Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felénk megy a xenonos baszogatás rendesen. Én is azt mondtam: inkább eltankolom az árát is,és a büntit is! (nekem semmi bajom a H4-el)
Akkor lehet megkérném Fullmoon-t, és ha ráér, elhozná a xenont tőled. Ha megyek külföldre, valószínűleg inkább a remus miatt fognak kötekedni, nem a xenon miatt Vagy ha olyanom van, akkor visszarakom a gyárit külföldi útra, na bumm :)
Lehet, hogy neki hosszabb a lába és így kényelmesebb, ha lejjebb van a lábtartó. Főleg térdben és csípőben. Én már csak tudom
Bár így hamarább leér és nem lehet vele olyan jókat döntögetni
Hat en meg nem mentem ezer km-t naponta,de inkabb a hatso felem erzi meg az utazast.
Ennek ellenere biztos vagyok benne,hogy jol jon majd hosszu tavon.
Kb. 2,5-lel.
A gyári sincs elég magasan, legalább is nekem. Ezer plusz kilométer per nap után sem ez a részem szokott fájni.
Hány cm-el került így lejjebb a lábad?
Feltettem az uj labtartokat a mocira.
Meg nem volt idom kiprobalni, de majd jelzem,hogy hogyan viselkedik menet kozben.
Ha kell, akkor bemegyek Kozmaxhoz és elhozom tőle, úgy is találkozunk szombaton. Döntsd el és szól, hogy akkor hozzam-e magammal.
Már itthon is volt ismerösöm, hogy szóltak. Semmi komoly, csak említették. Igaz, amúg y full gyári volt a gép. Elengedték.
De külföldön nem tudod kimagyarázni. Én meg az esetleges büntetésre szánt pénz, el tankolom. Főleg arra gondolva, hogy most kétszer is fogok menni messzi külföldre.
Rendőröknek nem tetszik vagy mi?:)

Ha megmutatod, hogy hova, és miként szerelted be, akkor megvettem.
36on láttam már 46os idomot, elég hülyén állt.
Szerintem tuti nem fog felmenni, teljesen máshol vannak a furatok, meg minden.
Sziasztok!
Valaki látott vagy csinált már olyat, h az RC36-os vagy az RC46-os VFR-re mondjuk egy 2005-ös Interceptor idomját felrakta?
Lehetséges lenne?
Esteleg ha érdekelne, akkor juli második felében a Balaton északi partján leszek.
10000Ft. Bi -xenon, 6000K Természetesen dupla, tehát mind két ízzó helyére.
hogyér, milyen, mekkora, 2?
Van egy komplet használt szettem, ha érdekel valakit megszámítom olcsón. Az én motoromban volt, most vettem ki. Semmi hiba nem volt vele.
Nem lassú.
Mivel a szerkezet egy lemez elött huzkodja a fényforrást.
Ezért nincs kapcsolási késlekedés.
http://youtu.be/L3ae307K_iQ meg itt meg tudjátok nézni milyen gyors is valójában a dolog.
Én rendes autóba való 6000k-s Bi-Xenon készletet vettem, mert úgy is 2 kell belőle. Hely meg van bőven az idomok alatt.

Mivel nincs benne izzó szál ezért nincs ami kiégjen benne.
De van sok minden más ami kipurcanhat.
Nekem konkrétan az nem tecik, hogy az izzót rángatja.
Csak máshogy nem tudja megoldani, mivel nem egy helyen van a fényszórók (tompított, reflektor) fényközpontja.
Haverom forró állapotban beleejtette a hóba. Azt túlélte, de azért én nem csinálom utánna.
Mit értesz azon hogy lassú? A váltási időt amikor tompítottról reflektorra váltasz?
A H4-es úgy tudom Bi-Xenon,ezekről nem tudok nyilatkozni.
Annyit hallottam hogy a Bi-s lassú,javasolják a simát helyette,mivel utána refit nem fogsz használni...
Már csak azt mondjátok meg, hogy ezek az utólagosan beszerelt xenon izzók meddig bírják? Bírják élettartamban addig amíg 1 H4-es?
Nem baj,én sem tudok mindent...
Jól van na, nem tudtam.
A xenon kevesebb hőt termel mit a halogén...
Bixenont raktál bele? Hány Kelvinest? A lámpabura belsejét nem fogja megolvasztani?