Milyen százezreket? 20ért kapsz 929rr hátsó gátlót, és ha nem eszkábálsz hozzá semmit, akkor is max 25ből megvan. De 15 körül felújítják azt is ami benne van. Mondjuk én ahogy olvasom, a 929es tagot preferálom, mégiscsak gázos-olajos cucc, a vfr-é meg ha jól tudom olajos csak. De majd kijavítanak ha tévedek
Voilá, 25ből van egy sokkal kanyar-stabilabb motorod. Progresszív rugókról nem sokat olvastam még, de szerintem 50ért kapsz egy szettet.
De még mindig nem értem miért hasonlítasz össze egy túra-sport motort egy SBK pályaszökevénnyel. Vannak a viffernek hibái ez tény, de egy szerethető motor, azt a pár hibát meg lehet orvosolni annyiból, amennyiből egy szupersport motor többe kerül (bőven).
Szerintem.
Azért szívesen venném, ha végre bemutatnád már élőben is az általad, istenitett többi típus mennyivel jobb .
Amit a következő motorod cseréjére ráköltesz, meg amit a mostanin buksz, abból az általad leírt összes hátrány orvosolható.
Nem akarok én cserélni rajta semmit, mert akkor százezreket fogok a végén rákölteni. Akkor már PC, meg 1-2 csecsebecse is bejátszana. Ha esetleg nem tudom eladni, akkor kénytelen leszek meglépni ezeket a módosításokat, de csakis akkor.
Nekem 4.ben tiltásnál mért Ago 210 körüli sebességet, ami óra szerint 225 volt emlékeim szerint, de lehet, hogy 230. 270et kiviszi a viffer, legalábbis nyáron kivitte... Na most szerintem ez nem 235, hanem inkább 250 környéke. Ne vesszünk össze ezen, de haveromnak F4i-je van, tudom mit tud... kb ugyanennyit Az megint más kérdés, hogy kollégám Thunderace (1000es) ellen hát nem sokat tud tenni a V4, ráadásul kevesebbet is eszik a jamakka... viszont csörög-zörög
De Csizi. Próbálj meg másik rugóstagot, esetleg ami benne van, azt felújítani. Pont ezt dumáljuk fórumon. Külföldiek is azt mondják, hogy a legegyszerűbben, és legolcsóbban csinálható modding a tagcsere, és ég-föld lesz a különbség...
A jóöreg RC 36 azért sportos. Mindenki a súlyával piszkálja, pedíg az 1000F vagy a GPZ 1100 dfi sokkal nehezebb, ha jól tudom. Nekem nagyon bevált, igaz, hogy kényelmesebben szoktam gurulgatni. Nekem egy álom motor volt mindíg, szóval nagyon elfogult vagyok :)
"Háááát, szerintem a ccm-ek és az életkor nincs összefüggésben egymással. Kinek mi passzol és mi tetszik. A 600F meg pont nem az a vagánykodós motor, mint amire gondolsz. Az egy nyugis sportgép, hangyányi túrás beütéssel, és nem olyan kicsi az (a 600RR az viszont már igen). A VFR a nagy férfiasságában egy nagy lomha fürdőkád a 600F-hez képest. A 600F könnyebb, gyorsabb, igaz pörgetni kell, de nulláról végsebességig megeszi a VFR-t."
Azért erre, ne nagyon tegyél fogadásokat
Háááát, szerintem a ccm-ek és az életkor nincs összefüggésben egymással. Kinek mi passzol és mi tetszik. A 600F meg pont nem az a vagánykodós motor, mint amire gondolsz. Az egy nyugis sportgép, hangyányi túrás beütéssel, és nem olyan kicsi az (a 600RR az viszont már igen). A VFR a nagy férfiasságában egy nagy lomha fürdőkád a 600F-hez képest. A 600F könnyebb, gyorsabb, igaz pörgetni kell, de nulláról végsebességig megeszi a VFR-t. És kanyarokban is, de nem csak a könnyedsége miatt, hanem mert full oda-vissza állítható a futóműve, tehát jobban testre lehet szabni. Kinek mire kell a gép, túrázgatni, 2személyes üzemmódban a VFR a jobb, csapatósabban haladni és kanyarvadászni a 600F. A sportosság szeretete pedig nem életkor függő, fater 58 éves és 929RR-rel motorozik. De ha már 600F, nagyon sok nálam idősebb fazont ismerek aki ezzel a típussal karcolja az aszfaltot...
A VFR férfiasabb, mert nagyobb, szélesebb, öblösebb a hangja, nyomatékosabb. A 600 kategória szerintem a fiataloknak való, ahol számít, hogy egy viszonylag könnyű és visító S4 hang legyen mögöttük minden olyan sebváltásnál amikor átlépik a hangsebességet a kőrúton. vmi ilyesmire gondoltam, de mivel most vagyok fenn kb 36. órája ezért nem kell mindent komolyan venni tőlem.
Jah, és gugli még akkor is a jóbarátod, ha azt keresed hogy hol és mennyi. Nézz körbe vaterán, ott szokott lenni elfogadható áron. Mert amúgy ha bemész valami csiribiri boltba, darabja 7000HUF körül van.
