Szia!
A fagyállót érdemes -20 C fokos fagytűrésre beállítani.
Nem csak a hideg miatt hanem, mert a fagyállóban van korrózió gátló anyag.
Lesz még jó idő az idén.
Nagyon remélem, mert nekem még vissza van a szezont záró Balatont kerülő karika! (250km).
Köszi a segítséget foxbed. És neked is vivaldi. Majd így hivatkozok a km-spirálra. Közben megoldottam a gondot ami az indítást illeti. A lefullasztó gomb ment tönkre, ezt áthidaltam, kulccsal állítom le. Az aksi meg jó volt csak az egyik vezeték nem volt rendesen leszigetelve elől, ez hozzáért a vázhoz, ezért merült az aksi. Most már csak a reggeli hideget nem szereti. :) Holnap még Vele megyek dolgozni, de a héten elteszem, megérdemel egy kis pihit. Apropó: fagyállót töltsek bele télire, ugye? Elvileg 10-15 fokon lesz, garázsban, de ártani nem árt gondolom. Milyen mennyiséget töltsek bele, és milyet?
Bowden azonos a CB500S...1995-96 tipussal...
Műszerfal azonos, első villa azonos,kihajtás sem lehet nagyon más.
Remélem trafó dolog már megoldódott, de agam is jártam ahogy vivaldi.
Pótakkuval pöccre indult.
Várunk a FBos csoportunkba.
Honda VT250,Xelvis Spada tulajok
Ott kicsit többen vagyunk és aktívabbak.
Szia!
A bowden számára nem emlékezem de arra igen, hogy 90 cm hosszú volt.
S, hogy típus és évjárat alapján választotta ki a boltos.
Az akku, ha nem tartja az áramot, akkor egy éjszaka alatt is képes lemerülni.
Fránya egy alkatrész, nekem most kellett lecserélnem, pedig csak egyéves volt.
Jó gazdája voltam de az indító áramot már nem tudta leadni.
Nem segített a reaktiváló töltés sem.
:(
Szia. Köszi, de mégis, van valami típusszáma annak a spirálnak? Mivel nekem nincs meg se épen se szakadtan, ezért nem tudok mit mondani a boltosnak. Honda VT250 Xelvis névvel meg eddig senki sem tudott mit kezdeni...
Aksi lehetséges, hogy 12óra alatt lemerül? Nem hiszem, hogy ez a gond, de majd megpróbáljuk ma egy haverommal. Az új célpont a jeladó lesz, ha nem az aksi a gond.
Szia!
A Km spirál bármelyik motoros boltban beszerezhető, 1800-2500 Ft közötti áron.
A boltos típus alapján beazonosítja.
Egyszer, nekem is kellett vennem és mint kiderült több Honda modellhez is ugyanaz a spirál megfelelő.
A szikrával kapcsolatban én is jártam így és nekem az akku volt lemerülve.
Forgatta az indítómotort, viszonylag erőteljesen, de a gyújtáshoz már nem volt elegendő.
Én is kiszedtem a trafókat meg minden pedig nem kellett volna.
Egy segéd akkuval csatlakozz rá a te akksidra és próbálj úgy indítózni.
Sziasztok!
Idén márciusban vettem egy Xelvis-t, ami már most sok örömet okozott nekem. De jelenleg van egy kis gondom vele (egyébként nem először). Kilóméteróra-spirált szeretnék szerezni, hozzá, mivel jelenleg nincs benne (más így vettem, de akkor nem vettem észre - hiába a tapasztalat hiánya = spirál hiánya :) ). A másik, aktuálisabb probléma, hogy nem ad szikrát a gyertya - márminthogy semelyik, sehogyan se. Kérdeztem havert, azt mondta, hogy valószínűleg a trafó s*art be, elkezdtem szétszedni, akkor látom hogy két trafó van. Gondolom annak se sok az esélye, hogy mind2 trafó egyszerre halálozzon el, csakúgy mint a gyertyák esetében. Ha már kiszedtem őket, megkérek egy autóvillamosság-is formát, hogy méricskéljen rajtuk, bár nem tudom milyen értékeket kell produkálniuk. Tudnátok valami infót adni, milyen típusú a trafó a Xelvisben?
Előre is kösz. Széles utat, meg minden! :)
A kiszedéssel nem volt gondom csak a gumit nem tudom leszedni róla (nem olyan mint egy ETZ hogy taposgálással kijönne) .
Lehet inkább elviszem egy gumishoz és megnézetem ott.
nem akarom a felnit se szétgányolni.
Szia!
1, Első féknyereg leszerelése + motor alátámasztása, hogy az első kerék a levegőben legyen,
Megjegyzés: Ha úgy feltudod emelni a motort, hogy az első kerék alja kb. 30cm re legyen a talajtól,
akkor a féknyerget nem is kell leszerelned.
2, Első kerék tengely anya meglazítása+Km spirál lecsavarása
3, Első tengely rögzítő csavarok meglazítása a teleszkópok alján+ tengelyanya letekerése
4, Első tengely kihúzása az első kerékből és a teleszkópokból, kis csavargatással de menni fog
Mindent jól jegyezz meg, hogy mi hol volt. Esetleg készíts fotókat.
