Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Árban marha nagy a különbség a 2 évjárat között (akár 1 milla is lehet ahogy nézem), ha inkább a jó állapot fontos mint az évjárat, akkor érdemesebb egy 5-6-7 éveset venni mint egy 1-2 éveset. Asszem az optikai dolgokon kívül annyi a differencia, hogy 2008-ban (remélem jól mondom ) finomítottak a VTEC-en, és finomabban megy végbe a 16 szelepes üzemmódra történő váltás. Ha egy igazán tuti és leinformálható VTEC-et keresel, akkor Hori barátom gépét tudom ajánlani, ez árban és évjáratban is amolyan középút.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_800_vtec-4189478


Gyere nézz be a http://hondavfr.hu/forum/ címen található nem hivatalos magyarországi VFR Klub fórumára, itt megtalálod a gép tulajdonosát.
Sziasztok,

vki összetudná foglalni 2002-2010 közötti fontosabb változtatások a vason, nem az optikai dolgok érdekelnének.

A kérdés az, hogy érdemes e pár éveset venni adott felárral, vagy egy pl. egy 2004es vfr, 23k futott kilométerrel érdemesebb választás.

a válaszokat előre köszöntem
24-én és most 1-én is sikerült melózni, úgyhogy kijutott a jóból. De a mi szakmáinkban ezeknek napoknak nincsen túl sok jelentősége, pont olyan az 1ik mint a másik. Cím-cím-cím...... Le van tojva, csak legyen már minél előbb tavasz. Most már legalább kimondhatjuk: Idén megyek motorozni!
sirályul. Éjjel 1ig játszottam, aztán 4.40kor keltem, hogy jöhessek dolgozni. Sebaj, pluszpénz kárpótol
Bujjék mindenkinek! (az ágyába akit szeretne )
BÚÉK márkatársak !
Úgy látom, hogy a tűzoltó kollégák köreiben elég népszerű a VFR /nem hiába, jó kis gép /
B.U.É.K Kedves márkatársak!
B.Ú.É.K!
Na mennyire van aznap Uraim? Hogy sikerült az éccaka?
22:47nél nézd a gumilevételt nesze neked féktárcsa
Érted. Marokkóban, az istenháta mögötti bivalybasznádi falu világháborút látott út fényévekre van az itthon (akár) egy számjegyű főutaktól :D
Minden VFR tulajnak BUÉK
B.U.É.K!
Mondjuk én északra gondoltam
Igaza van Kozinak, főleg nyugatra (sógoréknál), de délen (Montenegró) is baromi szép tájakon lehet gurulni.
u.i.: BUÉK!
Azért nem kell olyan messzire menni,, hogy hasonló utakon motorozzon az ember. Mondtam itthon csak amit nagyon muszáj. Én legalább is így teszek, és teszem ezt, ez után is. Arról, hogy a benzin olcsóbb bárhol, arról nem is beszélve. A legközelebbi határ 45km nekem. Abba még az itthoni szükséges gurulás is bele fék. Azt kapják be.
Jó kis videó!Szép tájak , jó utak egy szép és jó motorral!
Volt szerencsém élőben is látni , ilyen 1.2-es vifer-t, egy ismerősöm ilyet vett, még tavaly nyáron, igaz elég borsos áron. Nagyon tetszik a motor ,egyedül a hangja nem lett valami szép, a srác gyorsan le is cserélte a kipufott ,de azzal se lett valami fényes.
Mondjuk elnézném ezt a kis hibáját , ha az enyém lehetne
Bakker, mikor lesznek nálunk ilyen utak mint a franciáknál? Jó kis túra lehetett!
Na ezt nézzétek meg : Az 1.2-es és a csigazabáló
Igen, Neked válaszoltam. Csak arra akartam utalni, hogy mikor már vissza tudod a tolni a szívatót, és jár alapjáraton, az alapjárati keverék képzés, nem tökéletes ahoz a motor hőmérséklethez.
Jó kis leírás.
Ezek szerint mindkettőnknek igaza van.Bár nem igazán értem hogy menet közben milyen rezgéseket kell csillapítania.Mármint ,hogy értem mire gondolnak , csak szerintem ha terhelve van a motor akkor nem igazán lépnek fel olyan rezgések ami komolyabb zajjal járna. Na de ők tudják.
Sose baj egy kis offtopik, meg kell osztani egymással a tudást. Egy jóféle leírás itt van a kettős tömegű lendkerekekről:

http://totalcar.hu/magazin/tec...
A régi autós témát én se tudom minek írtam oda, biztos elkapott az ihlet .Talán ,hogy akkor a lendkerék tette egyenletessé az alapjáratot.DE LEGYEN EZ AZ UTOLSÓ SZÓ AUTÓKRÓL ,végül is VFR fórumban van és gondolom a kutyát se érdekli !
Csizi!
Az alapjáratos dolgot nem te neked írtam hanem Kozmax keverte ide, pedig nem is volt róla szó.A kettős tömegű lendkerékről meg csak annyit, hogy (nem kötözködés akar lenni (remélem most már jól írtam )), nem azért találták ki ,hogy a motor járását egyenletesebbé tegye, hanem ,hogy az elindulásnál (szőke nő (tisztelet a kivételnek)) simábban induljon meg az autó, és menet közbe kevésbé hatnak vissza a motorra a keréktől érkező rángatások.A motor járását már a hagyományos lendkerék is egyenletesebbé teszi.Ja és nem utolsó sorba a régi karburátoros autóknál általában 1 karburátor volt ,szóval a karbi szinkron miatt nem kellett aggódni, tehát ez miatt nem járt egyenetlenül a motor!
IDÁIG AUTÓRÓL VOLT SZÓ.a félreértés végett.
Motornál meg nincs akkora lendkerék ,hogy a motor járását egyenletessé tudná tenni!DE feltétlenül tervezem a karbiszinkron beállítását hátha segítene valamit.
Ja az egyenletlen alapjáratra itt a következőre gondoltam: ugye minden hengerhez külön karburátor tartozik. Ha nincsenek szinkronban a karbik, akkor nem egyformán működnek a hengerek, mondjuk az egyikben kisebb robbanás, a másikban nagyobb robbanás következik be. Ez a hengerek közötti differencia egyfajta rángatásban jelentkezik, ami a váltót, a kuplungot zörgeti. Ugye a motornak a működéséből adódóan már alapból is van egy egyenletlensége, pulzáló karakterisztikája, mert ugye főleg alapjáraton a főtengely nem egy konstans sebességgel forog, hol lassul, hol gyorsul egy picit a munkaütemeknek megfelelően, és ha erre még rájön hogy nem egyformán működnek a hengerek, az plusz zakatolás.

Egy apró megjegyzés: ha az autóipart nézzük, ezért találták ki az okosok a kettős tömegü lendkereket hogy ezt az alapjárati pulzáló karakterisztikát kisimítsák. Gyakorlatilag egyenletesen fog forogni a főtengely, ezáltal nem lesznek terhelésváltások amik a nyelestengelyt és egyéb holtjátékkal bíró alkatrészt ide-oda löknek, így csandesebb járású lesz az autó.
Pedig azt hittem motorról van szó, igaz volt egy kis autós mellékvágány. Nem volt egyértelmű.
Alapjárati rendszer állításáról pedig nem is beszéltünk!
Ettől függetlenül ez is lehet hiba!
És köszönöm a tippet.