Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért lehet borsot törni, egy két ember orra alá
ime
Kozmax szokott vele pályázni, nála nem gond ha baj történik, mert becsukott szemmel szétszedi és összerakja 2 perc alatt az egészet!
esetleg van köztetek valaki aki pályázott már ien géppel? mik a tapasztalatok rola? tudom hogy nem ekte pájagép de azér megnézném vele párszor
Hali Fireblade. Örülök mikor "kétkerekü barát" kollégát ismerhetek meg.
Én Csornán koptatom a csizmát.
Nyugis északákat és rövid telet!
Én még összesasolnám a papírban szereplő számokat a motoréval! Illetve a vázat nézd át mindenhol, ahol látható, hátha látsz hajszálrepedéseket ( nem valószínű! ) plusz az olajat nézd meg. Az sokat elárul a gazdiról! ( nem a színe, inkább a szintje :D )
Esetleg toljál fel ide róla képeket,aztán majd jól megszakértjük(megköpködjük)!
Szerintem a szokásos lista van amit mindig át kell nézni ilyenkor.
Hidegen jól indul-e, nem füstöl, tisztán jár, nem csörög, lánc és lánckerék, fékbetétek, 8-as nincs-e a féktárcsában, nem-e szorul a a kerékagy csapágy és a kormány, milyen feszültséget ad le a generátor ( a klasszikus fexabi ügy), volt-e már törve stb.
sziasztok, ugynézki találtam jo áron egy 1998 as vfr 800-at
mire figyeljek a vásárlásnál mit nézzek meg jobban ötleteket tanácsoakt várok.
elöre is köszi
Valamilyen szinten azért befojásolja a hőmérséklet a fogyasztást, de azért nem ennyire. Max tized literekben.
ne hagyd ki a számításodból Sanyám, hogy milyen benzint is tankolhattál. Lehet, hogy csalt a tankoszlop órája, lehet hogy pancsolva volt a benzin, lehet, hogy csak 90 oktámos volt 95 helyett.
Én biztos nem tankolnék azon a kúton többet. (MOL alapból kizárva Talma miatt). És az nem lehet, hogy megállt a PC?
Ugyanolyan vezetési stílus mellett
2-esben 130-nál nálam is ennyit eszik!
Kérdeznék olyan tulajt akinek van PC a gépében, hogy ha motorozott az elmúlt pár napban, nem vett észre fogyasztásemelkedést? Eddig megálltam 5-5.5ből, most meg 6.5-7 lötyi. 18.5et tankoltam 260km-re. Ennyi eddig 330-350re ment rá. Semmi más nem változott, csak a hőmérséklet. (35 fokban lett állítva az elektronika)
Én is láttam a matricát ,de gondoltam hátha közületek az valaki.Regeltem a fórumra.Köszi a linket!
Itt kérdezd meg:
vfr klub
rajta van a matrica, gondolom akkor klub tag.
Nem tudjátok kié ez a motor?Egy garázsban szoktunk parkolni,de még nem futottam össze a gazdájával.
Köszönöm az infot mindenkitől!Egyenlőre szünetel a projekt anyagi okok miatt:|Talán majd télen/tavasszal!
Sziasztok!
Írtunk egy kisebb tesztet Orbb barátommal. Azt hiszem nem gond, ha itt megosztom :)
http://www.tesztmotor.hu/olvasoi/teszt/honda-vfr400-nc30-1990.html
Szerintem is Jelcsánál próbálkozz. Talán tudsz vele bizniszelni ülés ügyben is.
Van egy v-tech gyári plexim ha valakit érdekel 4e ft.
Szia a Jeles Palinál minden alkatrészt megtalálsz amit keresel a vifferhez ha kell megíroma számát de az alkatrész topicban "jelcsa"nick név alatt fut Én is töle vettem alkatrészt,korrekt.
Na mit találtam! (1 kis segítséggel )
VFR800
A cimborám tavaly húzatta át a kis TDR-jén és nagyon olcsón vhol itt Pesten. Majd megkérdezem tőle, hogy pontosan hol is volt. A zárat meg Racsinál kérdezd meg, nála szokott lenni bontott VFR alkatrész.
motorbontó
Végül én sem voltam idő/jó idő hiány miatt.
Inkább rendbe tesszük majd a gépet ahogy lesz rá kapacitás
Már érik a kormány csapágy csere és szeretnék egy jóféle kipuffot is ,hogy végre igazi vifferes hangja legyen
Az ülést is újra szeretném húzatni mert már eléggé elöregedett 20 év alatt...és megszorult a jobb első munkahengerem is
Tudtok esetleg ajánlani valakit ,aki üléshúzással foglalkozik?
Ja és szükségem lenne egy ülés zárra ,ha van valakinek kérem jelezze
Én már két utód után már óvatosabb duhaj lettem, kicsit félek a hideg aszfaltól a tapadás miatt. Ráadásul pont így őszre fogytak el a gumijaim a hátsón már középen 0 és az első is csak 1-2 mm, a láncomat is meg kéne húzni (és sajna hülye vagyok hozzá). Az aksit is kivettem belőle, lefújtam a láncot és letettem aludni a vasat. Ha mész még akkor csak finoman és odafigyelve.