Akkor lehet megkérném Fullmoon-t, és ha ráér, elhozná a xenont tőled. Ha megyek külföldre, valószínűleg inkább a remus miatt fognak kötekedni, nem a xenon miatt Vagy ha olyanom van, akkor visszarakom a gyárit külföldi útra, na bumm :)
Lehet, hogy neki hosszabb a lába és így kényelmesebb, ha lejjebb van a lábtartó. Főleg térdben és csípőben. Én már csak tudom
Bár így hamarább leér és nem lehet vele olyan jókat döntögetni
Hat en meg nem mentem ezer km-t naponta,de inkabb a hatso felem erzi meg az utazast.
Ennek ellenere biztos vagyok benne,hogy jol jon majd hosszu tavon.
Már itthon is volt ismerösöm, hogy szóltak. Semmi komoly, csak említették. Igaz, amúg y full gyári volt a gép. Elengedték.
De külföldön nem tudod kimagyarázni. Én meg az esetleges büntetésre szánt pénz, el tankolom. Főleg arra gondolva, hogy most kétszer is fogok menni messzi külföldre.
Sziasztok!
Valaki látott vagy csinált már olyat, h az RC36-os vagy az RC46-os VFR-re mondjuk egy 2005-ös Interceptor idomját felrakta?
Lehetséges lenne?
Nem lassú.
Mivel a szerkezet egy lemez elött huzkodja a fényforrást.
Ezért nincs kapcsolási késlekedés. http://youtu.be/L3ae307K_iQmeg itt meg tudjátok nézni milyen gyors is valójában a dolog.
Én rendes autóba való 6000k-s Bi-Xenon készletet vettem, mert úgy is 2 kell belőle. Hely meg van bőven az idomok alatt.
Mivel nincs benne izzó szál ezért nincs ami kiégjen benne.
De van sok minden más ami kipurcanhat.
Nekem konkrétan az nem tecik, hogy az izzót rángatja.
Csak máshogy nem tudja megoldani, mivel nem egy helyen van a fényszórók (tompított, reflektor) fényközpontja.
Haverom forró állapotban beleejtette a hóba. Azt túlélte, de azért én nem csinálom utánna.
A H4-es úgy tudom Bi-Xenon,ezekről nem tudok nyilatkozni.
Annyit hallottam hogy a Bi-s lassú,javasolják a simát helyette,mivel utána refit nem fogsz használni...
Bár így hamarább leér és nem lehet vele olyan jókat döntögetni
Ennek ellenere biztos vagyok benne,hogy jol jon majd hosszu tavon.
Meg nem volt idom kiprobalni, de majd jelzem,hogy hogyan viselkedik menet kozben.
De külföldön nem tudod kimagyarázni. Én meg az esetleges büntetésre szánt pénz, el tankolom. Főleg arra gondolva, hogy most kétszer is fogok menni messzi külföldre.
Ha megmutatod, hogy hova, és miként szerelted be, akkor megvettem.
Szerintem tuti nem fog felmenni, teljesen máshol vannak a furatok, meg minden.
Valaki látott vagy csinált már olyat, h az RC36-os vagy az RC46-os VFR-re mondjuk egy 2005-ös Interceptor idomját felrakta?
Lehetséges lenne?
Mivel a szerkezet egy lemez elött huzkodja a fényforrást.
Ezért nincs kapcsolási késlekedés.
http://youtu.be/L3ae307K_iQ meg itt meg tudjátok nézni milyen gyors is valójában a dolog.
Én rendes autóba való 6000k-s Bi-Xenon készletet vettem, mert úgy is 2 kell belőle. Hely meg van bőven az idomok alatt.
Mivel nincs benne izzó szál ezért nincs ami kiégjen benne.
De van sok minden más ami kipurcanhat.
Nekem konkrétan az nem tecik, hogy az izzót rángatja.
Csak máshogy nem tudja megoldani, mivel nem egy helyen van a fényszórók (tompított, reflektor) fényközpontja.
Haverom forró állapotban beleejtette a hóba. Azt túlélte, de azért én nem csinálom utánna.
Annyit hallottam hogy a Bi-s lassú,javasolják a simát helyette,mivel utána refit nem fogsz használni...