Ha, már kivetted az első kereket, akkor a kerék csapágyakat is érdemes ellenőrizni.
Hali ! Eddig nincs vele gondom, jó az úttartása , szépen megy, 2személlyesl is csak összeszedtem vhol egy kis ,,defektet" és így kb 2napot bír az első kerék és ma cserélném ,csak nemtudom hogyan kezdjek hozzá .
plusz kenési feladata is van a fagyállónak, tehát inkább a -25 legyen a cél....nyáron is!!
Továbbra is várunk minden Xelvis, Spada, VT, VTZ, VTR tulajt a csoportba, ott könnyebb a kommunikáció,, több mint százan vagyunk már.
https://www.facebook.com/group...
A fagyállót érdemes -20 C fokos fagytűrésre beállítani.
Nem csak a hideg miatt hanem, mert a fagyállóban van korrózió gátló anyag.
Lesz még jó idő az idén.
Nagyon remélem, mert nekem még vissza van a szezont záró Balatont kerülő karika! (250km).
Műszerfal azonos, első villa azonos,kihajtás sem lehet nagyon más.
Remélem trafó dolog már megoldódott, de agam is jártam ahogy vivaldi.
Pótakkuval pöccre indult.
Várunk a FBos csoportunkba.
Honda VT250,Xelvis Spada tulajok
Ott kicsit többen vagyunk és aktívabbak.
A bowden számára nem emlékezem de arra igen, hogy 90 cm hosszú volt.
S, hogy típus és évjárat alapján választotta ki a boltos.
Az akku, ha nem tartja az áramot, akkor egy éjszaka alatt is képes lemerülni.
Fránya egy alkatrész, nekem most kellett lecserélnem, pedig csak egyéves volt.
Jó gazdája voltam de az indító áramot már nem tudta leadni.
Nem segített a reaktiváló töltés sem.
:(
Aksi lehetséges, hogy 12óra alatt lemerül? Nem hiszem, hogy ez a gond, de majd megpróbáljuk ma egy haverommal. Az új célpont a jeladó lesz, ha nem az aksi a gond.
A Km spirál bármelyik motoros boltban beszerezhető, 1800-2500 Ft közötti áron.
A boltos típus alapján beazonosítja.
Egyszer, nekem is kellett vennem és mint kiderült több Honda modellhez is ugyanaz a spirál megfelelő.
A szikrával kapcsolatban én is jártam így és nekem az akku volt lemerülve.
Forgatta az indítómotort, viszonylag erőteljesen, de a gyújtáshoz már nem volt elegendő.
Én is kiszedtem a trafókat meg minden pedig nem kellett volna.
Egy segéd akkuval csatlakozz rá a te akksidra és próbálj úgy indítózni.
Reméljük a legjobbakat!
Idén márciusban vettem egy Xelvis-t, ami már most sok örömet okozott nekem. De jelenleg van egy kis gondom vele (egyébként nem először). Kilóméteróra-spirált szeretnék szerezni, hozzá, mivel jelenleg nincs benne (más így vettem, de akkor nem vettem észre - hiába a tapasztalat hiánya = spirál hiánya :) ). A másik, aktuálisabb probléma, hogy nem ad szikrát a gyertya - márminthogy semelyik, sehogyan se. Kérdeztem havert, azt mondta, hogy valószínűleg a trafó s*art be, elkezdtem szétszedni, akkor látom hogy két trafó van. Gondolom annak se sok az esélye, hogy mind2 trafó egyszerre halálozzon el, csakúgy mint a gyertyák esetében. Ha már kiszedtem őket, megkérek egy autóvillamosság-is formát, hogy méricskéljen rajtuk, bár nem tudom milyen értékeket kell produkálniuk. Tudnátok valami infót adni, milyen típusú a trafó a Xelvisben?
Előre is kösz. Széles utat, meg minden! :)
Meg az internet...
Nehezen ment.
Ne ess neki otthon!
Sok sikert!
R.
Lehet inkább elviszem egy gumishoz és megnézetem ott.
nem akarom a felnit se szétgányolni.
1, Első féknyereg leszerelése + motor alátámasztása, hogy az első kerék a levegőben legyen,
Megjegyzés: Ha úgy feltudod emelni a motort, hogy az első kerék alja kb. 30cm re legyen a talajtól,
akkor a féknyerget nem is kell leszerelned.
2, Első kerék tengely anya meglazítása+Km spirál lecsavarása
3, Első tengely rögzítő csavarok meglazítása a teleszkópok alján+ tengelyanya letekerése
4, Első tengely kihúzása az első kerékből és a teleszkópokból, kis csavargatással de menni fog
Mindent jól jegyezz meg, hogy mi hol volt. Esetleg készíts fotókat.
Ha, már kivetted az első kereket, akkor a kerék csapágyakat is érdemes ellenőrizni.
Tapasztalat?
R.