A szaklektor hozzászól: Az "Mph" az miles per hour, azaz a kmh(km/h) nem metrikus megfelelője. A szó amit keresel "miles", avagy magyar hirdetésben én egyszerűen "mérföld"-nek írnám.
Bakker ezt soha nem fogom megérteni: amit te szeretnél megvenni az 4500 juró, de van 2000-es Rc46-os 1990 juróért, kevesebb mint a fele és sokkal jobb mint a Vtec és van köztük 2 év.....
No a következő konstellációhoz kérnék hozzászólásokat:
adott egy vfr 800 2002es, első üzembe helyezés 2005ben, első tulajtól 13500kmerrel, szervízkönyvvel 1,2M.
Sziasztok
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást ( tanácsot) ...
Még egyelőre rágódok a dolgokon...van egy
VFR 750F RC 36/2 ( 96 -os) kinézve 620 irányárért, "MAKULÁTLAN"...
egy VFR 800( 99-es) 600 ért ( csúszássérült volt) és egy
CBR 600F4 ( 2000-es ) 625 -ért fel kell gumizni...
Valahogy nem szerettem meg ezt a gépet. Egy sportmotor sokkal jobb futóművel és fékkel rendelkezik, mert a motorerő nem minden. Inkább rázza le a vesém és potyogjanak ki a tömések a fogamból, de a kanyarvétel legyen olyan mintha zsinóron húznának. A másik ami nemtecc, hogy majdnem annyit eszik mint az SP, azt teljesítményben messze alatta van. Ez a PGM-FI 1998-ban még elég gyerekcipőben járt, hiába tették már bele az NR750-be 1992-ben, iletve az RC45-be 1994-ben, még nagyon kezdetleges volt az egész. A finomabb gázreakciókat + némi hűtést plusz benzin befecskendezésével akarták elérni, nem csoda hogy van étvágya. Jó, igaz én húzom is neki, csodálkozom hogyan lehet 5.5-6 liter kihozni egy ilyen gépből, nálam a 7 liter a jellemző. Ahhoz hogy megfeleljen az elvárásaimnak, kéne egy PC + egy futómű tuning, az mindjárt 2kiló. Akkor inkább eladom szaré-húgyé azt 200ezer pluszért veszek egy 929-est vagy 954-est (azok is már ócsóé vannak), ami alapból többet tud mint egy tuningolt VFR.
Már csak 1 kérdés: MI a bajod a motoroddal?(szerintem a legszebb Rc46-os Magyarországon) Mivel tud többet egy V2-es vagy egy kis pöcsköszörű 600-as CBR vagy 1 kisninja?Én nem értelek báttya...
Hát valszeg hamarosan én is lejjebbb engedem az árat 800-ra, idáig 2 érdeklődő volt, az egyik egy ZX6 csere lett volna hitelátvállalással, a másik egy CBR600F lett volna, de az már a butított futóműves volt, így nem köttetett üzlet. Nagyon lennt vannak az árak, bár én ökör képes voltam 1 millát adni ezért a motorért, merthogy Honda, meg VFR, meg milyen patent, meg hogy ez milyen jó lesz majd nekem... Mindjárt 2 kiló bukta, nesze hülyegyerek, kellett neked eladni a jó SP-t!
Ha immós, érdemes bevini a hondához, hogy dugjanak rá egy diagnosztikát, nehogy mégegy kulcs rá legyen programozva amiről nem is tudsz.
Én a kocsimat vettem így és megnyugtató volt tudni, hogy csak két kulcs van beprogramozva az immora.
Nekem gyanús, ha egy kulcs van és nem egy 20 éves vasról van szó, de az is lehet, hogy én vagyok túlzottan gyanakvó.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr750-4200699
Vf
r 800...
http://www.kepesmotor.hu/honda-tura_sporttura/p485057
Cbr 600f ..
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f_22.000_km-41
15864
Várom a véleményeket.