá. Formailag teljesen azonosak de a 75 LE mégiscsak vonzó. Pénteken megyek megnézni.
Mondjuk a mi motorjaink kerekeibe csak 3 küllő van,de nemirtál rossz helyre.
Bróbáld beütni a keresődbe,hogy motorkerékpár kerék küllőzése.
Esetemben sok link jött,azért egyet ide másolok. http://kerekcity.blog.hu/ na..........mégegy :: http://gumiszerviz16.hu/?page_...

Szerintem,ha van érzéked,hozzá,akkor rendelj megfelelő méretű küllőt,és magad is kicserélheted. Igy a legolcsóbb !

Üdv
szeva.

Ügyes vagy.....................jó az esélyed,hogy sikerrel is jártál !
Mondjuk az én motorom kicsit régebbi (lentebb láthatod),és asszem ezmiatt is nem hidraulikus a kuplungja. Nagyon szeretem,mert kicsi a fogyasztás,és kicsi a többi kötelező fizetnivaló utánna !
Sok szerencsét kivánok neked,és minden motorosnak , mert a mai világban erre is nagy szükségünk van !

Üdv
Sziasztok!

Bár lehet rossz helyre írom ezért bocs előre is.
Öcsémnek van egy 1992 honda shadow vt600c motorja és a hátsó kerekét kellene küllőzni. (néhány darab kihullott.)
Ebben kérem segítségeteket hol lehet hozzá küllőt kapni ki csinálná meg a kerekét és persze egy körülbelüli árfekvés sem ártana. Nagyon szereti a motorját szeretném meglepni jó hírekkel.
Szentendreiek vagyunk jó lenne Bp vagy a környéke ...

Előre is köszi hogy foglalkoztok a problémánkkal.
Széles Utat!
Na, megtörtént a művelet. A ragasztás előtt fülpiszkálóval és nitró higítóval, jól kitisztítottam a szimering helyét. Azután kicsit bekentem a fémet a ragasztó géllel.
A karmantyút, kisebb nehézségek árán de sikerült a helyére illesztenem. Ügyelve, hogy ne álljon ferdén és sietve, mert a ragasztó nagyon gyors. Egy kis ragasztó így is kitüremkedett a külső perem szélére. Ettől, kicsit barbárnak tűnik, de letörölni nem mertem. Féltem, hogy a tömítő felületre kenődik s akkor odaköt. Összességében szerintem jól sikerült, de ezt majd az idő dönti el. A költségek: karmantyú, 8x25x8mm 1000Ft. Ragasztó, 600 Ft.
Szia!
Köszönöm a jó tanácsot! A blokk szétszerelését én is, igen nagy munkának tartom. S talán nem is szükséges. Az ajánlott szerszámokat ismerem. A vállalatunknál is használnak, ilyen kézi turbómarókat vagy fortunákat. A helyzetet az bonyolítja, hogy kb. 2-4 óránál "belóg" az első lánckerék háza is. Úgy, 3-4mm lehet ez a "belógás". Ez talán a képeken nem is látszik. Nos, az új, merevített szimeringet, ez miatt sem tudnám betenni. Csütörtökön, elmentem egy helyi szimering gyártó üzembe. Ott adták a lehetséges megoldást. Legyártottak egy gumi karmantyút. Ez elég puha ahhoz, hogy kicsit összenyomva bepiszkáljam a helyére. Ragasztóval rögzítve talán ott is marad. Holnap lesz a művelet végrehajtva.
Szeva.
Én a helyedben nemszedném szétt a blokkot , nagy munka !
Létezik ojan egyenes csiszolónak nevezett kézi köszörű,amivel a simeringet is,és ennek blokkon kialakitott peremét is könnyen el lehet távolitani. A simeringet jobb csavarhúzóval kibányászni.(a forgácsolás megsértheti a simeringházat,ha nemvigyázol ! )A köszörűgéphez lehet kapni keményfémből készült marót. Ez viszi az alut,mint a kés a vajat. Igy néz ki a köszörű. Érdemes a neve alapján böngészni,én kb fél éve vettem kb egy 20-asé. :http://www.argep.hu/trend/MAKI...

A maró igynéz ki ::http://www.szerszamtar.hu/list...

Szépnapot kivánok
A hétvégi motorozás után, meglepődve tapasztaltam, hogy szeretett VT250 motoromból valahol olaj szivárog.
Kis keresgélés után, megtaláltam a szivárgás helyét.
A hidraulikus kuplung mögött a nyomópálca szimering elkopott
és már nem tudta megfékezni a váltóház felől az olajat.
Megpróbáltam kiszedni a szimeringet de sajnos elakadtam vele.
Ugyanis, a szimering bronz vagy réz merevítése már csak roncsolással szedhető ki. Ez önmagában nem is lenne baj. Hiszen úgyis teszek bele egy újat. Azonban, a szimering fészket, kívülről félkör alakban lezárja egy váll, ami lehet, hogy megnehezíti az új szimering behelyezését.
Képek!
Az a gyanúm, hogy eredetileg, ezt a fránya szimeringet a japcsik, a váltó felől szerelték be. kedves, fórum társak!
Van valakinek a témában tapasztalata? Tud valaki ebben segíteni?
Szia!
Feltett szándékom volt, hogy így teszek. 1,5L Pet palack az első hosszabb úton. Amint, lent látható, már van is hová tennem a csomagot. Már csak a megfelelő időjárás kellene hozzá. Most a tankom totál tele van, így várom a jobb időt. :( Aztán, meg legalább 300 Km-t kell majd mennem, hogy kifogyjon a teszt során a benzin.