Felszereltem az új csomagtartót, platnit és Kappa dobozomat. Eszméletlen minőség, kidolgozottság, látszik a minőség, hogy anyagból készült. Már alig várom a tavaszt, hogy kipróbálhassam milyen!
Köszi neked is... Drágább mocit sokkal nem akarnék venni.......nem akarok úgy járni mint tavaly az XX-emmel.....Nem volt pénzem...és csak nézegettem...
A 600-as szerintem is kicsi egy kicsit... bár mindent meg lehet szokni....
Köszi az infókat, tanácsot......
Sajnos szivem szerint én a 800-as mellett döntenék...De nekem is "fura" egy kicsi az ára....Lehet várok még egy kicsit...Nagyon sok hirdetés eltünt....és biztos vagyok benne , hogy nem kelt el mind , csak " pihentetik"......
Az általam belinkelt 2002es 800ast valsz a hétvégén megyek megtekinteni, esetleg foglalózni. Szerintetek mit érdemes megnézni a szokásoson kívül?
elvileg szervízkönyv alapján 12,5k volt kötelező szervíze, azért lemérem a tárcsák vastagságát, fékbetétek állapotát megnézem, lánc állapotát, rugóstagok állapotát, csillapítást, már amennyire -5 fokban releváns.
Ha 2005től volt használatban, évi kb 3500km volt a futása... ami meglepő, tekintve hogy nekem a legkevesebb 8000km volt... azért még az emberben ott van "mivan ha visszapörgették az órát" dolog, teintve, hogy az eladó "jó" barátjánál szervízeltette, aki mellesleg honda dealer. Ezutóbbi a lent említett futásteljesítmény tükrében talán mellékes is.
Akinek még nincs meg egy 2002es vfr 800as szervízkönyvet tok a közhasználatra bocsátani.
Én a 750-esre szavaznék a 3 közül. A CBR nekem túl kicsi (méretre), meg mindig pörgetni hogy menjen, ez szerintem a 20 évesek motorja. A 800-as meg túl ocsóó. De javasolnék neked inkább vmit. Inkább várjál a vétellel és spórolj még 1 kicsit (8 kilóért olyan motorok vannak amik már majdnem hibátlanok) vagy profin tudjál alkudni. Most még lehet, húzzál bele.
Nya lássuk. Végigzongoráztam a hirdetéseket. Először is el kell döntened hogy VFR avagy CBR 600. Ha túrásabb fílingre vágysz, javarészt 2 személlyel szeretnél utazni és a kényelem fontosabb akkor VFR. Ha inkább egyedül motoroznál, és sportosabban akkor 600F. A VFR fogaskerekes vezérlése problémamentesebb, de azért a 600F-ek sem szarok, max a vezműláncot kell idővel lecserélni. Láttam már 160ezret futott hibátlan 600F-et, szóval nem kell azért elájulni annyira a VFR-től, más motor is tud sok km-t üzembiztosan megtenni, csak a VFR jóval kevesebb nyűgel jár. Ez mindenképpen a VFR felé billenti a mérleget. A jó 40kg-mal kevesebb tömeg és az oda-vissza állítható futómű viszont a 600F felé. Hát szóval ezt kell eldöntened, mire szeretnéd használni.
A modern technika segítségével utánajártam a hirdetők kilétének, ez sok mindent elárulhat a motor előéletéről. A 800Fi már első ránézésre sem volt szimpatikus, több apró nyom is árulkodik hogy nem az a féltve őrzött darab, és be is igazolódott a sejtésem, lásd a lenti képet, aminek a felirata "Egy időre felfüggesztem a 300 km/h megdöntését..:) " volt... A motort pályázásra is használta a tulaj, ami alapjában nem baj, de találtam olyan infókat a srácról amik nem túl bíztatóak, ilyen gagyituningos autós oldalakon is fellelhető az illető. Ebből lehet némi következtetést is levonni. Tehát nem véletlenül van ócsóé az a motor.
Az RC36II-es nagyon patentul néz ki, a tulaja is egy szimpatikus fiatalember, ezt érdemes elmenni megnézni mégha a futásteljesítménye a hihetetlen kategória is. Egyedül a kipufogó idegen rajta, erre rá lehet kérdezni hogy megvan e az eredeti.
A 600F-en nem tetszik az oldalidomon tátongó lyuk, valaha bukógomba lehetett ott, nem tudom miért hagyták ilyen igénytelenül így az egészet, de ezen kívül patentül néz ki az a gép is, látszik rajta hogy foglalkoztak vele.
Remélem segítettem egy kicsit. Hja, én mindig rá szoktam kérdezni hogy a gyári tartozékok megvannak e a motorhoz. Szerszámkészlet, üléspúp, 2db kulcs, utaskapaszkodók, esetleg kézikönyv. Ha mind megvannak, az plusz pont.
Voilá, 25ből van egy sokkal kanyar-stabilabb motorod. Progresszív rugókról nem sokat olvastam még, de szerintem 50ért kapsz egy szettet.
De még mindig nem értem miért hasonlítasz össze egy túra-sport motort egy SBK pályaszökevénnyel. Vannak a viffernek hibái ez tény, de egy szerethető motor, azt a pár hibát meg lehet orvosolni annyiból, amennyiből egy szupersport motor többe kerül (bőven).
Szerintem.